خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

تمام محصولات آرایشی

دکتر یوسفی،عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نوشت: «ریمل استخری» از ریمل‌های با مارک ناشناخته است که به دلیل حجم بالایی که به مژه‌ها می‌دهد و به راحتی هم پاک نمی‌شود، این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و حتی در مترو با انواع مارک‌ها خرید و فروش می‌شود.

افراد بسیاری سوال کرده‌اند که استفاده از این نوع ریمل عارضه‌ای دارد یا نه. در پاسخ باید گفت بسیاری از مشکلات ثانویه مربوط به ریمل‌ها مثل التهاب‌ها و حساسیت‌ها به‌خصوص در ناحیه پلک فوقانی به‌دلیل وجود نیکل در آنهاست. وقتی ریمل ضدآب است و سنگین و به آسانی شسته نمی‌شود، عوارض و مشکلات پوستی‌ای که ایجاد می‌کند، بسیار بیشتر از ریمل‌های کلاسیک است.

درکسانی که سابقه ابتلا به گل‌مژه دارند،‌ اگر از ریمل ضدآب استفاده کنند، به دلیل انسداد بیشتر مجاری خروجی سبوم احتمال بروز عفونت‌ با باکتری و گل‌مژه بیشتر می‌شود. به طور کلی، باید گفت تمام محصولات آرایشی -بهداشتی بهتر است سبک و قابل‌شستشو و از مارک‌های معتبر باشند. هر چه ماده آرایشی دیرتر از روی پوست پاک شود و سنگین‌تر باشد، عوارض آن شدیدتر و ماندگارتر است. خلاصه اینکه، بدون هیچ آرایشی وارد استخر شوید تا ضرری به شما و دیگران نرسد.

خطرات آرایش و 15 تاثیر منفی آن روی افرادی که هر روز آرایش می کنند
ما دوست داریم همیشه در مهمانی های رسمی و غیر رسمی، عروسی یا بیرون از منزل زیبا به نظر برسیم. کرم زدن، سرمه کشیدن، خط چشم های دنباله دار و رژلب های براق بخشی از آرایش خانم هاست البته موارد بیشتری وجود دارد که می دانید ؛ گاهی نمی توانیم تصور کنیم چطور بدون استفاده از این لوازم از خانه بیرون برویم چرا که به شدت به این لوازم وابسته هستیم اما بهتر است کمی بیشتر در این مورد یعنی خطرات آرایش کردن مداوم بدانید؛ این بخش از سلامت نمناک به عوارض آرایش کردن زیاد می پردازد.

خطرات آرایش

عوارض و خطرات آرایش کردن مداوم
متن زیرا را بخوانید تا متوجه عوارض استفاده روزانه از لوازم آرایش شوید:

خراب شدن پوست سالم:
اغلب کرم و پودرها پوست را زیبا می کند اما بدون تعارف آسیبی که به پوست میزند بیشتر از فایده آن است. پودرها طولانی مدت و تاشب روی پوست می ماند و از آنجا که لوازم آرایش حاوی موادشیمیایی هستند این ماندگاری پوست راخراب می کند بنابراین برای یک زیبایی موقتی بطور دائم بخود صدمه نزنید.

چروکیدگی پوست:
وقتی لوازم آرایشی را بصورت میزنید چربی طبیعی، ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز پوست شسته می شود در نتیجه پوست شل و چروک شده و همین باعث می شود پیر بنظر برسید. افراد سالخورده دنبال راهی برای زنده و نرم کردن پوست هستند در صورتیکه برگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست دشوار است بنابراین از آرایش روزانه خودداری کنید تا جوانتر به نظر برسید.

چروک شدن پوست

جوش:
بدترین چیزی که جوش های روی پوست را تغذیه می کند لوازم آرایش است، لوازم آرایش برای رشد اکنه و جوش فضا ایجاد می کنند و از طرفی درمان جوشها اثراتی را روی پوست بجا میگذارد که زیبایی را کاهش می دهد.

ضعف ناخن ها:
کوتاه کردن ناخن ها قدیمی شده و لاک زدن ناخن مد است؛ ناخن بدون لاک ساده بنظر میرسد. وقتی ناخنها را برای مدت کوتاهی لاک میزنید در طولانی مدت بیرنگ میشوند همچنین استفاده بیش از حد از مواد مانیکور و پدیکور ناخن ها را ضعیف و شکننده می کند و استون مواد موجود در لاکها به قوت ناخن ها آسیب میزند.

آسیب لبها:
لبهای نرم و صورتی همیشه زیبا هستند، رنگ تیره و پوسته پوسته شدن لب چهره را زشت میکند به همین منظور افراد برای اینکه دلرباتر شوند از رژلب مدت دار استفاده می کنند. این کار در خیلی مواقع به لب آسیب میزند چرا که به واسطه ی آن چربی لب از دست میرود و لب ترک میخورند و اگر خیلی اینکار را تکرار کنید به مغز آسیب میرسد و حتی موجب فشارخون بالا و ضعف در هماهنگی عضلات می شود.

ترک خوردن لب

موانع رشد مو:
چه دختران و چه پسران همگی موهای پرپشت را دوست دارند اما امروزه آسیب به رنگ و ریشه مو رایج است چون از مضرات ژلها، سرم و نرم کننده هاب مو بی خبر هستید اما وقتی به ریزش مو، شوره و خارش میرسیم متوجه می شویم باید از مصرف آن خود داری کنیم.

عفونت چشم:
چشم ها نسبت به لوازم آرایشی بسیار حساس هستند، درست است که ریمل مژه ها را زیبا تر می کند اما ممکن باعث ریزش آن شود؛ خط چشم و سرمه را هم اگر هر روز استفاده کنید باعث خارش، سوزش، قرمزی، خشکی آب چشم، حساسیت و عفونت می شود. سایه هم همین طور اگر وارد چشم شود عفونت را تشدید می کند.

عفونت چشم 
رنگ و رو رفتگی پوست:
ممکن است از کرم و رژگونه بسیار استفاده کنید اما مصرف زیاد آن باعث رنگ و رو رفتگی می شود و کم کم جای رنگ پوست طبیعی را میگیرد.

اختلالات پوستی:
اگر بطور منظم از کرم ها و پودرها استفاده می کنید سدیم سولفات موجود در آن دیواره های محافظتی پوست را تا 10 درصد کاهش میدهد پس اگر احساس التهاب خارش قرمزی جوش کردید نشانه ی واضحی در توقف مصرف لوازم آرایشی است.

اختلال پوستی

آلرژی پوستی:
پارابن موجود در مواد آرایشی ریشه عفونت و آلرژی است حتی مواد عطری بطور منفی با نورخورشید واکنش نشان میدهد و لکه های تیره ای روی پوست ایجاد می کند.

سردرد:
از لحاظ علمی ثابت شده که مواد شیمیایی موجود در محصولات شیمیایی سردرد ایجاد می کند پوشاندن صورت بخصوص پیشانی با کرم بطور ناگهانی احتمال میگرن، گیجی، حالت تهوع و استفراغ را بالا میبرد که خستگی و ضعف را درپی دارد در واقع بوی لوازم آرایشی باعث سردرد می شود.

سردرد و سرگیجه

افسردگی:
موادی مثل پارابن و تریک لوسن برای سلامتی مضر هستند و تعادل هورمون ها را بهم میریزند اما واقعا چه کسی فکرمیکرد مواد آرایشی تا این حد عوارض داشته باشد.

پف زیر چشم:
اطراف چشم نسبت به مواد شیمیایی زودتر واکنش نشان می دهند هیچکسی تیرگی های زیر چشم را دوست ندارد، مطالعات نشان داده علاوه برخواب نامنظم مواد آرایشی نقش مهمی را درپف زیر چشم دارد که پوشاندن آن با آرایش باعث تشدید می شود.

پف زیر چشم

اختلال تنفس:
سالیسیلیت موجود در لوازم  آرایشی تنفس را دچار مشکل و حتی منجر به آسم می کند و روی ریه ها تاثیر می گذارد.

سرطان:
یکی از نتایج مهلک بدست آمده دراستفاده لوازم آرایشی بیماری های کشنده ای مثل سرطان است برای اینکه لوازم آرایشی ضد آب درست کنند مجبور به استفاده بیشتری از مواد شیمیایی هستند که سرطان سینه، پوست و خون را شدت میدهد.

برند زارا ZARA را بهتر بشناسید
بی شک برندبازها و شاید حتی کسانی که علاقه ای به خرید برندهای خاص ندارند این نام را بارها شنیده اند ، برندی که مالکش روز گذشته عنوان ثروتمند ترین مرد جهان را از بیل گیتس گرفت و به عنوان مالک یکی از مشهورترین تولید کنندگان دنیای پوشاک نامش را در میان ترین ها ثبت کرد.شرکت ZARA سومین فروشگاه زنجیره ای کفش و لباس جهان را دارد که این عنوان با حضور برندهای ایتالیایی می توانست دست نیافتنی باشد اما آقای "اورتکا" بعد از پایان یک دوره خرده فروشی توانست به ان برسد. " اورتگا" اهل رسانه و مصاحبه نیست اما کنجکاوی های معمول در مورد زندگی و ثروت او بسیار منتشر کرده است. 

https://elanza.com/brand/pantene

برند زارا

آشنایی با برند زارا
بیوگرافی و معرفی مالک برند زارا آقای " آمانسیو اورتگا ":
 زارا نام برند اسپانیایی گروه ایندی تکس (Inditex Group) است که در سال 1975 از سوی آمانسیو اورتگا (Amancio Ortega) و همسرش روزالیامرا (Rosalia Mera) در اسپانیا تأسیس شد. اورتگا که در سال 1936 به دنیا آمد، هم اکنون با ثروتی بیش از 52 میلیارد دلار، یکی از ثروتمندترین مردان جهان به حساب می آید. آمانسیو اورتگا مرد 77 ساله اسپانیایی زندگی کاری رویایی را سپری کرد تا امروز توانست به عنوان مالک و موسس برند zara در جهان شناخته شود. او سابقا بیژامه دوز و باربر یک مغازه لباس فروشی بود و حالا ثروتمند ترین مرد جهان در سال 2016.

آمانسیو اورتگا

عکس آمانسیو اورتگا مالک و موسس برند زارا ZARA
ثروت و دارایی های موسس برند زارا:
آقای "اورتگا" مالک بلندترین آسمان خراش اسپانیاست .ساختمانی که 515 فوت بلندا دارد و قیمت آن هم 536 میلیون دلار است . یکی از اصلی ترین دارایی های او هتل لوکسی است که در میامی ساخته شده است . خودروی آقای اورتگا یک آئودی A8 است که صحبت ها درباره راحتی اش خیلی بیشتر از لوکس و شیک بودنش است. همچنین جت شخصی او یک BD-700 است که به ارزش 45 میلیون دلار در لیست دارایی ها و ثروت "اورتگا" قرار گرفته است. 

ثروت موسس برند زارا

نمایی از هتل لوکس میامی بخشی از ثروت اورتگا موسس برند زارا
آسمان خراش 

آسمان خراش گرانقیمت متعلق به صاحب برند زارا
زارا حدود 1671 فروشگاه در 37 کشور جهان دارد که اسپانیا با 364 فروشگاه در جایگاه اول و فرانسه با 103 فروشگاه در رده ی بعدی قرار دارد. امروزه پرتغال، ایتالیا، آلمان و بریتانیا دیگر بازارهای کلیدی زارا را تشکیل می دهند. یکی از نکته های جالب برند زارا در تولید پوشاک و محصولاتش این است که در حالیکه برندهای دیگر برای طراحی و تولید محصولات جدیدشان 6 ماه زمان صرف می کنند ، طراحان برند زارا در عرض 2 هفته محصول جدید روانه بازار می کنند.

فروشگاه برند زارا

یکی از بزرگترین فروشگاه های برند زارا
تبلیغات صفر برند زارا:
برند زارا سالانه حدود ده هزار محصول جدید تولید می کند. شاید عجیبترین استراتژی و سیاست زارا، استراتژی تبلیغات صفر آن باشد. این برند ترجیح می دهد به جای صرف هزینه در تبلیغات، پول خود را برای باز کردن شعبه های جدید خرج کند. عدم تبلیغات زارا، نقطه ی مقابل تبلیغات وسیع رقبای اصلی این برند مانند لوئیس ویتون است.

https://elanza.com/brand/loreal

 برند زارا

برند زارا
تبلیغات محدود برند زارا
محصولات برند زارا ZARA 
تولیدات وسیع برند زارا تقریبا در تمام جزئیات و کلیات پوشاک زنان ، مردان و کودکان در سطح جهان جریان دارد که در دنیای مد نمناک به صورت یک گزارش تصویری برخی از مدل ها و طراحی های ممتاز این برند را برایتان خواهیم داشت.

برند زارا

معرفی محصولات برند زارا
لباس های مردانه برند زارا:
سبک اسپرت و فرمال از کلیات لباس تا جزئیات و اکسسوارها در این برند گنجانده شده است. همانند برندهای دیگر زارا هم با فروش کت و شلوارهای شیک و مدرن توانسته در بازار لباس های فرمال و رسمی حرفی برای گفتن داشته باشد. ست هایی که مناسب مردان در دوران مختلف است. زارا به جزئیات اهمیت می دهد ، یک دستمال جیبی شیک و یا پاپیونی که برای یقه پیرهن کت لازم است.

کت و شلوار

کت و شلوار رسمی

مدل کت و شلوارهای رسمی برند زارا
کت و شلوار اسپرت

کت و شلوار اسپرت مردانه

کت و شلوار اسپرت مردانه برند زارا
تیپ اسپرت رسمی

کت تک های مردانه برند زارا
لباس های اسپرت هم جایگاه خاصی در میان تولیدات این برند دارند که به تناسب فصل طراحی و تولید می شوند.

لباس مردانه

تیپ اسپرت

لباس اسپرت مردانه

ست لباس مردانه

ست لباس مردانه تیپ اسپرت برند زارا
شلوارهای جین برند زارا
جین پوشهای پرتغال مجذوب شلوارهای لی یا همان جین محبوب دختران و پسران جوان این برند هستند و یکی از پرتعدادترین خریداران انها.

 شلوار جین

مدل شلوار جین مردانه برند زارا
شلوار لی و جین

شلوار لی و جین زنانه برند زارا
مدل لباس های زنانه برند زارا:
تصاویر گویای سبک و استایل محصولات مناسب خانم ها در این برند است . به جرات یک سری لباس متنوع به هر سبکی ، مجلسی یا اسپرت در این کلکسیون جای گرفته است . پالتوهای بلند فوتر ، پیراهن پرومو مخصوص مراسم و میهمانی ها یا یک بلوز و شلوار اسپرت که در میان مدل ها مشاهده می کنید.

لباس های زنانه برند

https://elanza.com/brand/garnier

لباس های راحت زنانه برند زارا
 مدل پالتو پاییزه و زمستانی

مدل پالتو پاییزه و زمستانی زنانه و دخترانه برند زارا
لباس زمستانی

کیف و کفش برند زارا:
مطمئنا یکی از محصولات پرفروش این برند کیف و کفش ان است . تنوع بی مثال ان در تولید کیف های چرم و کوله های ورزشی مخصوص بانوان و آقایان در یک نما و کفش های چرم رسمی ، پاشنه بلندهای مجلسی و کتانی های بی نظیر از نمایی دیگر.

منبع:

https://namnak.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%A7-ZARA-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.p36475

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی