خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

شپش سر یک مشکل شایع در میان کودکان هستند; کودک شپش می شود و سپس ناگهان تمام شپش سر قطره. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه انجام خواهد شد و تعداد کمی از درمان باید انجام شود. در این بخش از موهای سالم و پوست مرطوب به برخی از داروهای سرکه سیب مشاهده شده است ، با وجود بوی قوی آن است. سرکه یک ماده عالی برای از بین بردن شپش است ، شما همچنین می توانید با مواد دیگر قدرت ، بیشتر برای دیدن ... درمان های طبیعی مبارزه با شپش سر بدون استفاده از محصولات شیمیایی.ما آن را با مواد دیگر مانند رزماری و چای پایه ، سیر ، اکالیپتوس و روغن نارگیل ترکیب می کنیم.

https://elanza.com/product/LNZP-60ec1d58ac3ad/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%A8%DA%86%D9%87-%D8%B3%D8%B1-%D9%88-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

شپش سر یک مشکل شایع در مدارس زیرا آنها از طریق تماس فیزیکی به راحتی در میان کودکان انگل کوچک سر حمله, خون سر و علوفه که زیادی ایجاد خارش می شود در نتیجه. اگر شما می دانید از یک کودک در مدرسه, شپش سر, شما باید در نظر اقدامات پیشگیرانه انجام خواهد داد.بسیاری از محصولات و شامپو های مختلفی برای مبارزه با شپش سر وجود دارد اما اکثر آنها شامل مواد شیمیایی همیشه انجام و از سوی دیگر بسیاری از محصولات طبیعی وجود دارد که می توانید آنها را از شر شپش سر بدون عوارض منفی برای پوست سر و یا سلامت به خلاص شدن از شر.

درمان برای شپش سر با سرکه:

https://www.amazon.com/Cetaphil-Baby-Shampoo-Organic-Calendula/dp/B00OKJGP74/ref=zg_bs_166739011_1/132-3985743-1546539?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=C3NMA6EDJTPRQE52RANC


پایه برای همه این درمان سرکه سیب یک محصول است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بسیاری از مشکلات بهداشتی و تعمیرات و همچنین در تمیز کردن محصولات استفاده می شود تا کنون چیز فوق العاده در مورد سرکه که بر خلاف محصولات شیمیایی است که تخم گذاری بر روی پوست سر به توقف کار علاوه بر این سرکه است که یک ضد عفونی کننده و تنظیم کننده pH. بسیاری از مردم از آن به عنوان یک تهویه مطبوع ، استفاده در منزل استفاده می کنند ، زیرا موهای براق و نرم است... برای مبارزه با شپش سر, شما می توانید با استفاده از سرکه یا انواع دیگر استفاده کنید البته بهترین است نه سرکه پاستوریزه و یکی از چیزهایی است که همه روش های درمان موارد زیر باید با آب رقیق هستند.

درمان شپش با سرکه 

درمان شپش سر با استفاده از سرکه 
1. درمان شپش مو با سرکه و رزماری :
اولین درمان ، و همچنین سنتی ترین درمان خانگی ، سرکه رزماری است. شما می توانید خود را با استفاده از رزماری ، یک گیاه دارویی که دارای خواص ضد عفونی کننده است ، ایجاد کنید. به این ترتیب ، هنگامی که شما به آن نیاز دارید ، می توانید درست کنید و هرگز به پایان نمی رسد و خراب نمی شود.

مواد تشکیل دهنده:

2 فنجان سرکه (400 میلی لیتر)
2 به 4 شاخه های رزماری تازه
چگونه آن را:

قرار دادن هر دو مواد داخل شیشه.

مهر و موم خوب و اجازه دهید آن را برای یک ماه باقی بماند .

شما می توانید آن را پس از یک ماه استفاده کنید ، اما شما همچنین می توانید به او اجازه اقامت بیش از و قوی تر می شوند.

شپش پوست سر چیست 

درمان برای شپش سر
2. درمان شپش مو با سرکه و روغن درخت چای :
روغن درخت چای محصول طبیعی شما همیشه باید در خزانه داری خود را داشته است. این روغن قدرتمند کمک می کند تا برای مبارزه با انواع بیماری ها ، ویروس ها ، باکتری ها و قارچ ها. برای به دست آوردن نتیجه ، این ماده را به شامپو خود به عنوان یک عامل پیشگیرانه یا حتی یک درمان فوری اضافه کنید ، می توانید آن را با سرکه مخلوط کنید.

مواد تشکیل دهنده؛

1 فنجان سرکه (200 میلی لیتر)
10 قطره روغن درخت چای
چگونه برای آماده سازی ? 

مخلوط تمام مواد تشکیل دهنده و پور را به یک بطری اسپری.

لرزش قبل از استفاده مناسب.

روغن درخت چای 

 راه های درمان شپش سر 
3. درمان شپش با سرکه ، سیر و اکالیپتوس:
یکی از داروهای خانگی است که همیشه موثر است سیر یک آنتی بیوتیک طبیعی در همان زمان به دلیل آن بوی قوی مانند آن, خواص سیر, یک فرکانس برای ریه ها.در این مورد, شما می توانید اضافه کردن روغن اوکالیپتوس به کمی کاهش بوی سیر و اثرات آن بیشتر خواهد شد.

مواد اولیه:

1 فنجان سرکه (200 میلی لیتر)
1 میخک سیر
10 قطره روغن کافور
چگونه آن را ؟ 

سرکه سرکه با سیر.

مخلوط حاصل را به خوبی مخلوط کنید و در یک کاسه قرار دهید.

روغن اوکالیپتوس نیز اضافه شده است.

لرزش قبل از استفاده.

درمان شپش سر 

سرکه ، سیر و کافور برای درمان شپش سر
4.درمان شپش با سرکه و روغن نارگیل:
برای تهیه این درمان خانگی ، شما نیاز به ترکیبی از سرکه و روغن نارگیل دارید. این روغن نباتی برای خواص خاص خود در جهان محبوب شده است.

مواد تشکیل دهنده:

1 فنجان سرکه (200 میلی لیتر)
1/2 روغن نارگیل فنجان (100 گرم )
چگونه آن را:

هر دو مواد را با هم مخلوط کنید و آنها را به یک کاسه بریزید.

روغن نارگیل باید جامد در 23 درجه باقی می ماند.

خوب هم بزنید و قبل از مصرف لرزش.

درمان شپش با سرکه 

روغن نارگیل و شپش برای درمان شپش سر 
5. درمان شپش با سرکه و نمک
مواد تشکیل دهنده

نصف فنجان نمک
سرکه نصف فنجان
روش:

نمک و سرکه را با هم مخلوط کنید.

به آرامی اسپری ترکیب حاصل بر روی تمام مو به طوری که تمام سطح مو مرطوب می شود.

حالا کلاه را روی سر خود قرار دهید و دو ساعت صبر کنید و سپس موهای خود را بشویید.

برای رفع شپش موی سر نوزاد هر روز 3 این روش را تکرار کنید.

  • ۰۰/۰۶/۲۸
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی