خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

شوره سر یک اختلال است که اگر رها شود, ریزش موی شدید و روشن بد به دنبال خواهد dashtdh سفید مو سر مو که در این لباس به نظر می رسد بسیار ناخوشایند و بد شکل به نظر می رسد و بد تصویب احساس که افراد هیچ راهی برای خلاص شدن از آن را امتحان کنید.

شوره سر اساسا سلول های مرده پوست سر است که تخلیه شوره سر ، اختلال پوستی بسیار شایع به خصوص در نوجوانان است. این مشکل همچنین می تواند باعث عزت نفس پایین. تبلیغات تجاری مختلف درمان های خانگی برای درمان شوره سر است که در دسترس هستند در کنار آنها طبیعی و روش های بسیاری برای درمان و رفع کامل شوره سر توسط متخصصان در طب سنتی پیشنهاد شده است که در این بخش تداوم سلامت پوست و مو در wetted ما را توضیح دهد.

شوره سر

درمان شوره سر در طب سنتی 
علل شوره سر
پوست سر خشک
مشکلات عاطفی
آلرژی به محصولات مراقبت از مو
پوست چرب یا چرب
تمیز کردن سر
استرس
رژیم غذایی نامتعادل
هورمونها
کمبود ویتامین ها
جایگزینی مداوم و زود هنگام محصولات مراقبت از مو
مالزی ، یک نوع قارچ
تغییرات آب و هوایی ، به ویژه در زمستان
استفاده بالا از ژل مو ، اسپری مو یا سایر محصولات
علت شوره سر 

علت شوره سر چیست ؟ 
علائم شوره سر
خارش پوست سر
پوست پوسته پوسته
لکه های سفید خشک بر روی مو و بر روی شانه ها
علائم شوره سر 

علائم شوره سر چیست
داروهای خانگی برای شوره سر
گاهی اوقات شامپو ضد شوره سر موثر است ، اما گاهی اوقات آنها به اینجا نمی آیند که شما باید برای رفتن به درمان دیگری است به ادامه مطلب.

درمان شوره سر با ماست
1. ماست:

ماست نه تنها یک عنصر بسیار خوب برای مو و پوست سر ، بلکه یک راه عالی برای از بین بردن شوره سر است. حذف ماست ساده است و درخواست آن را به پوست شما.ترک برای 20 دقیقه و سپس شستشو ، در حال حاضر استفاده از شامپو کمی برای شستن پوست سر خود را.

روش دوم: ماست با خواص جهانی برای از بین بردن شوره سر یک درمان عالی محسوب می شود. راه حق و زمان است به مالش ماست با نوک انگشتان خود را در کف سر کاملا شستشو پس از 10-15 دقیقه و سپس شستن موهای خود را با توجه به نرمال, حمام کردن روال.

درمان سریع شوره سر 

درمان سریع شوره سر با ماست
آسپرین یکی از داروهای خانگی برای شوره سر است
2. آسپرین :

نگاهی به دو انبوهی از آسپرین و سرکوب آنها ، پودر آن و اضافه کردن به شامپو معمول در هنگام شامپو ، اجازه دهید آن را برای 2 دقیقه باقی بماند و سپس شستشو.

سرکه سیب بهترین عنصر برای درمان شوره سر است
3. سرکه سیب:

نگاهی به کمی سرکه سیب و مخلوط آن را با آب ، هر دو سرکه سیب و آب باید در نسبت مساوی مخلوط می شوند.خوب مخلوط کنید. پس از شامپو ، مقدار کمی مخلوط را در کف دست خود قرار دهید و آن را روی پوست سر قرار دهید. سپس با آب بشویید و این روش را برای یک هفته یا بیشتر تکرار کنید.

درمان شوره سر

درمان سریع برای شوره سر با سرکه سیب
درمان شوره سر با روغن نوزاد ، نارگیل
4. درمان نفت:

روغن ملایم را انتخاب کنید. روغن کودک یک روغن سبک است ، اگر شما نمی توانید یک روغن سبک پیدا کنید ، از روغن کودک استفاده کنید.حرارت روغن, اما نه بیش از حد به طوری که سر و انگشتان دست خود را رایت. اول ، روغن را لمس کنید اگر خوب است ، کمی روغن را به کف دست خود بریزید و به آرامی ماساژ دهید. فشار بیش از حد بر روی موهای خود را در حال سقوط در حال حاضر گرم کردن کمی آب قرار داده است.

یک حوله در آن خیس کنید. حوله باید به اندازه کافی بلند برای پوشش پوست و مو خود را. حذف آب اضافی ، قرار دادن موهای خود را با این حوله گرم و اجازه دهید آن را برای 20 دقیقه باقی بماند.پس از 15-20 دقیقه ، حوله را بردارید و یک شب برای استراحت ، صبح ، شامپو موهای خود را ترک کنید.

پاکسازی شوره سر

درمان سریع شوره سر با روغن درمانی
5. روغن نارگیل و ماساژ:

حرارت کمی روغن نارگیل و پوست با آن ، به آرامی ماساژ و اجازه دهید آن را یک شبه باقی بماند و شستن با شامپو صبح روز بعد. روغن پاک کننده از سر دشوار خواهد بود.شامپو موهای خود را دو بار در صورت لزوم.روغن نارگیل و روغن های گرم به خصوص پوست سر و مو را مرطوب می کنند ، بنابراین هر هفته این روش را تکرار کنید.

درمان جوش شیرین طبیعی برای شوره سر
6. جوش شیرین :

کمی جوش شیرین و اعمال به پوست شما ، ماساژ برای یک دقیقه ، سپس سر خود را بشویید.این روش را برای هفته های 2 تکرار کنید. پس از دو هفته ، پوست سر شما بدون شوره سر می شود و موهای زیبا خواهید داشت.

7. روغن درخت چای:

روغن درخت چای را در کف دست خود قرار دهید ، پوست سر و مو را با آن ماساژ دهید. یک شب بمانید ، موهای خود را در صبح بشویید.

از بین بردن شوره سر

درمان سریع شوره سر با داروهای گیاهی
8. لیسترین:

همه ما می دانیم که Listerine یک دهانشویه محصول اما چگونه بسیاری از شما می دانید که می توان آن را مفید برای از بین بردن شوره سر بیش از حد ؟   متیل سالیسیلات و منتول می تواند خارش را از بین ببرد.شیب سواب پنبه در Listerine قرار داده و بر روی سر خود را, شما قطعا پس از استفاده شگفت زده خواهد شد.

تعمیر شوره سر با لیمو
9. لیمو:

لیمو یک درمان طبیعی بسیار خوب و موثر برای درمان شوره سر است.پس از شامپو کمی آب لیمو بر روی پوست خود را با ماساژ بریزید. 1-2 دقیقه بمانید و سپس شستشو را انجام دهید.

روش استفاده از دهانشویه برای درمان شوره سر
درمان خانگی برای شوره سر

درمان سریع شوره سر با دهانشویه
10. دهانشویه:

1 فنجان دهان شویه و 9 فنجان آب ساده را. با هم مخلوط کنید. پس از شامپو ، مو و پوست سر خود را با این مخلوط بشویید.پس از آن ، از آب استفاده نکنید ، همانطور که همیشه موهای خود را درست کنید ، این روش را یک بار در ماه تکرار کنید.

استفاده از روغن زیتون طبیعی و خالص برای درمان شوره سر
11. روغن زیتون:

از روغن زیتون طبیعی و خالص استفاده کنید اگر در دسترس نیست ، آن را از روغن زیتون معمولی و دائمی حذف کنید ، آن را گرم کنید و به مو و پوست خود اعمال کنید.ماساژ به آرامی.روغن زیتون رطوبت از دست رفته را بازیابی می کند ؛ موهای شما سالم ، براق و البته بدون شوره سر می شود.

بهترین درمان شوره سر با آلوئه ورا
شوره سر 

درمان سریع شوره سر با آلوئه ورا
12. آلوئه ورا :

آلوئه ورا ، بسیاری از خواص مفید ، نیمی به عنوان بسیاری به عنوان یک آلوئه ورا و ژل چسبنده را در یک کاسه بریزید. اگر شما قادر به پیدا کردن آلوئه ورا خام ، شما می توانید آب آلوئه قبل از حمام کردن استفاده کنید. پس از استفاده از آب آلوئه ورا یا ژل موهای خود را کاملا با شامپو ملایم شستشو.

درمان شوره سر با آویشن
13. آویشن :

مخلوط 4 قاشق غذاخوری آویشن در 2 فنجان آب جوش.اجازه دهید جوش برای 10 تا 15 دقیقه.صبر کنید تا سرد شود و سپس مخلوط نرم شود.درخواست به پوست شما و اقامت برای 5 دقیقه.این درمان گیاهی ایده آل برای شوره سر است.

سرکه سفید بهترین درمان برای حذف شوره سر است
14. سرکه سفید:

مخلوط یک لیوان سرکه سفید با 3 لیوان آب ساده. موهای خود را با مخلوطی از سرکه بشویید و سپس آب را روی پوست خود بریزید.

درمان شوره سر طبیعی

درمان شوره سر طبیعی و خانگی
تعمیر شوره سر با نمک
15. نمک:

نمک واقعا مانند اسکراب عالی کار می کند.کمی نمک بریزید و آن را بیش از پوست سر خشک خود را بریزید. به آرامی ماساژ برای از بین بردن شوره سر بد.سپس موهای خود را شامپو.

نحوه استفاده از تخم مرغ برای از بین بردن شوره سر
16. تخم مرغ :

2. ضرب و شتم تخم مرغ و مخلوط زرده تخم مرغ و سفید پوستان; پور این مخلوط بر روی پوست شما و شستن موهای خود را برای 1 ساعت پس از ساعت. این باعث می شود موهای براق ، بدون شوره سر و ابریشمی.

علت شوره سر

درمان سریع شوره سر با تخم مرغ
درمان شوره سر با سیب و خمیر نارنجی
17. سیب و پرتقال:

پرتقال و سیب در مقادیر مساوی ، مخلوط و غیره برای ایجاد خمیر به خوبی برای گرفتن خمیر بر روی پوست سر مو و ماساژ خود را به آرامی ، و پس از 20-30 دقیقه با شامپو ، موهای خود را بشویید.

سیر یک درمان خانگی موثر برای شوره سر است
18. سیر:

مخلوط 2 قاشق غذاخوری پودر سیر با 1 قاشق غذاخوری آب لیمو.خمیر خوب و درخواست آن را به پوست سر خود را. 35-40 دقیقه بمانید و سپس با آب سرد و شامپو ملایم شستشو دهید.

درمان شوره سر

درمان سریع شوره سر با سیر

https://elanza.com/product/LNZP-60ec3340739e7/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%B6%D8%AF-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1


روش استفاده از پیاز برای رفع شوره سر
19. پیاز:

پیاز و خمیر خوب با آن را; خمیر را به پوست خود را اعمال می شود. پوست خود را پس از ساعت ها بشویید.

تعمیر شوره سر با زنجبیل و چغندر
20. زنجبیل و چغندر:

زنجبیل و چغندر و خمیر خوب را. ماساژ پوست سر خود را با آن و اجازه دهید آن را یک شبه باقی بماند. این روش را از 4 تا 5 شب در صبح روز بعد شستشو دهید.

روغن رزماری بهترین درمان شوره سر
21. روغن رزماری:

مخلوط روغن رزماری با سرکه. ماساژ پوست سر با این روغن. پس از 15-20 دقیقه ، آن را به درستی شستشو دهید.

5 دستور العمل آماده سازی شامپو خانگی برای درمان شوره سر
درمان سریع شوره سر 

درمان سریع شوره سر با شامپو خانگی
شامپو ، مومیایی کردن عسل برای شوره سر
در مقایسه با دستورالعمل های فوق ، این یکی بسیار ساده است و نیاز به تنها دو عنصر دارد: عسل خالص ، آلی و علاقه .عسل حاوی ویتامین های A ، B ، C و همچنین پتاسیم ، آهن ، کلسیم، فسفر و منیزیم است.اگر عسل و آب را در پوست سر خود ترکیب کنید ، متوجه خواهید شد که این یک درمان واقعی و فوق العاده است.بر این مفهوم رسیده است که عسل می تواند شوره سر جلوگیری, از طریق یک مطالعه از ده زن و بیست مرد در انجام شد 2001. این آزمایش نیاز به بیماران مبتلا به درماتیت مزمن برای استفاده از مخلوطی از 90٪ عسل و 10 ٪ آب در مناطق آسیب دیده است.

پس از یک ماساژ ملایم با عسل برای چند دقیقه و پس از آن 3 ساعت ها, و اجازه می دهد تا آنها را به ماندن در ... یک هفته بعد ، اولین نتیجه من احساس کردم: خارش فروکش کرد و هفته آینده پوسته ناپدید شد.بیمارانی که این درمان ادامه, و کسانی که دیگر نمی, و غیره. با این حال ، 10 از 15 بیماری که در آن روش شامپو و عسل ، متوقف شد ، و آن را ، پس از چهار ماه ، problemshan دوباره ظاهر شد.

شامپو ضد شوره سر 

نحوه ساخت شامپو ضد شوره سر با مواد گیاهی
بسیار آسان برای آماده سازی این شامپو :

https://www.prevention.com/beauty/hair/g19876075/best-dandruff-shampoo/

 

عسل آلی با کیفیت بالا را انتخاب کنید ، بنابراین شما می توانید از تمام مزایا ، مواد معدنی و ویتامین ها استفاده کنید.مخلوط آن را با کمی آب گرم و آن را فقط برای همان زمان مناسب و استفاده کنید.موهای خود را مرطوب و مخلوط را به پوست سر خود را اعمال می شود.به زمان و ماساژ پوست سر خود را.

این روش جریان خون را تحریک می کند و اطمینان حاصل می کند که عسل به تمام مناطق خارش و تپش در سر شما می رسد. اجازه دهید به مدت سه ساعت باقی بماند ، موهای خود را در یک حوله گرم قرار دهید.هنگامی که زمان بالا است ، با آب گرم شستشو دهید یا با مخلوطی از سرکه و آب شستشو دهید ، که به خودی خود یک درمان قدرتمند برای شوره سر است.

  • ۰۰/۰۶/۲۹
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی