خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

مسیر شناختی پیوند مو از اهمیت زیادی برای دستیابی به یک نتیجه موفق است. بسیاری از نقاط که بیماران باید با توجه به در این دوره پرداخت وجود دارد. در همین حال ، شستن پوست سر از اهمیت بالایی برخوردار است و انجام یک کار اشتباه می تواند به فولیکول های مو آسیب برساند و بر نتیجه این روش تاثیر بگذارد. بنابراین توجه و پیروی از توصیه های پزشکی نقش مهمی در دستیابی به نتیجه مطلوب برای بیمار ایفا خواهد کرد. در این قسمت از پوست سالم و موهای مرطوب به راهنمایی در زمینه شستشوی مو پس از پیوند مو پرداخت خواهد شد.

نحوه شستشوی مو بعد از جراحی پیوند مو
1. پانتنول خود را پیوند مو اسپری کنید و 40 دقیقه صبر کنید و در صورت کمبود وقت 20 دقیقه صبر کنید به اندازه کافی خواهد بود یک لایه نازک است که رسیدن به کافی پوشش. اگر این اسپری را آماده کنید ، مشکلی نخواهید داشت ، همچنین می توانید از آن به منطقه اهدا کننده استفاده کنید.

15 روز پس از پیوند مو ، شما باید اسپری پانتنول استفاده کنید و استفاده از لوسیون پانتنول اگر شما دسترسی به این اسپری ندارد.

در صورتی که پس از 15 روز استفاده از اسپری پانتنول و غیره، پوسته بر روی سر خود را. میبینمت شما می توانید مصرف آن را متوقف کند ، اما این است ... شما می توانید انتخاب کنید به مصرف پانتنول رفتن به جلو به دلیل این محصول مرطوب کننده خوب است.

2. به حمام بروید و از آب گرم با فشار کم استفاده کنید زیرا ناحیه پیوند شده نباید در معرض فشار مستقیم آب قرار گیرد.

3. پور شامپو را در دست خود و ایجاد کف با مالش دست خود را به یکدیگر. دو کفی انگشتان به مدت 15 دقیقه در محل ایمپلنت است, مالش , مالش ایمپلنت سایت به کلی خودداری کنید و تنها انگشتان دست خود را به صورت عمودی و به آرامی بر روی آن حرکت می کند به طور کلی نیازی به ماساژ ایمپلنت سایت نخواهد بود. (13 روز پس از پیوند مو ، برای از بین بردن پوسته های ایجاد شده در مناطق تحت درمان قرار گرفته ، شما می توانید منطقه مورد نیاز برای اعمال پوست).

پس از 15 دقیقه شستشوی ملایم منطقه کاشته شده ، سر خود را با آب گرم با فشار کم شستشو دهید.

4. شستشو منطقه اهدا کننده به طور کامل با استفاده از شامپو به طور کامل حذف باقی مانده خون و از اعمال فشار به منطقه تا 1 هفته خودداری کنند.

5. موهای خود را با استفاده از یک حوله کاغذی یا حوله آشپزخانه خشک کنید و از استفاده از حوله های معمولی خودداری کنید زیرا ممکن است به موهای پیوند زده آسیب برساند.

6. کرم فوکر را به ناحیه اهدا کننده اعمال کنید و از اعمال آن به ناحیه پیوند خودداری کنید.

پس زمانی که اهدا کننده پس از 5 روز بهبود می یابد, شما می توانید با استفاده از کرم fusicort توقف و 14 روز پس از عمل جراحی می تواند طبیعی دوش شما است.

شستشو پس از پیوند مو

نکات مهم در شستن مو پس از پیوند مو
شستشوی مو به موقع بعد از عمل جراحی پیوند مو از اهمیت زیادی برخوردار است. زمان برای شستن سر در هر مورد متفاوت است و بستگی به نظر دکتر. با این حال ، در اغلب موارد ، شستن سر مجاز است 2 تا 4 روز پس از پیوند مو و باید به صورت روزانه تا 10 روز انجام شود.

پس از عمل جراحی ، بیمار باید شامپو عاری از پارابن ها و مواد طبیعی ، تغذیه و بازسازی تاول مو استفاده کنید.

همانطور که انتظار می رود ، از آسیب شدید به پوست سر و تماس ناخن ها با طناب های پیوند شده در طول شستشو جلوگیری کنید.

نشستن و تمیز کردن سر پس از پیوند مو باعث ایجاد چربی ، شوره سر ، جوش و کیست مو خواهد شد.

از یک سشوار برای خشک کردن پیوند مو استفاده نکنید ، موهای خود را خشک کنید ، همانطور که در بالا توضیح داده شده ، یا موهای خود را خشک کنید.

از حمام آب مستقیم عمودی و سعی کنید برای جلوگیری از به دلیل آن باعث می شود دسترسی به آسیب به پیوند مو می شود , بنابراین شما می توانید با استفاده از یک دوش بخشی از جریان آب با دست خود جلوگیری از آب به طور مستقیم با فشار پوست تماس پیدا کند یا دست برگزار شد دوش یا یک کاسه آب گرم استفاده کنید .شما همچنین می توانید آب را روی موهای خود اسپری کنید.

از آب گرم برای شستن موهای خود استفاده کنید و از خانواده یا دوستان خود در حمام کمک کنید ، ابتدا بعد از پیوند مو.

بعد از پیوند مو شستشو دهید

https://elanza.com/product/LNZP-60ec1d58ac3ad/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%A8%DA%86%D9%87-%D8%B3%D8%B1-%D9%88-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

شامپو مناسب بعد از پیوند مو
پس از پیوند مو ، از شامپو مناسب برای شستن موهای خود استفاده کنید. شامپو استفاده می کنید باید ملایم و حاوی مواد شیمیایی کمی. شما می توانید شامپو کودک برای شستن موهای خود را به دلیل آن فاقد مواد شیمیایی مضر پیوند مو استفاده کنید. برای شستن موهای خود را باشامپو ، درخواست ابر شامپو و فشار آن را بر روی سر به طوری که ابر می کند سر تماس بگیرید. سپس سر را بشویید.

برای انتخاب دکتر مناسب برای دریافت مشاوره به او ، با مطالعه عوامل مانند: ترکیبات، شامپو،و غیره مقدار پی اچ پی (PH), شامپو, و غیره. مقدار چربی ، مو و سر ، حالت ، آنتی اکسیدان ها و شامپو لیپوزیم مناسب برای شما تجویز می شود. انتخاب شامپو نامناسب باعث ریزش مو یا از دست دادن رشد طبیعی موهای پیوند می شود.

https://www.amazon.com/Cetaphil-Baby-Shampoo-Organic-Calendula/dp/B00OKJGP74/ref=zg_bs_166739011_1/132-3985743-1546539?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=C3NMA6EDJTPRQE52RANC

 

شستشو پس از پیوند مو

بعد از پیوند مو به استخر بروید

بهترین فردی است که پیوند مو انجام حدود دو هفته به یک ماه و تا سر زخم ترمیم نمی خواهد رفتن به استخر خودداری از رابطه جنسی, چرا که کلر موجود در آب استخر باعث شکنندگی پوست و ژolidگی و ظاهر تیره مو می شود.

  • ۰۰/۰۶/۲۸
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی