خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلات رایج پوست، وجود لکه ها روی پوست است که با آرایش درست می توان بدترین لک های موجود روی پوست را نیز پوشش داد ‎، این واضح است که همه ما می خواهیم در طول روز بهترین چهره را داشته باشیم و برای اینکه جذاب ترین و بدون ایرادترین پوست را به نمایش بگذاریم هر کاری می کنیم.


برطرف کردن جای لکه ها از روی پوست با آرایش:

ممکن است روی پوست ما لکه ها و آثاری از جوش یا زخم وجود داشته باشد که ندانیم با آنها چه کنیم.

 

علاوه بر درمانهای مختلفی که برای از بین بردن این لک ها وجود دارد ، تا بهبود کامل این آثار پوستی و محو شدنشان از روی پوست زمان نیاز است، ما می توانیم تا زمان بهبود کامل، این آثار با آرایش آنها پنهان کنیم و پوستی یکدست و شفاف به نمایش بگذاریم.

 

بیشتر افرادی که بر روی پوست صورت خود لک و جای خوش دارند، سعی می کنند آن را با آرایش کردن محو کنند. ولی اگر نحوه ی آرایش کردن درست را بلد نباشند، موفقیتی چندانی بدست نمی اورند. 

https://elanza.com/mag/shampoos-without-sulfate/

بهترین کرم پودر برای پوشاندن لک صورت ,پوشاندن لک صورت با کانسیلر
پوشاندن لک صورت

 

محصولات زیادی تولید شده‌اند که می‌توانند جای جوش را از بین ببرند یا کمرنگ‌تر کنند. قبل از آرایش کردن می‌توانید از این محصولات استفاده کنید. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، محصولاتی بخرید که ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

 

- حاوی ضدآفتاب باشند تا از پوست شما در برابر آسیب دیدگی‌های ناشی از آفتاب مراقبت کنند.

- حاوی مواد ضد آلرژی باشند که مانع ایجاد حساسیت شوند.

- غیرکومدوژنیک باشند یعنی باعث بستن منافذ پوست نشوند چون بسته شدن منافذ باعث ایجاد جوش می‌شود.

- حاوی ترکیباتی باشد که به کاهش بروز جای جوش کمک می‌کنند مثلا ویتامین سی، کوژیک اسید، آربوتین یا عصاره شیرین بیان. 

 

از تئوری رنگ برای پوشاندن جای جوش استفاده کنید.

به جای جوش دقیقا نگاه کنید. بهتر است که این کار را زیر نور انجام دهید. حدس بزنید که جای جوش در چه طیف رنگی قرار دارد و چقدر با بقیه قسمت‌های پوست متفاوت است. با استفاده از کانسیلر با رنگ مخالف، می‌توانید جای جوش را پنهان کنید.

 

بهترین کرم پودر برای پوشاندن لک صورت ,پوشاندن لک صورت با کانسیلر
پوشاندن لک صورت با کانسیلر

 

پوشاندن لک صورت با کانسیلر

به عنوان مثال، می‌توانید با کانسیلر سبز، جای جوش قرمز را خنثی و پنهان کنید. لک‌های بنفش را با کانسیلر زرد بپوشانید. (بیشتر بخوانید: آموزش استفاده از کانسیلر)

 

کرم‌پودر را با تکنیک ضربه زدن و ترکیب کردن استفاده کنید.

با کرم‌پودر یا کرم گریم همیشگی خود که غلظت کمی هم دارد تمام صورت‌تان را بپوشانید.
پیشنهاد ویژه
ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهاز کجا ماسک بهداشتی و مطمئن بخریم؟افزایش قدروش های افزایش قد با مشاوره رایگانماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهماسک سوپاپدار N95 یحیی با 3 عدد فیلتر

 

حالا کرم پودر را با برسی مخصوص درست روی نقطه جراحت صورت‌تان بزنید و سپس آن را به گونه‌ای روی صورت‌تان پخش کنید که رنگ تمام نقاط صورت‌تان یکدست شود.

 

در آخر نیز از یک پنکیک برای ثابت کردن کرم پودر روی صورت‌تان استفاده کنید.

https://elanza.com/mag/learning-draw-lip-liner-thin-lips/

چگونه کرم‌پودر طبیعی به نظر برسد؟

کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بزنید تا پوست شما روشن شود و در عین حال طبیعی به نظر برسد. بهتر است دهان‌تان را هنگام استفاده از کرم پودر باز نگه دارید تا ناحیه گردن شما در معرض دید باشد و خط مشخص فک شما از بین برود.

 

بعد از اتمام آرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورت‌تان بزنید. این کار باعث می‌شود که مواد آرایشی روی پوست یکنواخت‌تر شود و در عین حال صورت شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

 

بهترین کرم پودر برای پوشاندن لک صورت و برای از بین بردن جوش‌ها بهتر است پوشاننده و کرم پودری بخرید که اسیدسالیسیلیک داشته باشد چون وجود این ماده مانع مسدود شدن منافذ پوستی می‌شود.

 

چگونه موهایمان را با رنگ مو فانتزی رنگ کنیم؟
رنگ موهای فانتزی این روزها بیشتر از قبل بین خانم ها طرفدار دارند و اتفاقا برای ایجاد تنوع گزینه خوبی هستند، رنگ کردن موها با رنگ های فانتزی مراحل سخت تری نسبت به رنگ های معمولی دارد که در این بخش از نمناک با روش استفاده از رنگ های فانتزی آشنا میشوید. با رعایت برخی نکات میتوانید بدون آسیب رسیدن به موها آن ها را با رنگ های فانتزی رنگ کنید این نکات را در ادامه میخوانید.

انواع رنگ مو فانتزی

برای استفاده از رنگ موهای فانتزی ابتدا باید رنگ پایه موها از بین بروند یعنی موها را به روشن ترین حالت ممکن تبدیل کنید، این مرحله حساس را با دقت انجام دهید به این صورت که با مواد دکلره یا بلیچ موها را سفید کنید فقط حواس تان باشد که این محلول زیاد روی سرتان باقی نماند زیرا موهایتان میسوزد.

وقتی این محلول را به موهایتان میزنید دقت کنید که با پوست صورت تان برخورد نکند زیرا باعث سوزش میشود، این محلول را به تمام موها بزنید و روی آن را با پلاستیک بپوشانید پس از مدت تعیین شده موها را بشویید البته بدون شامپو.

رنگ مو فانتزی بدون دکلره

وقتی موها به روشن ترین پایه رسیدند رنگ موی مورد نظرتان را انتخاب کنید و کمی اکسیدان سفید اضافه کنید و مخلوط آن ها را با دقت به موها بزنید طوری که موها کاملا به رنگ مو آغشته شوند سپس موها را شانه کنید تا موها به خوبی رنگ بگیرند سپس موها را با چیزی مانند پلاستیک بپوشانید و برای بهتر نتیجه گرفتن روی موها سشوار بگیرید بعد از گذشت مدت مشخص موها را بشویید.

نحوه مراقبت از موهای فانتزی رنگ شده:
با آب خیلی داغ موها را نشویید

https://elanza.com/mag/hair-loss-shampoo/
موهایتان را هر روز نشویید
از سشوار و اتوی مو کمتر استفاده کنید
موها در معرض آفتاب نباشند
شامپوهای دارای امونیاک استفاده نکنید

منبع:

https://namnak.com/%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B2%DB%8C.p16928

  • اسماعیل سحاب
  • ۰
  • ۰

۱/ اگر در سنی هستید که هنوز آثار جوشهای غرور جوانی بر روی پوست شما نمایان است و دوست دارید با کرم پودر و پنکیک آنها را بپوشانید و پوست صورت خود را صاف نشان دهید بهتر است از ضد آفتاب های مخصوص پوستتان (چرب،خشک،مختلط) که دارای کرم پودر هم هستند استفاده کنید،چرا که شاید الان شما با زدن هر کرم پودر یا پنکیکی پوستی صاف برای آرایش داشته باشید اما به مرور زمان و تنها در سه ،چهار سال آینده پوست شما این زیبایی راازدست خواهد داد و برای شل شدن و پیری زود رس آماده خواهد شد و لکه ها، خیلی زود تر از وقت خود بر روی پوست شما نمایان خواهند شد،پس توصیه می شودحتی المکان از کرم پودرو پنکیک ها دوری کنید وتنها کرم آرایشی خود را یک ضد آفتاب خوب انتخاب کنید.

https://elanza.com/mag/category/mode-and-fashion/

نکات آرایشی

مدل آرایش صورت

 
۲/در صورت علاقه ی زیاد به زدن کرم پودر و پنکیک می توانید در مجالس خاص بر روی ضد آفتابتان کمی از آنها بزنید و حتما بعد از تمام شدن مهمانی با شیر پاک کن آنها را از روی پوست پاک کنید و هیچگاه شب با آرایش نخوابید.

 
 

نکات آرایشی

مدل ارایش دخترانه

 
۳/ در مورد چشمها بهتر است در این سنین تنها از ریمل آن هم بدون خورده مژه وبا کشیدن چند بار آرام تنها بر روی مژه های بالا به طور کاملا طبیعی چشمانتان را جذاب تر کنید.

 
پیشنهاد ویژه
ارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیبا بهترین راهکارهای زیبایی دندان آشنا شویددستگاه جوجه کشی,کسب درآمدلذت نوشیدن آب سالم و گواراخرید ماسک,ماسک سلامت,ماسک پارچه ایماسک 5 لایه از الیاف نانو برای پوست حساس

نکات آرایشی

۴/ در صورت تمایل به خط چشم نیز بهتر است از یک خط بسیار نازک در پشت چشم که آن هم از چشم بیرون نزده باشد به چشمانتان به طور طبیعی فرم دهید.

 
۵/سعی کنید بعداز حمام به مژه ها فر مژه بزنید تا از شکستگی مژه ها جلوگیری شود واز بغل مژه ها زاویه دار به نظر نیایدوبعد چند بار ریمل را به آرامی به طور افقی وکمی هم به سمت بالا بزنید،در صورت چسبندگی مژه ها هم بهتر است از یک برس ریمل جداگانه که مخصوص شانه کردن مژه هاست و یا از سنجاق ته گرد استفاده کرده وتا کاملا خشک نشده اند آنها را از هم جدا کنید تا شکل طبیعی تری داشته باشد.

https://elanza.com/mag/male-face-makeup/

ساخت زیر ساز یا همان پرایمر سایه چشم در خانه 
روتین های بدون ارایش با یک سایه خانگی تکمیل می شوند، به نظرتان عاشق همچین محصولی با رنگ های متنوع نخواهید شد؟ تنها عیبی که این محصول دارد این است که زیاد روی پوست باقی نمی ماند، چربی یا روغن طبیعی پوست به راحتی این سایه را پاک می کند یا آن را به هم می ریزد ، الان دقیقا زمان استفاده از پرایمر است، تمام افرادی که در زمینه آرایشی دست دارند.

از اماتورها تا افراد خبره در این شغل همه بر این مورد اتفاق نظر دارند که پرایمر باعث یکدست شدن پوست و نگهداری آرایش تا چند ساعت می شود، حتی می تواند جذابیت ماده آرایشی و صورت شما را چندین برابر کند، یک پرایمر سایه، چربی اضافی پوست را به خود جذب می کند و سطحی صاف و یکدست را ایجاد می کند.، بهتر است برای ساخت یک ظاهر طبیعی و زیبا از سایه های ملایم تر استفاده کنیم .

طرز استفاده پرایمر

آیا شما هم از پرایمر سایه استفاده می کنید؟
در مورد پرایمر یا همان زیرساز سایه بیشتر بدانید
پرایمر سایه باعث می شود که سایه رنگی روشن تر را به خود بگیرد، پرایمرهای نود یا بی رنگ و سفید عمق سایه را افزایش می دهند، اگرچه بسیاری از مغازه های لوازم آرایشی محصولاتی دارند که به علت مواد سمی و مضر بکار رفته در آنها ، باعث آسیب به پوست می شوند،

اما این لوازم باعث آلرژی در فرد می شوند و یا بیماری های پوستی را ایجاد می کند، استفاده بیش از حد از این لوازم ارایشی ممکن است که پوست و پشت پلک را تیره کند، علاوه بر این که این محصولات واقعا گران قیمت هستند،

یکی از راه هایی که می تواند ما را از خرید چنین محصولات گران و مضری باز دارد، ساخت سایه و پرایمر سایه به روش خانگی است، در این بخش از دنیای مد نمناک دو روش ساده برای ساخت پرایمر سایه را به کمک مواد پایه ای معرفی می کنیم که در خانه یا مغازه های محل به راحتی یافت شوند.

ماندگاری سایه چشم

پرایمر سایه چه کاربردی دارد؟
روش 1:پرایمر سایه با آلوئه ورا
خواص زیبایی آلوئه ورا کاملا شناخته شده است و به همین دلیل است که برای بسیاری از موارد مراقبتی و زیبایی پوست استفاده می شود، ژل آلوئه ورا حاوی مواد آهنی، ویتامین ها، آمینواسید ها و دیگر مواد ضروری است که برای پوست عالی هستند، این ماده همچنین خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد باکتری و ضد خارشی دارد، آلوئه ورا یکی از پرطرفدار ترین مواد طبیعی برای مراقبت از پوست و مو و سلامت بدن است.

ژل آلوئه ورا می تواند خستگی و خشونت پوست را از بین ببرد و مشکلات پوستی را کاهش دهد و همچنین مانع از پیری زودرس، آفتاب سوختگی شود، همچنین این ماده پوست را مرطوب نگه داشته و زخم ها و سوختگی های کوچک را درمان می کند،

این ماده یک ماده طبیعی مناسب برای پاک کردن آرایش است، ژل آلوئه ورا پایه ای عالی برای ساخت پرایمر است، زیرا می تواند چربی اضافه پوست را بگیرد، خاک رس بنتونیت معمولا در پک ها و ماسک های صورت استفاده می شود که خواص پاک کنندگی دارد، این ماده منافذ پوست را از آلودگی، کثیفی و چربی اضافه پاک می کند، همچنین برای پوست عالی است و هیچ اثرات جانبی ندارد. 

مواد مورد نیاز برای ساخت پرایمر:
رس بتونیت _ 1 قاشق چایخوری
نشاسته ذرت _ 2 قاشق چایخوری
ژل آلوئه ورا _ نصف قاشق غذاخوری 
مرحله 1:مواد را با یکدیگر ترکیب کنید.

یک قاشق چای خوری رس بنتونیت را در یک کاسه شیشه ای بریزید، دو قاشق چای خوری نشاسته ذرت را به آن اضافه کنید، در نهایت نصف قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا به مواد اضافه کنید.

مرحله 2:مواد را کاملا با هم مخلوط کنید.

مواد را با قاشق پلاستیکی هم بزنید، پرایمر را داخل یک ظرف جداگانه بریزید.

دستور پرایمر خانگی

https://elanza.com/mag/oval-face-blush-training/

پرایمر سایه گیاهی برای ماندگاری سایه چشم
استفاده از پرایمر آلوئه ورا

مقداری از این پرایمر را به پشت پلکتان بزنید، 20 تا 30 ثانیه صبر کنید تا خشک شود، وقتی پرایمر کاملا خشک شد، سایه مورد علاقه تان را بزنید، این ماده را در یخچال نگهداری کنید، پرایمر سایه تا دو هفته سالم باقی می ماند. 

روش 2:پرایمر سایه و فوندیشن
فوندیشن، کانسیلر، یا کرم BB می توانند به عنوان پرایمر سایه استفاده شوند، مرطوب کننده نوعی بیس پرایمر است و پوست شما را تر و تازه نگه می دارد، تمام این مواد را می توانید به راحتی در مغازه های لوازم ارایشی پیدا کنید، اما چرا باید برای پرایمر پول زیادی خرج کنید، در حالی که می توانید رایگان از ان استفاده کنید؟

توجه:حتما این سه ماده را متناسب با تناژ پوستی خود ترکیب کنید و مقدار آن ها را بر همین اساس تعین کنید، مطمئن شوید که محصول نهایی بهترین زیرساز سایه برای شما خواهد بود. 

مواد مورد نیاز:

پودر بچه
فوندیشن
مرطوب کننده صورت
مرحله 1:مواد را با یکدیگر ترکیب کنید.

مقداری فوندیشن را داخل یک کاسه بریزید، کمی مرطوب کننده یا لوسیون به آن اضافه کنید، در نهایت پودر بچه را به این مواد اضافه کنید و در نهایت مواد را به خوبی هم بزنید.

مرحله 2:پرایمر را از کاسه بیرون اورده و در ظرف مخصوص خودش بریزید.

مخلوط پرایمر نباید هیچ نوع توده یا برجستگی داشته باشد. 

استفاده از فوندیشن_پرایمر

پرایمر را به پشت پلک بزنید و بعد از خشک شدن کامل شروع به آرایش کنید. 

توجه:چنانچه بخش دنیای مد نمناک می گوید مقدار این مواد بستگی به نتایج مورد انتظار شما دارد، اول از مقدار کم شروع کنید و بعد کم کم آن را اضافه کنید، پودر بچه پرایمر شما را ضخیم تر می کند.، افرادی که پوست خشک دارند، می توانند پرایمر بیشتری بزنند و افراد با پوست چرب باید پودر بچه بیشتری بزنند.

زیرساز سایه چشم

چگونه از پرایمر سایه خانگی استفاده کنم؟
راهنمایی هایی برای ساخت پرایمر یا زیرساز سایه در منزل
از نشاسته ذرتی استفاده کنید که فاقد GMO باشد.

می توانید از پودر پیکانریشه با جای نشاسته ذرت استفاده کنید.

به جای مرطوب کننده می توانید از کره استفاده کنید.

می توانید ذرت نشاسته را جایگزین پودر بچه کنید.

از لوسیون بیش از حد رقیق استفاده نکنید.

چند قطره روغن ویتامین E به پرایمر سایه بزنید، مخصوصا اگر پوست خشکی دارید. 

آیا میدانستید؟

پرایمر سایه را می توان به تنهایی برای یک دست کردن پشت پلک و رنگ دادن به آن استفاده کرد!

پرایمر را تا جایی که می توانید نزدیک به خط مژه بزنید.

برای ارایش می توانید کمی پرایمر به زیر پلک پایین نیز بزنید.

بهتر است که یک الی دو دقیقه صبر کنید تا پرایمر خشک شود و بعد سایه را بزنید. 

منبع:

https://namnak.com/%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87.p2966

  • اسماعیل سحاب
  • ۰
  • ۰

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی آرایش وزیبایی ابرو است که به صورت دستی و استفاده از سوزن های یکبار مصرف در لا به لای ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می کنند. هدف اصلی این روش ارائه راه حل و برطرف نمودن نواقص ابرو با طرح و رنگ خاص می باشد.

https://elanza.com/mag/shade-the-eyes/

فیبروز ابرو، روش دائمی نیست و با گذشت مدتی معین از بین می رود بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می توان به طور دائم از این روش استفاده کرد.

فیبروز ابرو

مراحل انجام فیبروز ابرو
ابتدا باید در تاج ابرو، خطوط فیبروز اجرا شود، و دو بار هر خط را تمدید نمود. سپس نوبت به شوک دادن رنگ می رسد، با گذشت 3 تا 4 دقیقه ابروها رنگ می گیرند و نوبت بی حس کردن می باشد. البته باید توجه داشت که از 10 روز قبل نباید ابروها را رنگ کنید. رنگ استفاده شده در این روش نباید زیاد روشن باشد.

در مرحله بعد دم ابرو و آرک آن ترسیم می شود، برای کم رنگ نبودن تاتو بایست ضخامت استروک ها دو برابر شوند. اجرای فیبروز ابرو با توجه به نوع پوست در چند مرحله انجام می شود. پوست خشک و نرمال گزینه مناسبی برای فیبروز ابرو هستند.

دستگاه مورد استفاده در روش فیبروز
قلم میکروبلیدینگ ، دستگاه مخصوص برای انجام هاشور و سایه ابرو در تکنیک فیبروز می باشد. این دستگاه مانند یک قلم دستی خطوط و نقاط بسیار ظریفی را روی پوست ایجاد می کند.

ماندگاری فیبروز ابرو
ماندگاری فیبروز ابرو یکی از سوالات رایج میان کاربرانی از بخش دنیای مد نمناک است که علاقمند به انجام آن می باشند. به طور کلی هاشور ابرو با تکنیک فیبروز به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد . اما در حالت عادی می توان گفت 6 ماه تا یکسال ماندگاری دارد زیرا خطوط ایجاد شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر عمق کمتریدارد و در نتیجه ماندگاری آن نیز کمتر است. ایجاد هاشورهای عمیق و استفاده از رنگ های به روز در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن می شود. جوهر تاتو که در این روش استفاده می شود کمتر به پوست نفوذ کرده و ماندگاری آن کمتر است اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش از فیبروز می باشد.

ماندگاری فیبروز 

انواع مدل های هاشور ابرو در تکنیک فیبروز
در روش فیبروز ، مدلهای مختلف هاشور وجود داد که می توان مدلی را انتخاب کرد که با فرم صورت و ابروها مطابقت دارد.

1. مدل هاشور spine-3
در این مدل هاشور ابرو که به تیغ ماهی هم معروف است، نقطه کانونی هاشور روی انتهای ابرو ها قرار داشته و تمام قسمت های هاشور در جهت انتهایی ابرو ها زده می شوند.

2. هاشور spine-5
این مدل هاشور معروف به هاشور ابروی آسیایی نیز می باشد و در آن نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابروها و در جایی بین ابتدا و قوس ابروها قرار می گیرد.

3. هاشور spine-6
در هاشور spine-6 یا هاشور ابروی کلاسیک، نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابروها قرار گرفته و همه هاشورها در جهت این نقطه قرار داده می شوند.

4. هاشور upper spine
در این مدل فیبروز نقطه کانونی هاشور در قسمت بالایی ابروها قرار دارد و تمام هاشور در جهت بالای ابروها زده می شوند.

رنگ های مورد استفاده در فیبروز
رنگ های مورد استفاده در فیبروز از انواع مواد معدنی تهیه می شوند که فاقد فلزات سنگین هستند و به راحتی جذب پوست می گردند. این رنگ ها ظاهر و رنگی طبیعی به ابروها بخشیده و پس از پاک شدن به صورت کامل از روی پوست برطرف می شوند و ته رنگ قرمز از خود به جای نمی گذارند.

رنگ فیبروز 

عوامل موثر در ماندگاری هاشور به روش فیبروز
رعایت نکات زیر باعث افزایش ماندگاری هاشور ابرو تا 3 سال می شود.

نوع پوست
یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ماندگاری هاشور ابرو، نوع پوست است. پوست هر چقدر چرب تر باشد ماندگاری هاشور را کمتر می کند. بهتر است قبل از انجام میکرو فیبروز، اسکراپت صورت برای افزایش ماندگاری هاشور انجام داد.

تغییر هورمون های بدن
دوران قاعدگی، بارداری و شیردهی از دورانهای است که هورمونهای بدن تغییر می کند و این تغییرات تاثیر زیادی بر ماندگاری هاشور ابرو می گذارد. بنابراین انجام فیبروز را بهتر است به زمانی بعد از این دوران موکول کنید.

عمق هاشور ابرو
افزایش عمق هاشور توسط تاتوکار ماندگاری آن را بیشتر می کند هرچه هاشور به وسیله قلم دستی میکروبلیدینگ کم عمق باشد، ماندگاری نیز کاهش خواهد یافت.

مزایای فیبروز برای ابروها
ایجاد تراکم بالا در ابروها
فرم دادن به آرک ابروها
پاک کردن راحت فیبروز
قرینه سازی ابروها
قرینه سازی

دقت بیشتر به دلیل دستی بودن فیبروز
فرم دادن به تاج ابروها
تغییر حالت دادن راحت ابروها
دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها
ایجاد التهاب کم
سوزش و درد کمتر
ماندگاری سایه یا هاشور ابروها بر اساس متد فیبروز و بسته به نوع پوست بین یک ماه تا یک سال می باشد.
معایب و منوعیت فیبروز ابرو
مثل همیشه در دنیای مد نمناک بعداز معرفی روش های زیبایی به عوارض آنها نیز میپردازیم. به علت دستی بودن قلم، به دقت و مهارت بیشتری نیاز است به همین دلیل برای کسب نتیجه دلخواه بهتر است به افراد متخصص و حرفه ای جهت انجام فیبروز مراجعه شود.

افرادی که در گذشته تاتو کرده اند نمی توانند از روش فیبروز استفاده کنند. این روش برای افرادی مناسب است که تاکنون از هیچ تکنیک تاتو استفاده نکرده اند.

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو
در گذشته از جوهر به طور غیر طبیعی و یک دست و به هم پیوسته برای تزریق در زیر پوست استفاده می شد به زیر پوست تزریق می شد و اگر کسی تاتو انجام می داد و پس از مدتی تمایل به پاک کردن آن داشت ، بسیار سخت بود و در نهایت نیز مقداری از جوهر در زیر پوست باقی می ماند زیرا جوهر به عمق پوست نفوذ می کرد.

در تفاوت روش میکروبلیدینگ و میکرو فیبروز با روش قدیمی چند نکته وجود دارد:

در روش فیبروز، جوهر تزریق شده به سطح پوست، عمق لایه های زیر پوست را درگیر نمی کند. به همین دلیل پاک کردن آن به مراتب ساده تر است و بعد از آن نیز اثری باقی نمی ماند. همچنین می توان در دفعات بعد، مدل ابروها را تغییر داده، باریک یا پهن کرد.

https://elanza.com/mag/baby-wipes-brand/

قلم استفاده شده در فیبروز بسیار باریک و ظریف طراحی شده است که افراد متخصص با آن کار می کنند و به شکل تار مو، ابروها را طوری طراحی می نمایند که بعد از کار، شخصی متوجه تاتو کردن ابروهای شما نشود و ظاهری طبیعی به صورت شما می بخشد. با فیبروز می توان ابروها را مانند روش هاشور، پرپشت طراحی کرد.

 قلم فیبروز

قیمت فیبروز ابرو و ویژگی فیبروز کار ماهر


قیمت فیبروز ابرو 
هزینه فیبروز ابرو به مدل هاشور بستگی دارد. از آن جایی که تکنیک فیبروز روشی جدیدتر نسبت به روش هایی نظیر میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن است بنابراین قیمت بیشتری نیز دارد. این روش به دوبار ترمیم نیاز دارد که هزینه آن کمتر از هاشور ابرو می شود.

خصوصیات فیبروز کار ماهر 

https://elanza.com/mag/dandruff-and-dry-scalp/
یک فیبروز کار یا مدرس فیبروز باید مدرک از آکادمی فیبروز اخذ کرده باشد به این افراد لوگوی مخصوص فیبروز داده می شود و در سایت اصلی فیبروز نیز نام آن ها درج می شود. بنابراین می توان آن ها را از طریق لوگو و کدی که زیر لوگوی آن ها نمایش داده می شود، تشخیص داد.

 

  • اسماعیل سحاب
  • ۰
  • ۰

برخی از لوازم آرایشی را نمی توان پس از باز کردن در محیط اتاق نگهداری کرد چون باعث زودتر خراب شدن آن می گردد. از قدیم رژ لب و کرمها را درون یخچال نگه می داشتند اما می توان تمامی “لوازم آرایشی” را درون یخچال گذاشت؟

بسیاری از محصولات آرایشی ما در جایی ثابت و محلی خاص مثل کیف لوازم آرایش،ساک دستی و یا کشوی میز آرایشیمان نگهداری میشوند اما آنهایی که در خانه نگهداری میشوند، ممکن است عمر مفید شان کاهش یابد و از کارایی آنها کاسته شود.

نظر یک شیمی دان آرایشی بر این است که شما میتوانید به سادگی کرم صورتتان را از حمام به یخچال ببرید(بله،یخچال)که میتواند تمام توانایی خود برای مبارزه با چین چروک ها و تمییز کردن پوست را تغییر دهد.

لوازم آرایشی در یخچال

باید و نبایدهای نگهداری لوازم آرایش در یخچال
نگهداری لوازم آرایشی دور از نور خورشید و در یخچال :
دمای اتاق برای بسیاری از لوازم آرایشی و کرم های مراقبت پوستی شما مناسب است ، به شرطی که آنها را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید. نور خورشید کهنه شدن محصول را توسط گرما تسریع میبخشد و باعث تجزیه مواد تشکیل دهنده فعال آن میشود.

بهتر است اکثر محصولات خود را در داخل کابینت ها نگهداری کنید تا آنها را امن نگه دارید اما نه همه ی لوازم آرایشی تان را چراکه برخی از انها بایستی داخل یخچال قرار داده شوند پس چند قسمت از یخچالتان را خالی کنید. درجه حرارت سرد می تواند مدت زمان نگهداری برخی از محصولات را بیشتر کند (به علاوه،با استفاده از انجماد سریع باعث می شود که آنها تازه تر به نظر برسند).

فضای پاک برای هر محصول مراقبت از پوست با رتینول یا ویتامین C:

درجه حرارت سرد سرعت خراب شدن هر دو مواد سازنده را کند تر میکند. به عملکرد کرم چشم مورد علاقه از بین برنده پف چشمتان سرعت ببخشید و دمای پوستتان را زمانی که از محصولات بعد از آفتاب که خنک نگه اشان داشته اید استفاده میکنید پایین نگه دارید.

با گذاشتن مواد آرایشی در یخچال از شر مواد گوله شده خلاص میشوید اگر چه باید بیشتر تکانشان دهید تا از هم جدا نباشند. اگر رژ لب را یک بار در یخچال بگذارید، برای همیشه باید در یخچال نگهش دارید اما اگر به طور تصادفی رژلب در کیفتان یا در ماشینتان ذوب شده است ، میتوانید آن را در یخچال بگذارید تا دوباره سفت شود.

فقط بعد از سفت شدن حتما از یخچال خارجشان کنید ، چون در طول زمان سرما میتواند موجب جدا شدن روغن و موم آن شود.

نکات مراقبت از پوست

تاثیر نگهداری لوازم آرایشی در یخچال بر پوست
نکات مهم در مورد نگهداری لوازم آرایشی

https://elanza.com/mag/pancake-harmful-cream-powder/
لوازم آرایشی تان را روی میز داخل حمام نگذارید:

بخار برخواسته از آب هیچ لطفی در حق لوازم آرایشی شما نمیکند، بلکه میتواند بر روی سطح برخی از مواد آرایشی لکه ایجاد کند و شروع به کپک زدن کند. هر نوع اسکراب،پودر و هر چیزی که مهر و موم محکمی ندارند، مثل سایه چشم را در جایی خشک نگهدارید.

همچنین در رابطه با پد اسفنجی، که اگر دائما مرطوب بماند ممکن است مولد کپک باشد. بعد از اینکه تمیزش کردید، اجازه دهید تا در هوای بیرون از حمام خشک شود.

از یخ زدگی لوازم آرایشی خودداری کنید:

دمای بسیارسردمیتواند به اندازه گرما برای لوازم آرایشی شما مضر باشد. امولوسیون ها مثل لوسیون، کرم ها و حالت دهنده ها به ویژه اگر مدتی منجمد باشند و بعداز حالت انجماد در بیایند، بسیار ناپایدار می شوند. اگر در جایی زندگی میکنید که در طول زمستان یخ زدگی دارید، لوازم آرایشیتان را از کناره پنجره ها دور نگه دارید و اگر محصولی را در گاراژ یا زیرزمین انبار کرده اید، جایش را تغییر بدهید .

یخ زدن لوازم آرایشی

شرایط نگهداری لوازم آرایشی در یخچال
9 محصول زیبایی و لوازم آرایشی که باید در یخچال نگه داری کنید:
1.ژل یا کرم چشمی:

بسیاری از افراد با چشم های پف کرده از خواب بیدار میشوند. این بدین خاطر است که هنگام خواب مایعات به قسمت ناحیه زیرین چشم میروند به خصوص که اگر شام شوری خورده باشید.

چنانچه پیش از این در بخش سلامت نمناک به طور کامل توضیح دادیم برای از بین بردن سریع پف چشم هایتان در صبح،کرم یا ژلتان را در که یخچال گذاشته اید، استفاده کنید، چرا که سرما رگ های خونی را منقبض میکند و تورم را کاهش میدهد.

2.لاک ناخن:

گرما و نور آفتاب میتواند فرمول لاک را ضخیم کند و یا حتی رنگش را تغییر دهد. نگه داشتن لاکتان در یخچال کمک میکند که لاک نازک بماند. به طوری که حتی در حقیقت رنگ واقعی آن نیز حفظ می شود.

لاک در یخچال

فواید نگهداری لاک ناخن در یخچال
نگهداری این لوازم آرایشی در یخچال
3.کرم ضد آفتاب:

بعد از تابستان،اگر قوطی باز نشده یا نیمه استفاده شده ای از کرم یا اسپری ضدآفتاب دارید که میخواهید نگهش دارید،در یخچال بگذاریدش. محیط گرم باعث کاهش کارآیی SPF می شود،به این معنی که اگر بار دیگر بخواهید از آن استفاده کنید، از پوست شما محافظت نخواهد کرد.

4.کرم ضد خارش:

بدن نمیتواند خارش و سرما را همزمان با هم حس کند، بنابراین اگر حشره نیشتان زده باشد و بخارد، چیز یخی روی آن بگذارید تا بدن شما حس خنکی را بیشتر از خارش حس کند.

5.عطر:

اگر عطرتان را در کمدتان نگه میدارید و در معرض میزان زیادی از نور و گرما قرار دارد، مواد شیمیایی آن تجزیه میشود و بوی خوب آن یکباره به یک بوی متفاوتی تبدیل میشود.

عطر در یخچال

نگهداری عطر در یخچال و دور از نور خورشید
خانم ها این لوازم آرایشی را در یخچال نگهداری کنید
6.محصولات ضد آکنه:

اگر متخصص پوست شما یک نسخه از داروهای ضد آکنه مانند کلیندامایسین یا Tri-luma را به شما بدهد، برچسب را بررسی کنید تا ببینید آیا گفته است تا آن را در یخچال ذخیره کند یا خیر. این فرمول اگر به درستی نگهداری نشود، مؤثر نخواهد بود.

7.رژ لب:

رژ لبی که هر روز از آن استفاده میکنید نیازی به سرد کردن ندارد، اما اگر رژتان رو به اتمام است و میخواهید باقی مانده اش را نگهدارید، اگر در یخچال نگهداری شود بیشتر باقی میماند در غیر این صورت چنانچه در بخش دنیای مد نمناک گفته ایم ، گرما می تواند مواد شیمیایی را در طول زمان تجزیه کند و طوری از بین ببردش که دیگر شبیه روز اولی نباشد که خریداری کرده اید.

رژلب در یخچال

رژلب از لوازم آرایشی که باید در یخچال نگهداری شود
مراقبت از لوازم آرایشی در یخچال و دور از نور خورشید
8.محصولات زیبایی طبیعی:

از آنجاییکه محصولاتی که ادعا می کنند آلی و طبیعی هستند،حاوی مواد نگهدارنده،پارابن، سولفات و غیره نیستند ، شما باید آنها را در یخچال نگه دارید تا خراب نشوند. این کار، نه تنها طول عمر مفید شان را افزایش می دهد، بلکه از رشد باکتری ها هم جلوگیری می کند.

9.مایع آرایشی ( کرم پودر - ریمل - خط چشم و..):

این شامل همه چیز از کرم پودر تا ریمل و خط چشم مایع میباشد. پس از باز شدن این محصولات، یک تاریخ انقضا وجود دارد ؛ برای اینکه بتوانید طولانی تر نگهشان دارید، آنها را در یخچال نگهداری کنید و همچنین برای محصولاتی که میخواهید باز نشده برای مدتی طولانی نگهشان دارید، نیز چنین کاری را انجام دهید.

احتمالا شما از آلوئه ورا به خاطر آفتاب سوخته شدن استفاده میکنید که اگر سرد نگهش دارید، به محض استعمال آن بر محل سوختگی پوستتان قادر به از بین بردن احساس سوزش،خارش و احساس نا خوش آیندی که همراه با سوختگی پوستتان به وجود میآید، است.

ریمل و خط چشم در یخچال

نگهداری ریمل و خط چشم در یخچال
لوازم آرایشی که هرگز نباید در یخچال نگهداری کنید:
روغن ها:

هرگز و به هیچ وجه روغن ها را در یخچال نگهداری نکنید . نه تنها از هم جدا و سفت میشوند، بلکه سرما فرمول شیمیایی را تغییر میدهد و باعث سر خوردن و لیز خورد روغن میشود.

سایه چشم:

بهتر است سایه چشم،رژ گونه و پن کک در جایگاهی خشک و دور از نور آفتاب نگهداری شوند، تا رنگشان نپرد و اکسیده نشوند به یاد داشته باشید که پودر ها،رژلب ها و محو کننده ها حاوی آب نباشند تا کپک نزنند.

نگهداری سایه چشم در یخچال

روش صحیح نگهداری سایه چشم
این لوازم آرایشی در یخچال نگهداری نشود
هر چیز ارگانیک:

لوازم آرایشی طبیعی و یا خانگی بدون نگهدارنده باید در یخچال قرار بگیرند اما تاریخ انقضا آنها باید بررسی شود، بدین خاطر که تنها برای مدت طولانی تری تازه باقی خواهند ماند نه برای همیشه.

مداد ها:

اگر هوا واقعا گرم هست و شما به یک مداد لب یا چشم نوک تیز نیاز دارید،قبل از تیز کردنش چند دقیقه ای در یخچال بگذاریدش و معجزه را ببینید.با این حال مراقب استفاده از مداد چشم سرمه که برای دیواره داخلی چشمتان استفاده میکنید، باشید ؛ میخواهید که آنها نرم باشند نه سفت، پس در یخچال نگهداری نکنید.

اگر از مدل موهایتان خسته شده اید یا به علت گرما هوای می خواهید آنها را کوتاه کنید و البته ظاهری متفاوت داشته باشید، ما در اینجا برخی مدل های موهای ستارگان هالیوود را برایتان آورده ایم تا قبل از رفتن به آرایشگاه از آنها ایده بگیرید.

امروزه مدل موهای مختلفی را می بینید به همین دلیل است هنگامی که برای کوتاه یا مرتب کردن موهایتان به آرایشگاه می روید، نمی توانید یک مدل را انتخاب کنید و در تصمیم گیری دچار مشکل می شوید.

https://elanza.com/mag/broad-fleshy-nose-makeup-training/

برخی مدل ها زود از مد می افتند اما مدل موی بلند همیشه مد است و هیچگاه جذابیت خود را از دست نمی دهد. اما اگر از مدل موهایتان خسته شده اید یا به علت گرما هوای می خواهید آنها را کوتاه کنید و البته ظاهری متفاوت داشته باشید، ما در اینجا برخی مدل های مو ستارگان هالیوود را برایتان آورده ایم تا قبل از رفتن به آرایشگاه از آنها ایده بگیرید.

1. چتری می تواند طول و مدل های مختلفی داشته باشد اما به طور معمول از کنار گوش آغاز می شود و قد آن تا روی ابروها می آید.

مدل های موهای ستارگان هالیوود

مدل موی چتری روی ابرو


2. این مدل توسط «بتی پیج» در سال 1950 رایج شد. چتری در این مدل تا وسط پیشانی می آید.

مدل موهای مختلف

مدل موی چتری تا وسط پیشانی

3. این مدل مو برای افرادی که موهای حالت داری دارند، مناسب است.

مدل های موهای ستارگان هالیوود

مدل مو برای موهای حالت دار

4. در این مدل، چتری شما از یک سمت صورت تان به سمت دیگر می رود و طول آن نیز بستگی به کل موهایتان دارد.

مدل موهای مختلف

https://elanza.com/mag/use-lip-pencil/

مدل موی چتری کج

5. این مدل مو تا زیر چانه می آید، شما می توانید قسمت جلوی آن را بلندتر از پشت آن کنید.

مدل های موهای ستارگان هالیوود

مدل موی جلو بلند

6. قسمت جلوی این مدل مو کمی از پشت آن بلندتر است.

مدل موهای مختلف

مدل موی متفاوت

7. اگر دوست دارید مدل مویی مانند بیانسه داشته باشید، یک سمت موهایتان را کوتاه تر از سمت دیگر کنید.

مدل های موهای ستارگان هالیوود

مدل موی بیانسه

8. این مدل موی صاف و یکدست برای افرادی که موهای صافی دارند، مناسب است. اگر تار موهایتان نازک است و می خواهید حجیم تر به نظر برسند، این مدل مو را امتحان کنید.

مدل موهای مختلف

مدل موی صاف و یکدست

9. اگر به دنبال مدل مویی جذاب می گردید، پشت موهایتان را کوتاه و جلوی آن را بلندتر و تیزتر کنید.

مدل های موهای ستارگان هالیوود
پیشنهاد ویژه
شلف,نظم دهنده,استندشلف کنسول لوازم آرایش درب دارخدمات حقوقی و ثبت ,وکالتمشاوره حقوقی دعاوی کارگر و کارفرماوکس صورت,اپیلاسیون بدن,موبرکرم موبر مخصوص پوست های حساس

مدل موی جلو بلند تیز

10. مدل موی تکه تکه به حجیم تر کردن موها کمک می کند. اگر می خواهید موهایتان کمی ژولیده و شلوغ به نظر آید، این مدل مو را انتخاب کنید.

مدل موهای مختلف

مدل موی تکه تکه

11. اگر به فکر کوتاه کردن موهایتان هستید، این مدل مو که تا روی شانه هایتان می آید نیز بر جذابیت چهره شما می افزاید.

مدل های موهای ستارگان هالیوود

مدل موی کمی بلند

12. این مدل مو کمی از مدل موی مردانه بلندتر است. اگر به مدل موی کوتاه علاقه دارید، از این مدل ایده بگیرید فقط یادتان باشد برای این که ظاهر زنانه خود را حفظ کنید، بغل های آن را کمی بلندتر نگهدارید تا کمی روی گوش هایتان را بپوشاند.

مدل موهای مختلف

بلندتر از مدل موی مردانه

13. اگر چه این مدل مو را معمولا آقایان می پسندند اما همان طور که می بینید در میان ستارگان هالیوود نیز طرافدارانی دارد. در این مدل دو طرف سر را می تراشند تا موهای بلند وسط سر بیشتر به چشم آید.

 

منبع:

https://namnak.com/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84.p16453

  • اسماعیل سحاب
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید به جای استفاده از مژه مصنوعی، مژه های خودتان را حالت دهید با ما همراه شوید.

https://elanza.com/mag/what-is-three-zero-hair-color/

اگر مایلید بجای استفاده از مژه مصنوعی ,مژه های خودتان را حالت دهید و با مژه طبیعی خودتان ظاهری زیبا داشته باشید باید از فرمژه استفاده کنید. در این مطلب به نکاتی درباره استفاده از فرمژه های گرمایی و فشاری پرداختیم.

1 - برای استفاده از فرمژه های فشاری باید فرمژه را در نزدیک ترین نقطه به پلک قرار دهید به نحوی که پوست شما را نگیرد سپس اهرم را فشار داده و کمی رو به بالا خم کنید و پس از حدود 10 ثانیه از پلک تان جدا کنید.اگر مژه ها به خوبی حالت گرفت نیازی به تکرار نیست.

2 - در فرمژه های گرمایی با استفاده از شانه های فرمژه , مژه هایتان را رو به بالا حالت میدهید که گرما باعث حالت دادن به مژه ها و فر خوردن آن ها خواهد شد, این نوع فرمژه نباید برای زمان زیادی روی مژه ها باقی بماند چون باعث سوختن آن ها خواهد شد. نزدیک کردن بیش از حد فرمژه گرمایی به پلک تان باعث سوختن پلک خواهد شد پس فاصله مناسب را هنگام استفاده از آن رعایت کنید.

https://elanza.com/mag/womens-accessories-increase-age/

زیبا شدن با آرایش کم
شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایبتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

برای آرایش از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید
با صورت و گردنتان که تمیزشان کرده اید شروع نمایید. یک مرطوب کننده ی روشن با میزان spf حداقل 15 برای محافظت از پوستتان در مقابل نور خورشید به پوست خود بمالید. این کار کمک خواهد کرد تا از بوجود آمدن چین وچروک جلوگیری بعمل آید.

مژه های خود را فر کنید
فرمژه


از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

زیر سازی کنید
از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

رژ گونه بزنید
رژگونه


یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ ها بنظر می رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش خواهد بود.

سایه چشم هم اضافه کنید
سایه چشم


یک سایه چشم صورتی کم رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

رژ لب آخرین گام
رژلب


 و برای لب هایتان، از یک رژ لب براق برای اضافه کردن کمی رنگ و درخشش به لب هایتان استفاده نمایید.

 

پروتز لب طبیعی در خانه
داشتن لب های بزرگ و گوشتی را میتوان یک شانس برای زیبایی بیشتر خانم ها دانست زیرا باعث زیبایی چهره و زیبایی لبخند میشود. اما بسیاری از خانم ها هم خوش شانس نیستند و از داشتن لب های زیبا محروم اند, اگر لب های باریکی دارید و میخواهید بدون عمل و تزریق ژل, لب هایتان را بزرگ کنید میتوانید از این روش های طبیعی در خانه استفاده کنید زیرا این روش ها هیچ عوارضی ندارند و شما را به خواسته تان میرسانند.

پروتز لب طبیعی

روش های پروتز لب طبیعی 
روش اول:اولین کاری که برای بزرگتر شدن لب ها باید انجام دهید لایه برداری است تا جریان خون در آن ها بیشتر شود, این کار باعث خوش رنگ شدن و همچین بزرگتر شدن لب ها میشود. برای لایه برداری از لب ها کمی شکر معمولی یا شکر قهوه ای به لب هایتان بزنید و سپس با مسواک روی آن ها بکشید.

https://elanza.com/mag/womens-trendy-accessories/

روش دوم:یکی از ساده ترین روش هایی که باعث حجیم تر شدن لب ها میشود استفاده از قالب یخ است, هر روز با یک قالب یخ لب هایتان را ماساژ دهید تا لب هایی قرمز رنگ و برجسته داشته باشید.

روش سوم:براق کننده های گیاهی را دریابید, این براق کننده ها با اسانس دارچین و زنجبیل باعث بزرگ و حجیم شدن لب ها میشوند .

پروتز لب طبیعی 

پروتز لب بدون جراحی
روش چهارم:داشتن لب هایی بزرگتر با مسواک کشیدن به لب ها, با یک مسواک خشک لب هایتان را برس بکشید تا لب های قرمز رنگ, نرم و گوشتی داشته باشید. کافیست این روش های ساده را امتحان کنید تا دیگر نیازی به عمل پروتز لب نداشته باشید.

پرپشت شدن مژه با آرایش
آرایش چشم ها باعث جذابیت چهره میشود که مهمترین لوازم آرایش مخصوص آرایش چشم ها ریمل است، ریمل زدن فوت و فن های خاصی دارد و اگر روش صحیح ریمل زدن را ندانید مژه های به هم چسبیده و زشتی خواهید داشت.

پرپشت شدن مژه

ترفندهای پرپشت شدن مژه ها
آرایش چشم و مخصوصا ریمل زدن باید با دقت و کاملا حرفه ای انجام شود تا شما مژه های پرپشت، فر و بلندی داشته باشید. در این بخش از دنیای مد نمناک ایده های خوبی برای خانم هایی که مژه های کم پشتی دارند داریم.

نگران کم پشتی مژه هایتان نباشید زیرا ترفندهای آرایشی به شما کمک میکنند تا مژه هایتان پرپشت و بلند شود، فقط باید بتوانید یک ریمل خوب انتخاب کنید و بصورت حرفه ای از آن استفاده کنید.

آموزش ریمل زدن

آموزش ریمل زدن حرفه ای
- قبل از ریمل زدن باید مژه هایتان را با فرمژه فر کنید، هرگز بعد از ریمل زدن از فرمژه استفاده نکنید زیرا مژه هایتان آسیب میبینند همیشه این کار را قبل از ریمل زدن انجام دهید. سه مرتبه فرمژه بزنید و هر بار حدود 5 ثانیه فرمژه را نگه دارید.

- ریمل باید کاملا مشکی باشد نه سرمه ای و خاکستری، ریمل مشکی تاثیر بیشتری در پرپشت کردن مژه ها دارد. میتوانید برای مطمئن شدن از رنگ ریمل قبل از خرید آن را روی دستمال کاغذی امتحان کنید.

ارایش مژه کوتاه

روش خرید و انتخاب ریمل خوب
- از ریمل های حجم دهنده و خرده مژه دار استفاده کنید زیرا این ریمل ها به صورت شگفت انگیزی مژه ها را پرپشت میکنند و برای کسانی که مژه های کم پشتی دارند بسیار مناسب اند.

- روش صحیح ریمل زدن را یاد بگیرید که البته خیلی هم سخت نیست، قبل از زدن برس ریمل به مژه ها ریمل های اضافی را از روی آن پاک کنید و یک لایه ریمل بزنید به مژه ها سپس بعد از 30 ثانیه یکبار دیگر ریمل بزنید و اجازه دهید تا خشک شود. برای اینکه بعد از ریمل زدن مژه هایتان به هم نچسبند باید بعد از هر دور ریمل زدن اجازه دهید تا خشک شود . هرگز از ریمل کسی استفاده نکنید و ریمل خود را به کسی قرض ندهید.

 

 

منبع:

https://namnak.com/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B2-%D9%84%D8%A8-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C.p67651

 

  • اسماعیل سحاب
  • ۰
  • ۰

مجموعه: لوازم آرایشی


فرمژه, فر مژه, چگونه فرمژه بزنیم
طرز استفاده از فر مژه
https://elanza.com/mag/learning-draw-lip-liner-thin-lips/

 

چگونه فرمژه بزنیم؟
فرمژه شیوه ای برای فر کردن مژه ها است. زمانی که درباره وسایل ضروری آرایشی فکر میکنید کمتر ممکن است فرمژه را فراموش کنید. ممکن است استفاده از آن برای بعضی افراد کمی سخت باشد. علاوه بر این، فرمژه در بسیاری از مواقع ممکن است به مژه های شما آسیب برساند. آموزش صحیح فر کردن مژه با فرمژه را در ادامه می خوانید.


طرز استفاده از فر مژه
فرمژه را باز کنید و آن را در پایه مژه های خود بگذارید

فرمژه را در دستی که راحت تر است بگیرید. تلاش کنید این ابزار را بالای چشم خود بگذارید و آن را در پایه مژه ها قرار دهید.

 

یک نکته مهم برای استفاده درست از فرمژه این است که پیش از استفاده از فرمژه بر روی مژه های خود ریمل نزنید. مژه ها در این وضعیت به هم می چسبند و ظاهر خوبی نخواهند داشت.

 

باید فرمژه را مانند قیچی در دست بگیرید در این شرایط بخش منحنی دار آن به طرف بالا و خارج خواهد بود.

 

اطمینان پیدا کنید که مژه ها کامل داخل دهانه میان لبه های پایینی و بالایی فرکننده قرار دارند.

 

فرمژه, فر مژه, چگونه فرمژه بزنیم
فرمژه

 

فرمژه را ببندید و به آهستگی فشار دهید

حال باید فرمژه را ببندید و به آهستگی آن را فشار دهید، اطمینان حاصل کنید که پوست پلک زیر فرمژه قرار نگرفته باشد زیرا سبب زخم و یا کنده شدن مژه ها خواهد شد. فرمژه را پنج تا ده ثانیه به این وضعیت نگه دارید و به حالت نبضی فشار دهید.

 

فرمژه را به طرف پایین مژه ها ببرید و دوباره فشار دهید

پس از اینکه مژه های پایه را فر کردید، فرمژه را باز کنید و آن را به طرف پایین و مژه های دیگر ببرید. دوباره آن را ببندید، به آهستگی فشار دهید تا بتوانید مژه های این بخش را هم فر کنید.

 

باز هم اطمینان پیدا کنید که فرمژه برای حداقل ۵ ثانیه بسته می ماند. اینکار سبب فر شدن خوب مژه ها می شود.

 

فرمژه, فر مژه, چگونه فرمژه بزنیم
فرمژه چیست

 

فرمژه را در انتهای مژه ها قرار دهید و فشار دهید

اکنون فرمژه را به انتهای مژه های خود ببرید. آن را ببندید و به آرامی نوک مژه ها را فشار دهید.
پیشنهاد ویژه
تیکبانچطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟دستگاه کره ساز,تهیه کره خانگیانواع دستگاه تهیه کره خانگیارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیارتودنسی توسط پزشک دارای بورد تخصصی اروپا

 

با فر کردن تمام بخش های مژه می توانید ظاهر طبیعی به مژه ها بدهید و به باز شدن و زیباتر شدن چشم ها کمک کنید.

 

فرمژه, فر مژه, چگونه فرمژه بزنیم
استفاده از فرمژه

 

در آخر روی مژه های خود ریمل بزنید

پس از اینکه فر کردن مژه ها را به پایان رساندید، یک تا دو لایه ریمل ضخیم کننده یا بلند کننده بر روی مژه ها بزنید. اطمینان پیدا کنید که نوع برس ریمل خود را درست انتخاب کرده و آن را جلو و عقب می برید تا حجم بیشتری به آن ببخشید.

 

ریمل هایی که ضد آب هستند به فر ماندن مژه ها در طول روز بیشتر کمک می کنند.

روش صحیح فرمژه زدن
فر مژه زدن یکی از روش های حالت دادن به مژه هاست اما اگر این کار باعث ریزش مژه های شما می شود نباید از آن استفاده کنید. علاوه بر این شما برای اینکه مژه های خوش حالتی داشته باشید باید بدانید که چگونه فر مژه بزنید.

روش صحیح فر مژه زدن

1 - اگر مژه های خیلی صاف و البته محکمی دارید:

https://elanza.com/mag/broad-fleshy-nose-makeup-training/
– یکبار قبل از ریمل آنها را فر مژه زده و بعد خوب ریمل بزنید.
– صبر کنید ریمل کمی بر روی مژه ها خشک شود و دوباره فر مژه را تنها یکبار به حالتی که آن را نگه داشته و با چند لحظه تامل بزنید.
– برای بر طرف کردن شکستگی و جای فر مژه بر روی مژه ها دوباره چندین بار آرام ریمل بزنید.
– بهتر است در آخرین مرحله از ریمل ضد آب استفاده کنید.

آموزش صحیح فر مژه زدن

2 - برای آن دسته از دختران و خانمهایی که مژه های کم پشت و نازکی دارند توصیه می شود:
– فرمژه را قبل از ریمل زده و بعد از حالت دادن مژه ها از ریمل استفاده کنند.
– به دلیل مقاومت کم مژه ها از زدن فرمژه بعد از ریمل خودداری کنند، زیرا باعث ریزش مژه ها می شود.
– این افراد بهتر است از ریمل های ضد آب نیز استفاده ننمایند.
https://elanza.com/mag/pancake-harmful-cream-powder/

3 - بهترین زمان برای زدن فرمژه بعد از حمام و هنگام نمناک بودن مژه هاست.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/correctly3-using-frmzhh.html

  • اسماعیل سحاب