خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

 

لوازم آرایشی مانند برخی از عناصر بدون تاریخ انقضا و پس از یک دوره معینی از زمان را باید ریخت ، 
مواد, لوازم آرایشی و بهداشتی, مانند مواد غذایی, وقت گیر خاص, اما اگر مواد و تجهیزات تحت نام حفظ. پیش از موعد ، فاسد و منسوخ شده ، و به همین دلیل آنها هستند ، در اینجا چند راهنمایی برای تعمیر و نگهداری بهتر ، لوازم آرایشی ، به شما نشان می دهد.

سایه

https://elanza.com/product/LNZP-60d6e8cdb7df0/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D9%81%D8%B3%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-cover-foundation-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-ef-21-%D9%88%D8%B2%D9%86-22-%DA%AF%D8%B1%D9%85
اگر چه سایه های شکسته را می توان با کمی الکل و صبر زیادی متصل کرد ، راه دیگری برای ذخیره آنها وجود دارد. بقیه سایه را بشکنید و آن را در یک کاسه کوچک قرار دهید. جالب است که یک سایه شکسته می تواند رنگ را جذاب تر کند.

ضربات.
شاخه های سرکش یکی از مهم ترین عوامل برای انتشار باکتری ها هستند. بنابراین لازم است آنها را حداقل دو بار در ماه تمیز کنید. برای این کار شما می توانید شامپو استفاده کنید. آبشار را خیس کنید ، با شامپو بشویید و سپس آنها را برای یک روز خشک کنید.

ناخن لهستانی
اگر لاک در طول زمان ضخیم شود و دیگر به خوبی قابل اجرا نباشد ، کمی رقیق کننده را به آن اضافه کنید و لاک را تکان دهید. به این ترتیب شما می توانید لاک دیگر استفاده کنید.

رژ لب
اگر رژ لب مورد علاقه خود را از تقریبا همه باقی مانده است و از سوی دیگر در دسترس نیست. این کوچک, از لحاظ جسمی, و غیره. در یک کاسه کوچک ، قرار داده و سپس ظرف را برای یک ساعت در یخچال و فریزر. به این ترتیب شما می توانید رژ لب را با هر رنگی که می خواهید از یک شات کوچک استفاده کنید ترکیب کنید.

ریمل مژه و ابرو
شستن برس ریمل مژه و ابرو با آب یا الکل یک اشتباه بزرگ است ، زیرا این مایعات مواد شیمیایی ریمل مژه و ابرو را مختل می کند و باعث تحریک چشم می شود. متناوبا ، شما می توانید قلم مو را با یک دستمال سفره یک بار در هفته پاک کنید تا قطعات اضافی ریمل مژه و ابرو از آن حذف شوند.

موچین.
داشتن موچین خوب برای داشتن ابروهای زیبا ضروری است. اشتباه است که بسیاری از مردم ساخته شده است به رها کردن موچین بدون کلاه پلاستیکی. هنگامی که موچین باز سقوط می کنند ، وضوح و ظرافت خود را از دست می دهند و دیگر قادر به حذف موهای خوب از زیر پوست نیستند.

مداد چشم
گاهی اوقات آنها قلم های چوبی را ترک می کنند و دیگر نمی توانند خراشیده شوند. برای نگه داشتن مداد سالم و همچنین برای جلوگیری از آنها را از گرفتن مجروح ، همیشه در مداد قرار داده است.

اگر برخی از مداد را در کیسه خود قرار دهید و آن را حمل کنید ، مداد را با یک باند پلاستیکی حتی به راحتی شکستن نکنید. نقطه تمیز مورد نیاز به ذکر است در اینجا این است که شما لوازم آرایشی و بهداشتی مشترک ، به خصوص کار لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نمی کند ، چرا که امکان انتقال این بیماری وجود دارد.

 

دور انداختن لوازم آرایشی

مراقب باشید که از مواد قدیمی یا فاسد استفاده نکنید.
تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

مردانه دفتر کیف چرم نصف قیمت + حمل و نقل رایگان خرید!!(محدود)


https://www.amazon.com/COVERGIRL-Simply-Ageless-Foundation-packaging/dp/B019NLUOXE/ref=sr_1_17?dchild=1&keywords=Creamy+Makeup+Powder+for+Dry+Skin&qid=1631081225&sr=8-17

توصیه هایی در مورد لوازم آرایشی توسط بهترین متخصصین پوست در امریکا
این چیزها را دور بیاندازید!
خلاص شدن از لوازم آرایشی قدیمی ، خراب یا خراب می تواند یک شروع خوب باشد. اهمیت این نه کمتر از خرید چیزهای جدید. شیلا گارنر, و غیره. فوق, زیبایی پوست, متخصص شانا درمانگاه در کالیفرنیا می گوید: "وجود دارد یک لینک از نوع توجه با شدید میان خانم ها و تجهیزات و لوازم در حال تاسیس araishan که باعث می شود آنها را به تلو تلو خوردن به پرتاب هر راه به او. اما اگر خوب فکر کنید ، می بینید ، ما این چیزها را روی چهره ها ، لب ها ، چشم ها ، حساس ترین قسمت های بدن قرار می دهیم ، بنابراین ما باید مراقب باشیم که از مواد قدیمی یا فاسد استفاده نکنیم.»

لوازم آرایش را در حمام قرار ندهید
بسیاری از بانوان لوازم آرایشی و زیبایی در حمام خانه, تعمیر و نگهداری, اما در یک راه البته احتمالا بدترین محل برای نگهداری از این دستگاه ها به دلیل گرما و رطوبت این محیط می توانید سرعت بخشیدن خراب شده و ارتباط بین مواد بود. دکتر ولز می گوید:" اگر شما فقط یک محصول را یک بار استفاده می کنید ، از آن برای ماه ها استفاده نکنید و سپس برای آن بروید ، ممکن است آن را شکسته ببینید." در واقع ، اولین استفاده از محصول است که درب باز می شود و یا قطعا روکش ، لاستیک و یا پوشش داده شده آغاز می شود. این محصول در تماس با اکسیژن است که اکسیژن ماشه برای شروع روند فساد است. رطوبت و گرما از هوا می تواند این روند را تسریع کند و بر خلاف محصولات تخیلی شما که فقط یک بار استفاده کرده اید ، خیلی زود خراب و خراب شده است. در این موارد شما باید در مورد وسوسه به استفاده از این محصولات و دور انداختن آنها را به سرعت فراموش کرده ام.»


در عین حال همیشه به یاد داشته باشید برای بستن درب پس از استفاده از لوازم آرایشی و یا قرار دادن آنها در قوطی و بسته. دکتر مونیکا چاه این را توضیح می دهد: "اگر شما آرایش خود را در مقابل آینه حمام, مطمئن شوید که شما همه چیز را به شما مورد استفاده قرار گیرد و نزدیک درب فراموش نکنید."باز کردن بسته از کرم ها ، حذف ژل ، سایه ها و رژ لب بدون درب در حمام می تواند باعث شود آنها را به با انواع میکروب آلوده می شود. حمام مربوط به فضا است که در آن انواع میکروب می تواند رشد کند و در این مورد آنها ممکن است راه خود را به لوازم آرایش خود را پیدا کنید و باعث آلودگی. همه چیز شما نیاز به عجله بسر می رسانید ، چند ثانیه برای بستن درب و قرار دادن درب یا پوشش.

مواظب چشمات باش
البته ، همه لوازم آرایشی باید بر اساس ظاهر آنها قضاوت شود. در بسیاری از سلامت و لوازم آرایشی ، زمان تولید و پایان مصرف آن نوشته شده است. روی ذکر شده است که برخی از آنها به سال تولید و شماره بین 6 تا 24 است که این بدان معنی است که تولید و تعداد کسانی که-که نشان دهنده یک ماه است که مقدار قابل توجهی.
برای مثال wormpoder نوشته شده بر روی آن تاریخ تولید: 4/2010 بعدی خود را به شماره 24 می آید به تاریخ 24 ماه هیچ 4/2012 قابل اجرا است.


اما برخی از لوازم آرایشی در بسته های خود را فاقد زمان انقضا. دکتر مادرو کیبرو ، متخصص پوست در مرکز Norman Casamatic Merle برای مشاوره لوازم آرایشی و بهداشتی می گوید: قوانین مشابه را می توان در مورد موادی که همان برنامه را دارند ، بیان کرد. بهترین چیز برای گفتن این است که رژ لب مایع رژ لب و پایه مایع تا 6 ماه و ریمل مژه و ابرو تا 3 ماه پس از شروع استفاده استفاده می شود. این کارشناس می گوید که به خصوص در مورد Rimmel باید گفت بسیار دقت کنید: "حتی اگر پس از چند هفته از خرید Rimmel شما احساس می کنید سخت تر و یا قرار دادن دست داده و یا بوی بد است که مطمئن شوید که آن را طول می کشد دور و Rimmel خرید جدید ، ، مطمئن باشید که این کار را به نفع خود انجام دهید ، زیرا باعث می شود که سلامت چشم خود را حفظ کنید."من فکر نمی کنم که این موضوع دشوار بی تفاوتی باشد. دکتر کیپرو ادامه می دهد: "عفونت چشم با ریمل مژه و ابرو قدیمی یا قدیمی بسیار آسان است. حتی استفاده مشترک از ریمل مژه و ابرو توسط دو نفر می تواند باعث بیماری در ابرو ، مژه و چشم. طوری که شما هر گونه مشکلات دیگر روبرو می شوند هر یک از لوازم آرایشی خود را به دیگران نمی دهد. علاوه بر این ، به یاد داشته باشید که خرید ریمل مژه و ابرو جدید به جای ریمل مژه و ابرو قدیمی هزینه زیادی ندارد ، اما عفونت چشم شما ممکن است هزینه زیادی.»

سعی کنید لوازم آرایشی بر روی پوست شما
دکتر گارنر معتقد است که سلامت در واقع زیبایی را ایجاد می کند. او معتقد است که مهم ترین جنبه در زیبایی یک زن یک پوست سالم است. مراقبت از پوست مهم ترین چیز یک زن باید برای او انجام شده است. استفاده از مواد شوینده و مرطوب کننده حتی مهم تر از انواع لوازم آرایشی است. مراقبت از پوست است که می تواند به شما ظاهر خوب به من بدهید. در واقع مراقبت از پوست اساس زیبایی است. اگر پوست نرم و نرم دارید ، می توانید به طور مناسب از لوازم آرایشی بر روی آن استفاده کنید.»


اما مهم ترین متخصص توصیه هایی در مورد شناخت خود است که برای پوست خود را به کار بگیرند: "خانم باید بسیار مراقب سلامت و زیبایی محصولات شما در حال استفاده از آن است. شود و نباید هر محصول ، به غیر از روی برای پوست شما او را تست کنید."شما باید در این زمینه بسیار مراقب باشید ، مطمئن شوید که از نظرات متخصصان با تجربه استفاده کنید. به یاد داشته باشید ، اگر پوست صورت شما صحیح تر باشد ، در مورد خودتان احساس خوبی خواهید داشت و در این مورد زندگی شما خواهد بود-شخصی ، اجتماعی ، بهتر است. آیا ما حتی در مورد هر چیزی که تنها مراقبت.

لوازم آرایشی و بهداشتی طول عمر
پیشنهاد ویژه
افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع ، کوتاه، شما می توانید طول داشته باشید!مشاوره ازدواج ، مشاوره دانشگاهی ، درمان تنش های عصبی کنه نهایی * مشاوره آنلاین چادر شب رختخواب ، حوله ، rovershimdle چادر شب رختخواب های مختلف بسیار زیبا و مدرن

برخی از لوازم آرایش باید در یخچال نگهداری شوند

 

آیا لازم است تمام لوازم آرایش ما را در یخچال نگهداری کنیم؟ 
البته ، محصولاتی که حاوی مواد نگهدارنده نیستند باید در یک محل خنک مانند یخچال قرار گیرند. ریمل مژه و ابرو و یک راه حل ضد آب و با دوام نیز باید در یخچال نگهداری شود ، زیرا این محصولات حاوی مواد فرار هستند و گرمای مواد فرار هوا را تبخیر می کنند.

اگر در یک منطقه گرم زندگی می کنید که دمای هوا بیش از 40 ° C hygromboidworms باشد ، باید در داخل یخچال قرار گیرد و آن را نگه دارد ... در غیر این صورت ، سه برابر سریع تر از اقدام در تابع حالت مشترک ترویج.

ویتامین C و E در برابر گرما با دوام نیستند ؛ به همین دلیل ، لوازم آرایشی حاوی این دو ویتامین را در یخچال قرار دهید. اما اگر شما در دمای مطبوع بین 15 و 21 درجه سانتیگراد زندگی می کنند ، شما به طور کلی لازم نیست برای قرار دادن لوازم آرایشی در یخچال و فریزر. در عین حال ، به یاد داشته باشید که محصولاتی که مواد تشکیل دهنده اصلی را تشکیل می دهند روغن و موم نباید در هوای سرد یخچال نگهداری شوند.

روغن مایع داخل یخچال جامد می شود و بنابراین ماهیت محصول تغییر می کند. بنابراین در یخچال و فریزر ذخیره نمی آب و هوای سرد

  • ۰۰/۰۶/۱۷
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی