خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

شی کره چرب طبیعی با خواص مرطوب کننده عمیق برای پوست است. شامل درمان و ضد پیری ، پوست را جوان تر و صاف تر می کند. 
روغن بدن کره چیست ؟ 

https://elanza.com/product/LNZP-60e457e274e57/%D9%85%DB%8C%D8%B3%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%DA%86%D9%84%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-micellar-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
شی کارت (انگلیسی: کره درخت روغن قلم) و یا کره, کره درخت روغن قلم, کره درخت روغن قلم, و غیره. چربی گیاهی که دانه های درخت چیا (انگلیسی : Vitellaria VAR ) گرفته شده است ، لوازم جانبی ، لوازم آرایشی ، مرطوب کننده ها ، لوسیون ها و غیره مومیایی کردن لب ، لب ها ، موهای نرم ، ساخت صابون استفاده می شود. 

 

کره درخت روغن قلم خوراکی و مورد استفاده در کشورهای آفریقایی برای آماده سازی مواد غذایی است. اگر چه تفاوت در طعم و مزه ، اما در برخی موارد جایگزین کره کاکائو. 

 

پاییز قلم درخت در کوهپایه های اتیوپی و غرب آفریقا از سنگال به سودان. 

بدن کره در دمای اتاق جامد است و رنگ سفید خامه است. 

کره درخت روغن قلم ذوب در محدوده دمای بدن انسان . کره بدن برای پوست مرطوب کننده است ، بدون ترک پوست چرب. جذب سریع آن از طریق پوست و خواص ترمیمی و مرطوب کننده آن باعث شد که بسیاری از تحسین کنندگان را پیدا کند. 

روش استخراج روغن شی کره
برای استخراج شی باتری, اولین, مغز, جوهر میوه از درخت قلم پودر و آب جوش می gushanand حتی در جدا شده و قسمت بالای آب ایستاده و پس از خنک کننده روغن از آب افسردگی می شود.

 

مواد تشکیل دهنده ارگانیسم کره
کارت از جسم ترکیبی پیچیده ای از اسیدهای چرب است به علاوه دارای تری گلیسیرید, و غیره.، فولاد ضد زنگ ، پلی استر ، ویتامین E ، A و f گردش خون است و رشد بهتر سلول های پوست کمک می کند.  

اسید اولئیک = 40-60٪

اسید استریک =20-50٪

اسید لینولئیک = 3.11%

اسید پالمیت = 2-9%

اسید لینولنیک = <1%

اسید آراشیدیدی = < 1%

 

خواص زیبایی شی کره 
بدن باتری یکی از بهترین روغن های طبیعی برای مرطوب کننده و جلوگیری از پیری زودرس پوست است که به صورت عمیق در سلول های پوست را تغذیه و بر خلاف روغن های دیگر که از آجیل گرفته شده است حساسیت زا ، 

https://www.skinpharmacy.in/shop/misslar-skin-cleanser/

* خواص ضد التهابی کره
ارگانیسم را هدف قرار سیتوکین و دیگر سلول های التهابی برای از بین بردن تورم و قرمزی پوست. اسیدهای چرب و ویتامین K کمک به درمان درماتیت سریع تر به ویژه هنگامی که آن را به خوبی هیدراته.

بدن کره باعث کاهش التهاب ناشی از عوامل محیطی ، به ویژه هوای خشک می شود.

 

کره شی برای چهره چاقی ، کره شی ، شی باتری چیست
خواص شی کره برای پوست

 

* هیدراتاسیون عمیق به پوست لهستانی

مهمترین ویژگی چهره کره برای پوست هیدراتاسیون عمیق است که پوست را مهربانی و درخشش می دهد. 

 

* مومیایی کردن برای پوست و مو
باتری شی به راحتی جذب پوست طبیعی لایه محافظ بر روی پوست ایجاد که سطح پوست نرم و لطیف بر خلاف مرطوب کننده است که در حدود 1 ساعت دوام است تا چند ساعت پوست را مرطوب و نرم را حفظ می کند. 

یک شی کره مانند روغن نارگیل برای پوست و مو مفید است و مناسب برای مرطوب کننده و درمان ساقه مو است.
خداحافظی به افتادگی پلک ها و پلک های پف کرده برای همیشه!

به روز رسانی خون با طراحی کابینه جدید!(دریافت قیمت در حال حاضر)


 

* پیشگیری از ریزش مو
مطالعات انجام شده در سال 2017 نشان داد که استفاده از کره بدن کمک می کند تا جلوگیری از ریزش مو. از سوی دیگر ، رطوبت در پوست سر ، شوره سر را کاهش می دهد و ریشه های مو را تقویت می کند.

 

* خواص ضد پیری ارگانیسم کره برای پوست
 هدف از این باتری ها حاوی میزان بالایی از اسید لینولئیک و اولئیک اسید استریک است که استرس اکسیداتیو بر روی پوست مقابله سلول های پوست و تداوم را حفظ می کند و باعث می شود پوست در برابر خشکی است.

 

ویتامین E وجود دارد در جسم ، یک باتری ، تا حدودی برای محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید کمک می کند. شی کارت است SPF 6, است که برای استفاده به عنوان که در آن لوازم آرایشی و بهداشتی چین و چروک مفید و جریمه نقدی از پوست است, آن را از بین می برد.

 

باتری از ارگانیسم حاوی مقادیر زیادی از ویتامین به همراه ویتامین E است که همراه با این دو آنتی اکسیدان ها باهم می کند خاصیت ضد پیری آنها ایجاد علائم پیری زودرس و لکه های تیره و جلوگیری از پیری و آنها.

 

روش استخراج روغن کره شی ، خواص روغن کره شی ، روغن کره شی از محل آماده سازی
شی کره برای پیشگیری و درمان ساق های مارک دار

 

* پیشگیری و درمان علائم کشش و پوست سلولیت کره
با وجود خواص مرطوب کننده و درمانی پوست می تواند سلولیت پوست و ترک های پوستی را کاهش دهد و از ترک های پوستی جلوگیری کند. ایجاد رطوبت خوب بر روی سلول های پوست توسط باتری شی است که راه را برای تولید سلول های جدید باز می دهد و روند جایگزینی سلول شتاب است.

 

وجود ماده ای به نام ترپن و این ترکیب مانع طبیعی تخریب کلاژن در پوست و تولید آن را تحریک که در نهایت منجر به تخریب آثار زخم و آسیب خواهد بود.

 

* پیشگیری از زخم و کلوئید

رطوبت گیر شی باتری وجود دارد مفید آنتی اکسیدان ها در آن از ایجاد زخم زخم و یا جوش و فیبروبلاست کلوئیدی و رشد نامنظم پوست در محل زخم جلوگیری از فرایند درمان پوست سرعت بخشیدن به. 

 

* درمان سوزش پوست از پوشک بچه
خواص ضد التهابی و ضد قارچی کره جسم ، بهبود گردش خون و بازسازی سلول و تحریک کلاژن در پوست است. تمام این خواص به کاهش قرمزی و التهاب پوست نوزادان ناشی از پوشک کمک می کند. 

 
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

* درمان خشکی پوست ، آفتاب سوختگی و باد
استفاده از شی کره خالص یک راه عالی برای از بین بردن خشکی و باد شکن پوست در سرما زمستان است. بدن کره به عمق پوست نفوذ می کند ، اپیدرم را تغذیه می کند و تقویت می کند. 

 

از آنجا که شی باتری خالص در برخی از افراد می تواند به گرفتگی منافذ منجر شود و منجر به ایجاد آکنه و جوش در چنین مواردی بهتر باشد ، محصولات حاوی استفاده گیاهی.

 

استفاده از شی کره برای خشکی شدید پوست مانند پاشنه خشک ، ترک در کف پا ، خشکی سر ، زانو و آرنج مفید است. 

برای درمان آفتاب سوختگی پوست و کاهش التهاب و قرمزی پوست ، می توانید از یک شی کره خالص استفاده کنید.

 

خرید روغن شی کره ، راه درست برای استفاده از شی کره ، ماسک صورت شی کره
خواص شی کره برای لب ها

 

* خواص شی کره برای لب ها
که می تواند جسم باتری برای پوست کل بدن استفاده خواهد شد اما به عمد با استفاده از شی باتری برای لب طبیعی است و روغن مانع از خشک و لب chapped است بهترین درمان برای ترک خورده لب یک جایگزین عالی و طبیعی مومیایی کردن لب است.

 
پیشنهاد ویژه
لوازم آرایشی, کرم پودر, خرید رژ لب برای دستمالی تخفیف دار پودر فشرده آرایشی با پوشش لباس اروپایی, تازه کار, همسر پیرانسpecial ترین لباس های اروپایی روند salkhride طناب, فروش طناب خرید و فروش tarder زمان کمتر معاملات خود را به انجام.

* شی کره برای چشم های گرد
کارت از جسم به طور طبیعی تحریک کلاژن در پوست شده و پوست را افزایش می دهد که همان اموال را کاهش می دهد چین و چروک اطراف چشم و پف کردگی اطراف چشم است.شما می توانید یک کرم چشم خانگی بزرگ با شی کره را. 

 

2 قاشق غذا خوری کره شی, 1 روغن نارگیل قاشق غذا خوری, 1 موم قاشق چای خوری مخلوط در یک شیشه و بستن درب. 

 

پور کمی آب را در گلدان در آتش ، و هنگامی که آب جوش ، کاهش شعله و قرار دادن شیشه ای در آب ، گاهی اوقات چرخش شیشه ای تا زمانی که مواد به طور کامل حل شده است. 

برای 5 دقیقه برای خنک کردن کنار بگذارید ، سپس 1 قاشق چای خوری دانه های روغن را اضافه کنید ، 4 قطره روغن گل شمعدانی را به آن اضافه کنید. 

از این کرم شما می توانید در زیر چشم و ابرو هر شب می پوشند. و یا استفاده از پاک کننده لوازم آرایشی و بهداشتی طبیعی. 

 

* کره بدن برای چاقی صورت
ترکیبات موجود در جسم باتری پر و چاقی بسیار مناسب است شما می توانید با قرار دادن برخی از اشیاء و باتری در صورت خود را به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید و 15 دقیقه بماند سپس با آب گرم شستشو ملایم است. 2 بار در هفته شما می توانید از این روش کره شی برای چاقی صورت استفاده کنید. 

 

ماسک صورت شی کره ، خواص درمانی شی کره، شی کره برای چاقی صورت
راه درست برای استفاده از شی کره

 

راه درست برای استفاده از شی کره
شما می توانید از یک شی کره به صورت خالص برای مرطوب کردن پوست و مومیایی کردن لب یا روان کردن شفت مو استفاده کنید. 

شما می توانید محصولات و کرم که حاوی کره شی استفاده کنید. 

شما می توانید یک شی باتری کمی بر روی صورت خود را هر شب قبل از خواب جلو. 

شما می توانید انواع ماسک کره شی برای پوست و مو استفاده کنید. 

 

به بسیاری از مزایای شی برای باتری بهتر پاک کردن پوست به طور کامل و سپس بخور دادن منافذ پوست باز شده و سپس از جسم, باتری, شبکه و یا ماسک شی به استفاده از باتری برای بهتر دیدن پوست نفوذ کند.

 

ماسک صورت شی کره
1 قاشق غذاخوری عسل و جسم باتری به مخلوط 3 قطره از روغن دانه انگور به آن اضافه کنید و هم بزنید جامد و فرم ابرها و پس از 15 دقیقه شستشو با آب ولرم.

 

یک شی کره است, روش استخراج نفت از یک شی کره, خواص یک شی کره
خواص درمانی ارگانیسم کره

 

خواص درمانی ارگانیسم کره
درمان خارش در پوست: خواص ضدالتهابی یک شی باتری برای تسکین پوست و کاهش خارش, بیماری های پوستی از جمله اگزما است. پسوریازیس و درماتیت کمک کند. 

 

درمان سوختگی درجه 1: ارگانیسم کره بر اساس تحقیقات معتبر مفید برای درمان سوختگی های ظریف مانند آفتاب سوختگی است.

 

نیش حشرات: به طور سنتی ، شی کره برای کاهش التهاب و درد نیش زنبور عسل و حشرات دیگر استفاده می شود.

 

ترمیم کننده: خواص ضد التهابی و بازسازی جسم باتری کمک می کند تا روند بهبود زخم سریعتر می شود و البته رسیدگی نیست و تا زمانی که زخم باز است نباید دنبال چیزی کشیدن.

 

کاهش درد آرتریت: یک مطالعه 2016 نشان داد که روغن کره التهاب کمر و مفاصل زانو را کاهش می دهد.

 

درمان اسپاسم عضلانی: استفاده محلی از بدن باتری در عضلات که بیش از حد کشیده شده و ملتهب به سرعت از بین بردن اسپاسم کمک می کند.

 

درمان احتقان بینی: نشت قطره کره داخل بینی کمک می کند تا کاهش احتقان بینی و درمان آلرژی ، سینوزیت و سرماخوردگی.

  • ۰۰/۰۵/۲۴
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی