خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

اگر اخیرا متوجه شده اید که جوش های قرمز را در آغوش خود دیده اید ، وقت آن است که به طور جدی به آنها توجه کنید. ظاهر جوش های قرمز کوچک بر روی پوست به علت بیماری است ، اغلب به نام کراتوز پلیریس یا پوست مرغ نامیده می شود.

این اغلب به دلیل ایجاد کراتین ، یک نوع پروتئین است که اغلب فولیکول های مو را متوقف می کند. این زگیل نه تنها در آغوش ظاهر می شود ، اما همچنین می تواند در سایر نقاط بدن مانند ران ، گونه ها و یا حتی با سن ظاهر می شود.

این وضعیت بیشتر در کودکان بلکه در بزرگسالان بیش از حد در حال حاضر روشن است که چگونه به مقابله با آن سوال این است که درست مانند هر موضوع مرتبط با پوست این وضعیت بهترین درمان هستند ... بیایید ادامه این بخش از مرطوب سلامت مصرف داروهای برای از بین بردن جوش, من فکر می کنم اصلی.

https://elanza.com/product/LNZP-60ed8b5110255/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-vita-sun-spf-35-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D9%85-45-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

جوش بر روی بازو

علت جوش و آکنه بر روی بازو
همانطور که می دانید پوست بازوی ضخیم تر از پوست صورت به این معنی که فاصله بسیار بزرگتر; افزایش اندازه از ناحیه بازو, باعث می شود منافذ مشکل تر است به آمبولی.

اما با وجود این ویژگی های پوست ، چرا پوست بازو به طور متوسط واضح تر و آکنه بیشتر از پوست صورت است ؟   دلیل این است که داشتن چربی بیشتری بر روی پوست در بازو و در نتیجه باکتری های بیشتری ایجاد کنید.

دیگر دلیل اصلی ایجاد آکنه و جوش بیشتر تحت تاثیر قرار پوست و بازوی پوشیدن لباس و ایجاد اصطکاک تولید شده توسط لباس آستین بلند با پوست بازو است با تماس مداوم با پوست بدن خاک و چربی راحت تر منافذ پوست به دام شما می توانید سقوط و در نتیجه جوش و آکنه بیشتر

دلیل بازوی جوشکاری

بهترین داروهای خانگی و گیاهان برای جوش بازو
برای خلاص شدن از جوش و آکنه در آغوش خود ، می توانید از این روش ها برای چمن طبیعی استفاده کنید.

بازوی جوشکاری روغن نارگیل:
روغن نارگیل و غیره با توجه به آن مرطوب کننده است که بهترین راه حل برای از بین بردن التهاب و خشکی پوست می شود و کمک می کند تا برای تغذیه پوست پوست صدمه به طور چشمگیری کاهش می یابد.

گرم کردن برخی از روغن نارگیل و سپس در منطقه آسیب دیده قرار داده و ماساژ برای 5 دقیقه دوره ای و اجازه دهید آن باقی بماند. این کار را دو بار در طول روز تکرار کنید. جایگزین دیگری این است که یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل در روز مصرف کنید.

این داروها به طور منظم ، که جوش بازوی خود را در عرض چند هفته از بین بردن دنبال کنید.

روغن نارگیل

درمان جوش بازو با آلوئه ورا:
برای محافظت از پوست و مرطوب نگه داشتن آن ، بهترین گزینه. پوست خشک را مرطوب می کند. و در نتیجه مانع از جوش بر روی پوست.

ورق آلورا را باز کنید و ژل را در داخل بردارید. سپس ژل را به آرامی در ناحیه آسیب دیده برای چند دقیقه ماساژ دهید ، به طوری که برای کشیدن و شستشو با آب حدود 30 دقیقه بعد. برای نتایج بهتر, تکرار این یک یا دو بار در روز.

اگر alvora ژله در دسترس نیست ، سعی کنید با استفاده از برگ های تازه آن و شما می توانید ژله آماده از بازار آماده کند.

آلوئه ورا

بازوی جوشکاری تعمیر با روغن زیتون:
ویتامین e در روغن زیتون به بهبود التهاب یا خارش یا قرمزی ناشی از پوست کمک می کند.

در ابتدا روغن زیتون را اضافه کنید و حرارت یک روز در منطقه آسیب دیده بمالید و به صورت متناوب ماساژ دهید و پس از 30 دقیقه دوش شما در نهایت مرطوب کننده به منطقه آسیب دیده برای استفاده از. شما می توانید این کار را هر روز قبل از حمام کردن.

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای نیز می توان به خوبی ترکیب کنید و سعی کنید این اسکراب در سایت از موهای آسیب دیده و سپس با آب معمولی شستشو و سپس از یک مرطوب کننده استفاده کنید.

روغن زیتون آب پز

بازوی جوشکاری ماست:
ماست یکی دیگر از گزینه های درمان خانگی است که می تواند کمک به از بین بردن جوش بر روی بازو است. اسید لاکتیک در ماست کمک می کند تا به حذف و نابود کردن سلول های مرده پوست.

قرار دادن برخی از ماست در محل آسیب دیده برای 2 به 3 دقیقه و شستن با آب ساده پس از 10 دقیقه.

این کار را چندین بار در طول روز تکرار کنید.

https://www.amazon.com/Man-Arden-Sunblock-Sunscreen-Resistant/dp/B07WDG5ZV9

 

ماست برای بازو

از بین بردن جوش بازو با کپسول ویتامین A:
همانطور که از نامش بر می آید ، غنی از ویتامین A است که به کاهش خارش و تحریک پوست کمک می کند.

کپسول روغن ویتامین A است که نیمی از نفت و به طور مستقیم بر روی محل آسیب دیده به دنبال یک دایره در حالی که برای ماساژ دهید و پس از 15 تا 20 دقیقه با آب معمولی شستشو. 

کرم های ضد آفتاب:
همه ما با استفاده از کرم های ضد آفتاب برای محافظت پوست از نور خورشید مضر و کرم های ضد آفتاب نیز نقش مهمی در حل مشکلات مربوط به پوست. البته استفاده از این کرم ها از تشکیل جوش جلوگیری نمی کند ، اما می تواند آنها را کاهش دهد. استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 همچنین می توانید جوش بر روی بازو را کاهش دهد.

  • ۰۰/۰۶/۳۰
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی