خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

شامپو صابون کاستیا

شامپو صابون کاستیا و شیر نارگیل مرطوب کننده برای شوره سر
نیاز به یک چهارم فنجان شیر نارگیل و نیم فنجان صابون مایع, مو, و غیره. نصف فنجان گلیسیرین سبزیجات ، دو قاشق غذاخوری روغن طبیعی (jojoba و غیره، نارگیل یا روغن بادام ، که همه پیشنهاد ما است) ، و سه تا چهار قطره از اسانس با کیفیت بالا برای عطر شما.

پور تمام مواد تشکیل دهنده را در بطری می خواهید استفاده کنید و لرزش.همه این مواد پس از چند ساعت از هم جدا ، بنابراین توجه داشته باشید که ، لرزش مخلوط به خوبی قبل از هر استفاده از خوب است.

https://elanza.com/product/LNZP-60ec3340739e7/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%B6%D8%AF-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

این شامپو ملایم می تواند به عنوان یک روز در میان خود را مو نرم و براق است.آن است که توصیه می شود به شامپو روزانه با این راه حل به دلیل موهای خود را با نیازهای طبیعی خود نفت را به طور کامل تغذیه ریشه مو.

شامپو شوره سر خانگی

درمان سریع شوره سر با صابون کاستیا
سرکه سیب سرکه شامپو را برای شوره سر پاکسازی می کند
شما می توانید با استفاده از سرکه سیب برای دو روش استفاده از این دو با شوره سر, خارش و بثورات مبارزه در حالی که بوی بسیار دلپذیر نیست سرکه سیب برای پوست سر و تحریک کننده مفید است. این تعادل میزان PH و جلوگیری از سلول های مرده پوست از تبدیل به شوره سر ناخواسته.

راه اول این است که به استفاده از سرکه سیب در روال شستن این نوع است: فنجان سرکه را در یک چهارم آب گرم و اضافه کردن موهای خود را پس از شستشو آن را بشویید.نه تنها خارش را تسکین می دهد و سوزش پوست را آرام می کند ، بلکه موهای شما را هموار می کند ، شفاف تر و نرم تر می شود.اگر نگران بوی ناخوشایندی هستید که به موهایتان می دهید ، نگران نباشید که بعد از یک روز از بین برود.

شامپو ضد شوره سر

روش تهیه شامپو ضد شوره سر 
راه دوم برای اعمال سرکه سیب :

نیاز به یک بطری اسپری. نسبت مخلوط کردن آب با نسبت سرکه سیب و ریختن به بطری.سپس از ریشه های مو شروع کنید ، محلول سرکه و آب را اسپری کنید ، پوست خود را ماساژ دهید.قرار دادن موهای خود را با یک حوله گرم و مواد تشکیل دهنده فعال برای پانزده تا بیست دقیقه کار می کنند.پس از آن ، شما می توانید موهای خود را تنها با آب گرم شستشو دهید.

https://www.prevention.com/beauty/hair/g19876075/best-dandruff-shampoo/

 

پاکسازی شوره سر با جوش شیرین
ما مزایای مختلف جوش شیرین را مطالعه می کنیم. از تمیز کردن آشپزخانه برای تهیه یک اسکراب صورت عالی است ، جوش شیرین دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی است. علاوه بر این ، همچنین می تواند با شوره سر مبارزه کند. همچنین ، به عنوان یک لایه برداری خفیف ، می تواند به عنوان یک قارچ کش عمل کند ، پوست سر را پاک کند و شوره سر را از بین ببرد. استفاده از جوش شیرین به جای شامپو ممکن است غیر معمول; نتایج آن رخ می دهد ممکن است در شب اول, اما آن را باید مورد استفاده قرار گیرد به طور منظم به طوری که شوره سر می کند ناپدید می شوند نیست.

درمان شوره سر

درمان سریع شوره سر با جوش شیرین
برای ساخت این شامپو :

شما نیاز به یک قاشق غذاخوری جوش شیرین, یک لیوان منبع آب, و به صورت اختیاری چند قطره از روغن رزماری شما.نسبت یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به یک لیوان آب.مخلوط را به بطری یا شیشه ای برای دریافت خمیر سفت بریزید; استفاده از آن مانند شامپو منظم.اگر شما آماده برای پخت سودا به طور کامل جایگزین شامپو اضافه کردن روش خود را با اضافه کردن یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به شامپو.شما می توانید این روش روزی تا پیشرفت ساخته شده است استفاده کنید. پس از شوره سر به طور کامل ناپدید شده است ، شما می توانید جوش شیرین تنها یک بار در روز ، دو هفته استفاده کنید.

روغن درخت چای-شامپو متعادل کننده برای درمان شوره سر
اکثر مردم فکر می کنند که اضافه کردن روغن به پوست سر و چرب ، مانند ریختن نمک بر روی زخم ، اما هیچ خطای دیگری وجود ندارد. پوست سر چرب است که در واقع پوست برای از بین بردن خشکی بیش از حد با تولید چربی بیشتر تلاش می کند نشان می دهد. روغن چای برای شوره سر و غیره غیر چرب ... برعکس: روغن درخت چای اثبات شده میزان چربی ، خارش ، مبارزه با ریزش مو را کاهش می دهد ، باعث می شود بهترین شامپو برای شوره سر باشد. عالی برای درمان شلاک و جوش ، روغن درخت چای نیز در درمان سلول های مرده پوست مفید است.

درمان شوره گیاهی

درمان سریع شوره سر با روغن درخت چای
برای تهیه این مخلوط:

یک فنجان آب گرم را با یک قاشق غذاخوری روغن درخت چای ترکیب کنید.اضافه کردن در یک اسپری یا بطری و درخواست آن را به پوست خود را پس از شامپو. آیا آن را شستشو نیست.خواص ضد قارچی آن. پوست سر تزریق, و درد از سفارشات روغن چای بر روی پوست من نازک است, لمس خود را, چرا که روغن قوی است و می تواند باعث خارش.

  • ۰۰/۰۶/۲۹
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی