خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

همه ما می خواهیم سالم و پوست صاف به نگاه جوان و زیبا اما ما همیشه باید این فرصت را به هر دلیلی با گذشت زمان مشکلات پوستی.

یکی از این مشکلات پوستی لکه های قهوه ای است که به علت قرار گرفتن در معرض بیش از حد خورشید ظاهر می شود ، علت این لکه ها اشعه ماوراء بنفش مضر خورشید است . این نقطه در گونه ها ، بینی ، پیشانی ، بازوها و شانه ها یافت می شود.

معمولا از سن یک تا دو شروع می شود و در زمستان روشن تر اما تیره تر در تابستان است. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث تولید بیش از حد ملانین ملانین رسوب در یک نقطه نیز باعث لکه.

https://elanza.com/product/LNZP-60ed8b5110255/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-vita-sun-spf-35-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D9%85-45-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

انواع مختلف لکه های صورت ناشی از خورشید:
1. افیولیدها:

این نوع لاک جلا دادن بسیار رایج در میان مردم و قهوه ای تیره هستند.اگر چه آنها ارثی هستند ، آنها همچنین می توانند به علت قرار گرفتن در معرض نور خورشید رخ دهند.

2. خورشیدی و لنز :

این نوع از لنزهای لکه های قهوه ای تیره بر روی پوست. آنها در بزرگسالی در معرض نور خورشید رشد می کنند و می توانند به عنوان نقاط پیری و لکه های خورشید طبقه بندی شوند.

دانستن عوامل خطر برای نقاط و زمانی که به دنبال مراقبت های پزشکی ضروری است . برخی مطالعات نشان می دهد که علاوه بر یک ژن خاص و قرار گرفتن در معرض آفتاب است که باعث نقص صورت, نوع ملانین نیز در این بیماری درگیر :

1-پدیوملان: افراد مبتلا به این نوع ملانین دارای پوست روشن ، موهای قرمز و بلوند هستند .پوست خود را به خوبی دباغی نیست. پدیوملان پوست را از اشعه ماوراء بنفش محافظت نمی کند ، که احتمال ایجاد نقص را افزایش می دهد.

2-امولینین: این نوع ملانین در افرادی یافت می شود که دارای موهای سیاه و قهوه ای هستند. افراد مبتلا به امولینین ، پوست خود را به راحتی دباغی و محافظت از اشعه ماوراء بنفش است.

حقایق در مورد lax:
در واقع ، این نقاط خوب بر روی پوست در معرض نور خورشید قهوه ای نور دیده می شود.
لکه ها نشانه هایی از آسیب های پوستی به علت افزایش تولید ملانین در چند نقطه از بدن هستند و تغییر از کرم به قهوه ای نیز یافت می شود.
به غیر از اشعه ماوراء بنفش خطرناک ، دلیل دیگری برای حضور لکه ها عدم تعادل هورمونی و همچنین عامل ژنتیکی است.
این نقص کاملا بی خطر هستند و مگر اینکه آنها طبیعت غیر معمول است که در آن شما نیاز به مراجعه به دکتر خود سرطان پوست ایجاد نمی کند.
آفتاب سوختگی و نقاط

درمان لکه های آفتاب سوختگی
علم پزشکی برای درمان لکه های صورت با لبخند روش های مختلف مانند لایه برداری شیمیایی سرما درمانی و لیزر کسری. اگر چه این درمان بسیار موثر هستند ، آنها بسیار گران قیمت از نظر هزینه و همچنین از نظر عوارض جانبی برابر است.

در این بخش از پوست سالم و مو ، ما چندین روش درمانی برای از بین بردن رباط ها ارائه خواهیم داد :

1-لوازم پزشکی :

این روش برای از بین بردن نقص های صورت استفاده می شود ، به طوری که استفاده از ذرات پودری داخل دستگاه از سطح روی پوست منجر به روش لایه برداری می شود.

برای نتیجه گیری بهتر از این روش ، چندین جلسه مورد نیاز است.

2-نوری :

این درمان برای از بین بردن لکه ها انجام می شود . در علوم پزشکی, فتوشیمی درمانی نیز به عنوان درمان های نوری پالس شدید شناخته شده . این روش از لیزر درمانی متفاوت است ، زیرا پوست را به یک منبع نور قدرتمند تبدیل می کند.

3-درمان لیزر :

لیزر یکی از درمان های پزشکی به طور گسترده استفاده می شود برای روشن کردن و درمان لکه است . برای انجام این روش حتما به یک متخصص پوست برای اطمینان از علت این تکه های پوست سرطان نیست مراجعه کنید.

4. راه حل رتینول :

درمان از طریق رتینول راه حل نیز یک راه به طور موثر حذف عیوب صورت می شود, اما گاهی اثر منفی آن برجسته تر به E به جای لکه های کم رنگ می کند و پوست شما را روشن می کند و این به نوبه خود باعث می شود آن را به نظر می رسد بیشتر نقاط خواهد بود.

5-سرما درمانی :

این روش برای درمان لکه های پوست خیره انجام می شود. انجماد لکه های صورت با نیتروژن مایع منجر به بهبود کامل لکه ها می شود.

بهترین ماسک خانگی برای از بین بردن آفتاب سوختگی چلپ چلوپ
جدا از روش های پزشکی, موضعی, روش, به خاطر پوست سفید و لایه بردار کرم نیز موثر هستند, اما شما همچنین می توانید با استفاده از ماسک های خانگی نیز استفاده کنید که اگر شما می خواهم به سعی کنید از ماسک هنوز شما معرفی کنیم :

توجه: قبل از استفاده از این ماسک به پوست اولین پچ تست مقدار کمی از ماسک را بر روی بازو و اگر آن را قرمز و متورم در صورت خود را.

1-سرکه سیب:
این ماسک دارای خاصیت روشن برای پوست است . اسید مالیک موجود در سرکه سیب exfoliates سلول های تیره پوست و این از بین بردن یا کاهش لکه ها.

مواد تشکیل دهنده:

یک قاشق غذاخوری سرکه سیب
یک قاشق چای خوری عسل
آماده سازی و استفاده :

ابتدا عسل و سرکه را با یکدیگر مخلوط کنید ، ترکیب حاصل را به لکه های صورت اضافه کنید ، همچنین می توانید برای کل صورت نیز استفاده کنید . صبر کنید برای 15-20 دقیقه و سپس صورت خود را با آب ولرم شستشو.

اگر بر روی صورت اعمال لکه روزانه اگر به کل صورت اعمال می شود ، تکرار یک روز در حالی که با استفاده از این ماسک.

 سرکه سیب

2-لیمو :
ماسک لیمو تولید ملانین را کاهش می دهد ، بنابراین رنگدانه های تیره پوست را کاهش می دهد. لیمو یک منبع غنی از ویتامین C است ویتامین C دارای خاصیت محافظتی و ضد تولید رنگدانه های تیره در برابر نور خورشید مضر است.

مواد تشکیل دهنده :

لیمو

پدیکور برش پنبه
آماده سازی و استفاده :

آب لیمو را بردارید و پنبه را روی لکه های صورت خود قرار دهید ، برای 15-20 دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را بشویید.

استفاده از این ماسک دو بار در هفته.

هشدار: اگر پوست حساس دارید ، از این ماسک استفاده نکنید زیرا آب لیمو پوست را تحریک و تحریک می کند . همچنین ، پس از استفاده از این ماسک ، مطمئن شوید که به استفاده از کرم های ضد آفتاب قبل از خروج از خانه ، به دلیل لیمو باعث رنگدانه پوست حساس است.

3-آلوئه ورا :
ماسک آلوئه ورا رسوب ملانین در پوست را کاهش می دهد و در نتیجه لکه های صورت را کاهش می دهد . کاربرد موضعی ژل آلوئه ورا باعث تولید متالوتیونین در پوست می شود که از آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند و همچنین فعالیت تیروزیناز را مهار می کند.

مواد تشکیل دهنده :

ژل آلوئه ورا تازه

آماده سازی و استفاده :

استفاده از برخی از ژل آلوئه ورا و سپس اعمال این ژل در نقاط صورت و ماساژ برای 2-3 دقیقه صبر کنید 10 دقیقه و در نهایت شستن صورت خود را.

هر روز با استفاده از این ماسک تکرار کنید.

4. زردچوبه :
ماسک زردچوبه رسوبات ملانین را کاهش می دهد . تحقیقات نشان می دهد که کورکومین ، به استثنای زردچوبه اصلی ، از ملانین یا لکه ها جلوگیری می کند.

مواد تشکیل دهنده :

یک قاشق چای خوری پودر زردچوبه
یک قاشق چای خوری آب لیمو
آماده سازی و استفاده :

اول ، زردچوبه و آب لیمو به خوبی با یکدیگر و مخلوط تا زمانی که پای به دست آمده و سپس ماسک به دست آمده در لکه های صورت خود را به درخواست ، زمان در خشک و پوست ... صبر کنید ، سپس کاملا با آب گرم شستشو دهید .استفاده از این ماسک یک بار در هفته.

5-ماست :
استفاده از این ماسک دارای یک ویژگی روشن است . ماست حاوی اسید لاکتیک است که فعالیت آنزیم تیروزیناز را مهار می کند و تولید ملانین را کاهش می دهد.

مواد تشکیل دهنده :

2-3 قاشق غذاخوری ماست

آماده سازی و استفاده :

اول ، برخی از ماست را با یک قلم مو به نقاط صورت خود اعمال کنید ، آن را در صورت خود برای 15-20 دقیقه به صورت دوره ای ماساژ دهید و سپس با آب شستشو دهید . استفاده از این ماسک روزانه تا زمانی که شما شاهد حذف لکه های خود را.

6. عزیزم :
ماسک عسل تولید ملانین را کاهش می دهد و بنابراین پوست را نرم می کند . عسل حاوی ترکیبات فنلی و فلاونوئید است که فعالیت تیروزیناز را مهار می کند.

مواد تشکیل دهنده :

یک قاشق چای خوری آب لیمو
یک قاشق غذاخوری عسل خالص
آماده سازی و استفاده :

اولین, عسل, آب لیمو به خوبی با یکدیگر مخلوط, ترکیب دست پایین تر می آید و پس از آن لکه های زرق و برق دار برای اقدامات خود را در. برای 15-20 دقیقه صبر کنید ، سپس در آب گرم شستشو دهید.

این ماسک را دو بار در هفته تکرار کنید.

هشدار: اگر پوست حساس دارید از این ماسک استفاده نکنید زیرا آب لیمو پوست را تحریک می کند . همچنین پس از استفاده موفق از این ماسک قبل از خروج از خانه استفاده از کرم های ضد آفتاب به دلیل لیمو باعث حساسیت رنگدانه های پوست.

عسل لکه ماسک

7-روغن اکالیپتوس :
کانال روغن اوکالیپتوس کمک می کند تا به منظور کاهش و کاهش لکه های صورت. روغن اکالیپتوس یکی از روغن های گیاهی به طور گسترده استفاده می شود با توجه به خواص دارویی آن است ، این ماسک نیز فعالیت تیروزیناز و سنتز ملانین مهار.

مواد تشکیل دهنده :

2 تا 3 قطره روغن کافور
برخی از روغن تحریک کننده
آماده سازی و استفاده :

اول ، روغن اوکالیپتوس را با روغن کاتالیزوری مخلوط کنید زیرا روغن بادام شیرین با هم خوب است.

این روغن را به نقاط صورت اعمال کنید و برای 20 دقیقه صبر کنید ، در نهایت صورت خود را با یک حوله نرم پاک کنید. استفاده از این ماسک یک بار در روز قبل از خواب.

هشدار: اگر پوست بسیار حساس دارید ، از این ماسک روی صورت استفاده نکنید.

8-پوملو نفت :
ماسک روغن پوملو باعث نقص صورت می شود. این روغن یک روغن گیاهی محسوب می شود و برای خواص ملانین و آنتی اکسیدانی آن مشهور است ، زیرا سنتز ملانین را مهار می کند.

مواد تشکیل دهنده:

2-3 قطره روغن پوملو
قطره روغن کاتالیزور
روش و استفاده :

اولین دارابی روغن با روغن بادام شیرین یا روغن جوجوبا را به مخلوط به خوبی با هر یک از دیگر نگاه کنید به ترکیب به دست آمده را با زرق و برق دار, لکه های روی صورت خود را به درخواست 20 دقیقه صبر کنید سپس با آب بشویید و اجازه دهید . استفاده از این ماسک هر روز قبل از خواب.

9-کره کاکائو:
کره کاکائو کانال مانع از ایجاد لکه های قهوه ای بر روی پوست می شود. کره کاکائو حاوی ترکیبات فعال بیولوژیکی از جمله پلی فنول ها است که پوست را از نور خورشید محافظت می کند و اثرات آسیب UV را معکوس می کند.

مواد تشکیل دهنده :

1-2 قاشق چای خوری کره کاکائو

آماده سازی و استفاده :

درخواست برخی از کره کاکائو را به صورت نقاط به آرامی ماساژ دهید و منتظر شب تا صبح و پاک کردن پوست خود را با پاک کننده های صورت در صبح است . هر شب برای 2-3 هفته از این ماسک استفاده کنید.

10. کره درخت روغن قلم :
ماسک کره درخت روغن قلم را کاهش می دهد لکه های صورت و سنتز ملانین. به نظر می رسد که هسته کره درخت روغن قلم تشکیل ملانین جلوگیری می کند.

مواد تشکیل دهنده:

1-2 قاشق چای خوری کره درخت روغن قلم

آماده سازی و استفاده :

  • ۰۰/۰۶/۳۰
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی