خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

ماندن آرایش روی صورت خود برای مدت زمان طولانی باعث جوش و چین و چروک بر روی پوست و پوست در طول زمان کدر و تیره آن را انجام دهد بهتر است قبل از خواب آرایش و حتی کرم های ضد آفتاب خود را حذف کنید و نه با آرایش نخوابید .

برای تمیز کردن آرایش ، شما باید صورت خود را مالش نیست به طوری که آن را قرمز و دردناک می شود ، اما شما نیاز به یک عامل تمیز کردن برای حذف آرایش. در این بخش از جهان مد مرطوب ، ما به شما داده اند مراحل برای تمیز کردن آرایش .

اولین قدم این است برای تمیز کردن آرایش ، آرایش تمیز ، چشم و ابرو . برای حذف آرایش چشم ، به ویژه هنگامی که شما به ریمل مژه و ابرو ضد آب ، راه اندازی سازمان پایه لوازم آرایشی و بهداشتی از پلاگین چرب . برخی از پاک کننده ها را به پاک کننده گوش یا بالش اعمال کنید ، به مژه های بسته اعمال کنید و کمی فشار دهید تا راه حل شروع به پاک کردن ریمل مژه و ابرو و خط چشم کند.

پس از مرطوب کردن مژه ها ، آنها را با یک بالش تمیز کنید . برای پاک کردن چشم با این راه حل ، سعی نکنید این راه حل را در چشم بگذارید زیرا حاوی ترکیبات نقاشی است . همچنین پنبه برای حذف آرایش چشم استفاده نکنید.

پاک کردن آرایش

بهترین راه برای تمیز کردن صورت و چشم آرایش
پودر کرم روشن و روژ
برای پاک کردن ، کرم، پودر و سرخ شدن از ابتدا پوست را در انگشت خود ، برخی از مواد شوینده، آرایش ، پور، و سپس در همه جا بر روی پوست شما ، مانند خط مو من،و غیره تحت چون و قسمت پایین گوش بر روی صورت و دوره چرخش حدود 45 ثانیه ، سپس ماساژ . اگر از پودر کرم استفاده می کنید ، راه حل شما باید یک پایه چرب داشته باشد.

اگر پوست شما چرب و حساس به لوازم آرایشی و بهداشتی, پد, استفاده از پد به جای انگشتان دست, اما اگر شما پوست حساس برای پاک کردن آرایش خود را استفاده از پنبه آغشته به پاک کننده آرایش .

رژ لب شفاف
برای پاک کردن رژ لب ، یک لایه نسبتا ضخیم از وازلین را به لب ها اعمال کنید و اجازه دهید آن را به مدت پنج دقیقه بر روی لب ها باقی بمانید. روغن موجود در وازلین و غیره ترکیب, روغنی کردن, رژ لب, آرایش, شکستن, شما می توانید با یک بالش خود را تمیز لب ها از رژ لب پاک کنید اما این صفحه بصورتی پایدار و محکم بر روی لب ها به زودی دایره ای بر لب در حال حرکت است.

اگر رنگ بر روی لب خود باقی می ماند و یا لب خود را زد, مخلوط برخی از شکر قهوه ای با عسل و درخواست آن را به لب به مانند لایه برداری عمل. سپس صورت خود را بشویید و مرطوب کنید.

استفاده از جوهر (کاهش چربی پوست) برای پاک کردن آرایش
اکثر مواد شوینده تمیز کردن هر گونه خاک صورت و آرایش ضخیم و استفاده از جوهر نیاز ندارد . بسیاری از زنان بر این باورند که جوهر, و غیره.، آلودگی ، خاک ، آرایش چربی و صورت از آنها. این باور درست است, اما جوهر بعدی برای تمیز کردن آرایش باعث از دست دادن پوست و پوست خشک. استفاده از جوهر مناسب برای افراد مبتلا به پوست چرب است.

سازمان آرایش

آرایش تمیز با جوهر برای پوست چرب
استفاده از دستمال مرطوب برای پاک کردن آرایش
آیا استفاده از هر گونه ویژه کودک دستمال مرطوب برای پاک کردن کرم پودر از قرمزی چون دستمال مرطوب کودک مجموعه برای نرم کردن پوست کودک پا هستند و مناسب برای از بین بردن آرایش.

آرایش تمیز برای افراد مبتلا به پوست خشک:
افراد مبتلا به پوست خشک باید پوست خود را پاک کنند تا پوست آنها خشک نشود ، بنابراین لازم است راهنمایی های داده شده در دنیای مد مرطوب را مشاهده کنید :

پاک کننده های صورت برای پوست خشک را انتخاب کنید.
بهتر است از مواد شوینده چرب استفاده کنید.
پور در توسعه پنبه و سپس پاک کردن آرایش چشم کل صورت است.
ماساژ صورت با روغن برای از بین بردن آلودگی یا آرایش.
برای تمیز کردن صورت ، فوم یا ژل خود را بشویید و سپس پاک کننده را با پارچه گرم برای ارزیابی صورت خود بردارید.
در نهایت ، کرم مرطوب کننده بر روی پوست شما اعمال می شود.
راه های دیگر برای تمیز کردن آرایش صورت
استفاده از روغن نارگیل

از روغن نارگیل برای پاک کردن آرایش استفاده کنید زیرا روغن نارگیل سرسخت ترین و ضد آب مواد آرایشی از پوست خود را حذف و مرطوب کننده بسیار خوب است بنابراین برای حذف این چهره را در کف دست خود را کمی از روغن نارگیل و به آرامی بر روی صورت خود اعمال می شود و سپس صورت خود را بشویید تا araishtan به طور کامل پاک شود.

روغن نارگیل برای صورت

روغن نارگیل از پاک کننده های طبیعی آرایش صورت
تمیز کردن آرایش صورت با مواد طبیعی
بخور

برای حذف پانچ را به تعلیق بخور طوری که کامل سینک را از آب داغ کنید و چند دقیقه روی آن تکیه به بخار منافذ پوست باز کردن آسان تر به طوری که شما می توانید آرایش خود را. و یا به عنوان جهان مرطوب گفت, خیس کردن دستمالی کردن در آب گرم و پس از خنک کننده آن را بر روی صورت خود را برای تمیز کردن و تمیز کردن پوست خود را.

https://elanza.com/product/LNZ-P-6542/%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%AF%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%88-%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-aqua-pure-%D8%AD%D8%AC%D9%85-120-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

شیر

برای حذف آرایش ، کمی شیر با چند قطره روغن بادام شیرین و مخلوط ، سپس این راه حل با پنبه به اسکراب صورت خود را و سپس شستشو.

گزینه

برای پاک کردن آرایش خود ، خیار را به یک مخلوط کن بریزید و آن را روی خمیر قرار دهید ، سپس کمی روغن را به آن اضافه کنید. این ترکیب آرایش را پاک می کند و صورت شما را نرم می کند. خیار سرشار از آنتی اکسیدان ها است و التهاب پوست را کاهش می دهد ، بنابراین اگر جوش صورت خود را برای درمان جوش استفاده از گزینه.

روغن بچه

روغن کودک همچنین می تواند آرایش ضد آب را برای تمیز کردن آسان تر کند. برای پاک کردن آرایش خود را به عنوان شما با استفاده از روغن نارگیل برای پاک کردن پوست با روغن نوزاد نیز پوست خود را پاک کنید.

پاک کردن آرایش با روغن زیتون

روغن بچه بهترین آرایش پاک کننده صورت
جوش شیرین و عسل

پور کمی عسل بر روی یک دستمال سفره و اعمال جوش شیرین بر روی آن و پاک کردن آرایش با او. جوش شیرین پوست پوسته پوسته. پس از انجام این کار ، پوست خود را شستشو دهید.

بهترین پاک کننده برای تمام انواع پوست
پاک کننده سالیسیلیک بهترین پاک کننده برای جوش است.
محصولات کفی بهترین پاک کننده برای افراد مبتلا به پوست چرب است.
مواد شوینده چرب یا چرب بهترین پاک کننده برای افراد مبتلا به پوست خشک است.
برای حذف آرایش ضد آب ، همچنین از مواد شوینده قوی استفاده کنید.
توصیه هایی برای پاک کردن آرایش صورت
مواظب چشمات باش

پوست اطراف چشم نازک و ظریف است ، بنابراین مراقب باشید زمانی که شما روشن این بخش پس از آن که بخشی نمی خورند.
برای تمیز کردن آرایش چشم ، از یک آرایش مخصوص برای چشم استفاده کنید.
طوری که این لوازم آرایشی از چشمان خود را پاک می شوند برای حذف پاک کننده آرایش چشم باید پایه چرب داشته باشد .
تمیز با حرکات ملایم تر در اطراف چشم خود را.
پاک کننده آرایش خانگی

نکاتی برای از بین بردن آرایش در اطراف چشم
نکات مهم برای پاک کردن آرایش صورت
خرید یک پاک کننده آرایش خوب

https://www.beautybay.com/l/skincare/cleansers-and-exfoliators/facewashcleansers/

آماده یک پاک کننده آرایش خوب است .مارک های معروف لوازم آرایش دارای مواد شوینده خوب هستند.
آیا خرید مواد شوینده که در آن الکل اعمال می شود چرا که آنها خشک پوست.
قبل از خرید مواد شوینده ، سعی کنید این محصولات بر روی پوست بازوی خود را و خرید آنها را اگر شما به آن حساسیت دارند.
خرید مواد شوینده ملایم.
تمیز کردن پوست به طور منظم

اگر آرایش را در پایان روز انجام ندهید ، صورت خود را با یک پاک کننده ملایم تمیز کنید تا تغییر رنگ پوست شما را از بین ببرید و از جوش جلوگیری کنید.

پوست را با آب گرم شستشو دهید و سپس خشک کنید
شستشو با آب ولرم پس از پاک کردن آرایش باقی مانده است .
صورت خود را محکم با یک حوله خشک نکنید زیرا ممکن است به پوست آسیب برساند.
پارچه آهسته یا حوله بر روی پوست شما.
در پایان کار ، از مرطوب کننده استفاده کنید.
پاک کننده آرایش دست ساز

پاکسازی و شستشوی منظم پوست صورت
پاک کننده آرایش دستی
ترکیب مرطوب کننده وازلین :

مخلوط مرطوب کننده وازلین با و اعمال برخی از آن را بر روی پنبه و پاک کردن آرایش خود را .

استفاده از روغن زیتون

چند قطره روغن زیتون یا روغن بادام را روی یک سواب پنبه بریزید و دایره صورت را پاک کنید .

شیر و روغن بادام استفاده می شود

1 قاشق غذاخوری پر او با 2 یا 3 قطره از روغن بادام شیرین و پخت بر روی یک تکه پارچه بریزید و پارچه را روی پوست خود قرار دهید و بعد با پنبه یا یک پارچه تمیز و پاک کردن صورت خود را و سپس شستشو پانچ.

ماست برای حذف آرایش صورت

یک دستمال پنبه را روی ماست قرار دهید ، صورت خود را با آن پاک کنید و سپس صورت خود را با آب سرد بشویید.

  • ۰۰/۰۵/۱۸
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی