خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

اسپری ضد عرق بدن

یکی از مشکلاتی که ما در گرمای فصل با آن مواجه هستیم عرق کردن بیش از حد است. مردم در جوامع هستند که به شدت از این موضوع رنج می برند بنابراین برای اسپری ضد عرق را بر روی آنها اسپری را با یک تغییر در حالت عادی از بدن, جلوگیری از عرق کردن دوره از زمان. در علاوه بر این به طور مداوم در برابر سرما مستقیم و فن باد ما مجموعه ای از اثرات مخرب زیادی در بدن را با توجه به اثر است. دانشمندان بر این باورند که یکی از خطرات مهلک برای افراد مسن در فصول گرم فن و قرار گرفتن در معرض سرد است. تماس با ما به شما اطلاعات در مورد اثرات مخرب این دستگاه خنک کننده را.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5fddf263db61b/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D9%85%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-burberry-brit-rhythm-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

در فصل گرمایش ، یکی از اولین چیزهایی که در کار و زندگی است ، آن را انجام دهید. امکانات ارائه محیط اطراف سرد است که ممکن است به خطر سقوط سلامت قلب کمک, افراد مسن دارند.
جلوگیری از تعریق بدن یکی از اقدامات معمول برای مردم برای حل مشکلات گرما و موارد واضح از اخلال در عملکرد طبیعی بدن است. در این میان ، ضد عرق را می توان به تمام انواع ضد عرق استفاده می شود در سراسر جهان اشاره شده است.
این در حالی است که غدد عرق تولید کنندگان در بدن است که مانند یک دستگاه تهویه هوا, کار, عرق کردن و بیرون آمدن از مواد سمی بدن را تنظیم حرارت مرکزی و جلوگیری از گرگرفتگی, افزایش درجه حرارت بدن, قرمزی و بالا رفتن ضربان قلب در.
در حال حاضر محققان به این نتیجه رسیدند به رسمیت شناختن است که افراد مسن باید به طور مستقیم در برابر هوا قرار می گیرد بسیار سرد است ، مانند کولر ، گاز کولر ، و غیره چرا که این می تواند جلوگیری از عرق کردن و خارج شدن از مواد سمی در دمای تعادل در بدن و فشار خون بالا که در نهایت سکته مغزی یا بیماری های قلبی را به همراه دارد.


از سوی دیگر ، در عین حال با پیری ، غدد بدن توانایی تولید عرق را از دست می دهند. این باعث می شود مایع و سموم در بدن و افراد مسن که دچار مشکلاتی مانند فشار خون بالا و افزایش ضربان قلب مواجه می شوند. بنابراین ، جلوگیری از وقوع عرق کردن ، به ویژه در سالمندان ، یک اشتباه جبران ناپذیر است و می تواند بر سلامت قلب تاثیر بگذارد.
کارشناسان توصیه افراد مسن به انجام فعالیت های فیزیکی مانند ورزش به منظور القاء بدن برای تولید عرق و حفظ قلب سالم و تنظیم فشار خون.
https://www.bathandbodyworks.com/c/body-care/body-sprays-mists
استحمام روزانه, پوشیدن لباس های سرد است که توسط تبادل هوا با محیط اطراف مشخص. جلوگیری از وقوع خشم و عصبانیت ، استرس ، نوشیدن مقدار زیادی آب ، هر کس می تواند مقدار عرق را در بدن کنترل کند تا موثر باشد ، بد بو آن را کاهش دهد.
همچنین ، با توجه به آخرین تحقیقات ، می توان با استفاده از ضد عرق در حال توسعه برخی از انواع سرطان همراه است.

  • ۰۰/۰۵/۱۷
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی