خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

رژ لب یکی از زیبایی لوازم آرایشی است ، یعنی اگر رژ لب زیبا نیست آرایش معنی ندارد ، چگونه لب های قرمز را در خانه رنگ کنید ؟  

رژ لب یکی از لوازم جانبی مورد علاقه برای زنان است ، اما حضور مواد شیمیایی مضر است که باعث ایجاد نگرانی های مصرف آنها می شود. شما می توانید یک رژ لب طبیعی با تعدادی از چغندر قند و روغن نارگیل را, و دیگر در مورد مواد شیمیایی نگران و سرب در رژ لب وارد شدن به بدن شما.

ساخت رژ لب

روش ساخت رژ لب با چغندر
قرمز رژ لب یکی از لوازم آرایشی مورد علاقه رابطه جنسی و برخی از آنها شده است مانند این آرایش راه را بر لب خود ندارد اما وجود مواد شیمیایی و مضر موجود در آن منجر به بسیاری از آنها نه آنقدر که شما می خواهید به استفاده از آن. اگر از مواد شیمیایی موجود در رژ لب خسته شده اید و نگران سلامتی خود هستید ، از چغندر قند برای تهیه یک رژ لب طبیعی استفاده کنید.
تماس با چغندر قند با هر چیزی ، از آن خواهد شد رنگی. بنابراین عجیب نیست که لب ها نیز می توانند با رژ لب نقاشی شوند ، طبیعی ساخته شده از آن. ریشه چغندر لب های شما را به رنگ صورتی زیبا می دهد و رنگدانه های لب را حذف می کند.

مواد لازم برای ساخت رژ لب طبیعی
میانگین ریشه چغندر
روغن نارگیل
مواد غذایی ساز
پالایه
ظرف کوچک
این مراحل را برای تهیه رژ لب طبیعی با چغندر قند دنبال کنید:

گام اول: چغندر قند را در مخلوط کن بریزید
چغندر قند را با دقت با آب بشویید و پوست بیرونی را جدا کنید. سپس آنها را به محافل کوچک برش داده و آنها را به سازنده غذا پرتاب کنید. مخلوط آنها را در جایی برای درهم شکستن. آب را به این ترکیب اضافه نکنید ، زیرا شفافیت رنگ را کاهش می دهد.

گام دوم: آن را به یک کاسه بریزید

https://elanza.com/product/LNZ-P-1231/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85-%D9%84%D8%A8-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-honey-shine
این مخلوط نرمی را رد کنید و اطمینان حاصل کنید که قطعات چغندر از طریق نرمی عبور نمی کنند. پور این پول به سرعت به یک ظرف تمیز به طوری که شما می توانید آن را در آینده استفاده کنید. ظرف که برای ذخیره آب چغندر استفاده می کنید باید تمیز و استریل شود. شما می توانید آنها را با مالش الکل به یک کاسه استریل کنید.

گام دوم: اضافه کردن روغن نارگیل به
یک قاشق چای خوری روغن نارگیل را به این پیکربندی اضافه کنید. اگر می خواهید یک رژ لب براق تر, اضافه کردن روغن نارگیل بیشتر به آن. اگر کمتر از یک قاشق چای خوری نارگیل را به مخلوط چغندر اضافه کنید ، رژ لب خشک خواهد شد. به جای روغن نارگیل ، شما همچنین می توانید از موم یا عسل استفاده کنید. این دو ماده برای رطوبت بر روی لب ها عالی هستند.

در حال حاضر با یک قاشق تمیز ، این مخلوط را مخلوط کنید و ظرف را در داخل یخچال قرار دهید تا قبل از مصرف جامد شود. از آنجا که این رژ لب کاملا طبیعی است و فاقد مواد نگهدارنده است ، آن را در یخچال برای ذخیره سازی بیشتر قرار دهید.

https://www.myntra.com/lip-gloss/benefit-cosmetics/benefit-cosmetics-set-of-lip-stain-benetint---rose--the-porefessional-pore-primer-mini/14652808/buy
هنگامی که از این مواد استفاده می کنید ، لب های شما صورتی می شوند و زمانی که با اکسیژن ترکیب می شوند ، لب های شما نیز به رنگ قرمز می آیند. با استفاده از این مخلوط به مدت یک هفته, به طوری که لب های خود را به طور طبیعی به نوبه خود صورتی.
برای به مالش لب, شما می توانید کمی شکر به این ترکیب اضافه.

  • ۰۰/۰۵/۱۳
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی