خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

ترفندهای رژ لب

لب های خشک در همه زیبا نیست ، بنابراین مرطوب و خشک لب قبل از استفاده از هر گونه رژ لب.اگر می خواهید یک نگاه ظریف ، از رژ لب مایع استفاده کنید ، این به شما یک رنگ زیبا ، ظریف و ظریف می دهد.

انتخاب و استفاده از رژ لب مناسب جذابیت نگاه را افزایش می دهد. اما همانطور که می دانیم استفاده از ترفندهای زیبایی بسیار مهم است ، بنابراین در این مقاله ما مهمترین نکات استفاده از رژ لب را بررسی خواهیم کرد:

رژ لب

https://elanza.com/product/LNZ-P-1231/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85-%D9%84%D8%A8-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-honey-shine

نکات مهم در هنگام تکان و لرزش بال رژ لب
1. اول لب براق ، به نوبه خود در اطراف و سپس خط لب ، چرا که با هم به خوبی ، زمانی که پس از چند ساعت رنگ لب می تواند باشد... خط لب نیز با همان رنگ و ظاهر برای ایجاد مقایسه شده است.
2. برای ادامه بیشتر رژ لب قبل از استفاده ، مقدار کمی از پنکیک را روی لب ها اعمال کنید.
3. به یاد داشته باشید که رژ لب تیره و مات باعث می شود لب های کوچک و نازک ، و برعکس ، رژ لب روشن و براق می افزاید: به جذابیت لب.
4. بهترین و مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین رنگ صورتی ، توجه به رنگ لثه ها و همان تن را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید رژ لب است که تن قهوه ای یا نارنجی دندان نگاه زرد را.
5. برای یک صفحه نمایش رژ لب جامد و زیبا، از یک برس لوازم آرایشی استفاده کنید.
6. اگر لب های شما خشک یا ترک خورده باشند. حتما از مرطوب کننده لب اسکراب لب یا مومیایی کردن لب 5 دقیقه قبل از رژ لب استفاده کنید.
7. برای سارا, لب در مرکز, برق مرکزی و کمی, دلیل آن را می سازد برجسته از لب نشان می دهد.
8. همیشه توجه داشته باشید که هیچ اثری از رژ لب بر روی دندان ها وجود دارد.علل و درمان خشکی پوست اطراف دهان و لب
اگر لب های شما و اطراف دهان شما بیش از حد خشک باشد یا پوست خارش داشته باشد ، احساس خوبی از این ندارید. البته خشکی در اطراف دهان هرگز یک مشکل حاد یا جدی نیست ، اما می تواند شما را درمان کند. کافی است که این بخش از مرطوب را به پایان برساند مطالعه است.

علل خشکی در اطراف دهان
پوست صورت حساس است و به طور مداوم در معرض عوامل ایجاد اختلال در محیط زیست است. با استفاده از لوازم آرایش به طور منظم یک عامل برای تغییر نوع پوست و ساخت آن حساس تر است. برخی از عوامل کلیدی مسئول این وضعیت وجود دارد:

1. درماتیت
این بیماری پوستی است که معمولا در خانم های جوان رخ می دهد و یک عامل در ایجاد زخم و خشکی اطراف دهان است. همچنین می تواند به بینی یا زیر چشم برسد. سایر علائم این بیماری عبارتند از:

قرمزی پوست
جوش ملتهب
زخم های پوستی
** درماتیت نیمه اورال معمولا به علت استفاده از کرم های موضعی حاوی استروئیدها رخ می دهد و بیماری های پوستی مانند گل رز نیز می تواند علت توسعه آنها باشد. هنگامی که شما را متوقف خوردن این کرم ها ، این قرمزی اول شدید تبدیل خواهد شد و سپس حل و فصل. استفاده از مواد شوینده خفیف و مرطوب کننده برای جلوگیری از آلرژی و تشدید وضعیت.

لب های خشک گرد

2. کمبود سبوره
سبوم روغن تولید شده توسط غدد سباسه واقع در زیر منافذ پوست است و برای سلامت پوست مهم و ضروری است. کمبود سبوم می تواند یک عامل برای پوست خشک. پوست اطراف دهان و چشم است نازک تر و حساس تر از سایر نقاط صورت و در نتیجه آنها مستعد ابتلا به کم آبی بدن و حساسیت مورد نیاز است.

3. آلرژی
پوست در معرض محصولات آرایشی و بهداشتی و مواد شیمیایی به آنها آسیب برساند و آلرژی ایجاد نمی کند و خشک پوست در اثر آب و دهان را شامل می شوند و در نتیجه پوست نمی تواند در برابر عوامل محیطی و غیره. عمل قوی.

4. آب و هوا
آب و هوای خشک و سرد یک عامل برای پوست خشک است. از آنجا که آن را نیز پوست اطراف دهان نازک است ، نتیجه خواهد بود احتمال بیشتری نسبت به ارائه رطوبت.

لب دور خشک و دهان

5. قرار گرفتن در معرض نور خورشید
نور خورشید یک عامل برای مشکلات پوستی ، خشکی و خشکی پوست است و باعث خشک شدن پوست اطراف دهان می شود.

6. اگزما و پسوریازیس
یکی دیگر از شرایط اگزما و پسوریازیس است که عامل شکنندگی پوست است. پوست در طول عملیات مختلف آب خود را از دست می دهد. اگر رطوبت آزاد شود ، مشکلات شدیدتری را ایجاد می کند که باعث قرمزی در اطراف دهان و چشم می شود.

7. به طور مداوم لیس لب
در اطراف دهان خود را با زبان خیس بودن روغن های ضروری و رطوبت داخل آن به دور باعث می شود. بنابراین بهتر است از مرطوب کننده مرطوب کننده لب برای نرم کردن لب ها استفاده کنید ، به ویژه هنگامی که آب و هوا خشک است.

لیسیدن لب

درمان پوست خشک در اطراف دهان
اولین و مهمترین شما نیاز به شناسایی علت. اگر خشکی دهان همراه با قرمزی شدید ، التهاب ، جوش و درد ، شما باید یک متخصص پوست مراجعه کنید. شاید به چیزی حساسیت داری استراتژی های شرح داده شده در این بخش از پوست سالم و موهای مرطوب کمک خواهد کرد که شما خلاص شدن از شر خشکی اطراف دهان.

1. استفاده از محصولات مراقبت از پوست
استفاده از مرطوب کننده ها که پایه قلیایی. از مواد شوینده استفاده کنید که حاوی مواد شیمیایی یا رایحه های مضر نیستند. سطح قلیایی پاک کننده باید بین 4.7 و 5.7 باشد ، یعنی سطح اسید نسبتا ضعیف است.

اجتناب از مواد شوینده که حاوی الکل و عطر یا رنگ های مصنوعی است که پوست شما حساس. مرطوب کننده عامل برای نرم کردن پوست و مرطوب نگه داشتن آن. بنابراین به آرامی منطقه اطراف دهان مرطوب و آن را دو بار در روز. استفاده از یک مرطوب کننده است که می تواند مشکلات پوستی را بهبود بخشد. به دنبال مواد مانند سرامید و اسید هیالورونیک مورد استفاده در این مرطوب کننده ها.

استفاده از یک مرطوب کننده

2. استفاده از کرم های ضد آفتاب
یک یا دو قطره از کرم های ضد آفتاب می تواند بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری می کند. استفاده از کرم های ضد آفتاب که معمولا spf بالا. 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن از منزل بررسی پوست خود را کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است بین ساعت 10 صبح تا 2 ظهر از خارج نگران نباشید و ساعت و غیره. قوی ترین تابش به او.

3. روش لایه برداری
انتخاب کنید تا سلول های مرده پوست به سطح پوست و منافذ. لایه برادی کاردی سپس باعث خشکی اطراف دهان به ناپدید می شوند و سلول های پوست سالم کمک می کند. لایه برداری را می توان از لحاظ شیمیایی و جسمی انجام داد.

لایه برداری شیمیایی اجازه می دهد تا جذب سریع تر از مواد مفید است. کیفیت و سلامت پوست را افزایش می دهد. لایه برداری فیزیکی نیز پوست خشک را حذف می کند. بنابراین به دنبال لایه برداری که حاوی اسید هیدروکسی مناسب برای حذف خشکی اطراف دهان.

روش لایه برداری

4. خوردن حق و مناسب
از طریق بخور دادن رطوبت زمستان در اطراف دهان و کل صورت می تواند یک عامل برای حفظ آب در پوست. بنابراین استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی برای بهبود وضعیت خشک پوست شما.

https://www.myntra.com/lip-gloss/benefit-cosmetics/benefit-cosmetics-set-of-lip-stain-benetint---rose--the-porefessional-pore-primer-mini/14652808/buy

5. عادات زندگی سالم
نگه داشتن بدن خود را سالم و خوردن مواد غذایی مرطوب یک راه ضروری برای پوست سالم است. از یک رژیم غذایی با کربوهیدرات کم ، میوه ها و سبزیجات استفاده کنید. اشتباه عادات شیوه زندگی مانند مصرف سیگار و الکل بدن خود را اب چیزی را گرفتن و بنابراین شما باید صبر کنید برای کم آبی بدن در اطراف دهان.

6. استفاده از مومیایی کردن لب
استفاده از مومیایی کردن لب یک عامل مهم برای رطوبت بر روی پوست است. لب های خود را, مانند پوست, نیاز به آب. استفاده از یک بال لب نرم که باعث می شود لب های خود را به طور مداوم لیسیدن نیست.

درمان لب های خشک

داروهای خانگی برای درمان خشکی دوره ای
بیشتر داروهای خانگی برای پوست خشک در قسمتهای قبلی تصاویر و ترتیب بهترین درمان طبیعی و گیاهی ما ارائه شده است که در علاوه بر این به تمام این آنها دو دستور نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

1. عزیزم
عسل نه تنها کم آبی بدن را از بین می برد ، بلکه مانع از آن می شود. عسل دارای رطوبت است که با پوست خشک مبارزه می کند.

یک قاشق چای خوری عسل را با کمی شکر ترکیب کنید و به آرامی بر روی لب ها بمالید و سلول های مرده را بردارید.

2. ژل آلوئه ورا
آلوئه ورا شگفتی برای از بین بردن خشکی اطراف دهان و علائم آن را بهبود می بخشد .

  • ۰۰/۰۵/۱۳
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی