خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

البته اکثر زنان بوی ناخوشایند واژن را تجربه می کنند و می توان گفت که واژن زیست محیطی است و دارای باکتری های مفید زیادی برای حفظ سلامت این اندام ها است. بوی واژن یک مشکل طبیعی است مگر اینکه همراه با زخم و درد. در حال حاضر در این مقاله سعی نمی کنیم بوی این اندام ها را از بین ببریم و فقط سعی کنیم بوی ناخوشایند و بوی واژن را از بین ببریم.

 

https://www.amazon.com/Womens-Health-Gel-Care/s?rh=n%3A386373011%2Cp_n_format_browse-bin%3A389638011


علل بوی بد واژن:
دلیل اول: زمانی که مقدار مواد زائد در بدن می شود که دفع این مواد بیشتر زمان می تواند با توجه به این که بسیاری از این مواد از طریق ادرار دفع می شود و ناحیه تناسلی است بیشتر مستعد ابتلا به این ضایعات مواد استفاده می شود در طول زمان و با گذشت پی در پی اتلاف تناسلی

دلیل دوم: در بسیاری از مردم برخی از مواد زائد بدن به نظر می رسد در صورت عفونی تاول بر روی پوست در حال حاضر این تاول نیز ممکن است رخ دهد در ناحیه تناسلی و عفونت در آن منطقه است. حتی این زگیل ممکن است در راه های مختلف در داخل آلت تناسلی مرد ، که هنوز هم می تواند باعث عفونت های شدید تر توسعه.

دلیل سوم: وقوع یک پوست یا بیماری های منتقله از راه جنسی در اندام تناسلی می تواند یکی از عوامل عفونت باشد.

خوشبو کننده واژن با گیاهان دارویی:
برگ لیمو و آب:
جوش 5 لیمو برگ یک لیوان آب. پس از چند دقیقه جوش خاموش کردن گرما و اجازه می دهد که مایع به خوبی خنک شود. پس از 30 دقیقه برگ آهک را بردارید و واژن را با آن بشویید.

آلوئه ورا و ماست.:
ژل آلوئه ورا را با یک قاشق چای خوری ماست خوب مخلوط کنید ، نعناع آماده است. برای از بین بردن بوی ناخوشایند از واژن ، این ترکیب را برای 5 دقیقه قرار داده و سپس به طور کامل شستشو دهید.

مطالعه بیشتر از: سفت کردن مهبل (واژن) با سرکه


روغن نارگیل و روغن درخت چای:
یکی از قوی ترین ترکیبات ضد باکتریایی مورد استفاده برای از بین بردن بوی بد دهان و عفونت های تناسلی زن. یک قاشق چای خوری از روغن نارگیل را با 10 قطره از روغن درخت چای مخلوط برای رفع بوی نامطبوع واژن 10 دقیقه این مخلوط را روی آن قرار داده و سپس با دقت بشویید.

مطالعه بیشتر از: سفید کردن واژن

خوشبو کننده واژن برای زنان با استفاده از مواد غذایی:
غذاهایی که می خورید می توانید این pH واژن تاثیر می گذارد و حتی بوی یا طعم و مزه این بخش را تغییر دهید. میوه ها و آب می تواند همه چیز را نسخه سرگرم کننده تر است. اما این تغییرات تنها 2 تا 3 روز پس از خوردن طول خواهد کشید. بنابراین توصیه می شود از میوه های تازه ، سبزیجات و غلات کامل و مقدار زیادی آب استفاده کنید.

محصولات درمانی برای بهبود بوی واژن
اسپری واژن: این بو به اسپری در مناطق واژن ساخته شده است. با این حال ، لازم به ذکر است که استفاده از آنها یک عنصر است و برای استفاده دائمی و بلند مدت توصیه نمی شود. زیرا این ترکیبات و اسیدیته معمول گربه برای رسیدن به و همچنین در برخی موارد باعث خارش و سوزش و احساس سوزش در برنامه هستند. استفاده از این ترکیبات نیز در پوست ملتهب می شود و یا ریز ترک خورده توصیه نمی شود ، زیرا خطر ابتلا به چنین شرایطی جدی مانند: تریکومونیازیس و باکتری های iNOS افزایش می یابد.


پزشکی ، بهداشت و درمان دستگاه های بهداشتی

مطالعه بیشتر از: آشنایی با مقاربت واژن

پیشنهاد ویژه
قفسه سیستم ارائه دهنده istanaidh خاص برای پیراییکرید, بلیط هواپیما, بلیط آنلاین کتاب toursru بیشتر سرگرم کننده تورهای پیشنهادی separalderman بیش فعالی, گفتار درمانی, درمان شب adrariyamuzsh مدیریت خشم کودکان

https://elanza.com/product/LNZ-P-4694/%DA%98%D9%84-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B1-%DA%A9%D8%AF-1-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

پروبیوتیک ها: پروبیوتیک ها برای تعادل باکتری ها در واژن استفاده می شود. این محصولات از لاکتوباسیل محافظت می کنند و مانع رشد مخمرها می شوند که عوامل بوی واژن بدن هستند. پروبیوتیک ها می توانند از پماد خوراکی و واژن استفاده شوند.

شیاف ویتامین C: این شیاف می تواند عفونت باکتریایی واژن یا مخمر واژن جلوگیری. مطالعات نشان می دهد که استفاده از این شیاف می تواند 86% موثر در بهبود بوی واژن. البته لازم به ذکر است که مطالعات نشان داده اند که رژیم های حاوی ویتامین C به عنوان شیاف حاوی این ویتامین موثر نیست. شما می توانید با پزشک خود برای استفاده از این درمان دارویی مشورت کنید.

طراوت واژن ، روش طراوت واژن ، روش طراوت واژن


بهترین راه برای تمیز کردن مهبل (واژن) این است که آن را تمیز نگه دارید


بهترین خوشبو کننده واژن:
مناسب ترین روش خانگی برای از بین بردن بوی بد دهان و بوی تناسلی در خانم ها این است که واژن را تمیز ، خشک و بدون بیماری نگه دارید. همه زنان باید به بهداشت واژن توجه کنند. معمولا سلامت واژن اسیدی است و حاوی مقدار زیادی از باکتری های مفید است که به دفع عفونت کمک می کند و ph طبیعی را حفظ می کند.

  • ۰۰/۰۵/۰۹
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی