خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰


پزشکان به همه افراد توصیه می کنند تا از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست خود در برابر امواج مضر خورشید استفاده کنند.
ارزان ترین گوشی موبایل با بهترین کیفیت

تور ارمنستان ارزون شد! بخر تا پرنشده!

https://elanza.com/product/LNZ-P-4943/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-foundation-effect-spf-30-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%84%DB%8C

 کرم های ضد آفتاب با عیارهای حفاظتی مختلفی وجود دارند و افراد می‌بایست بنا به وضعیت خاص پوست خود یکی از آنها را با مشاوره با پزشک متخصص انتخاب نمایند.
 آرایش و زیبایی, لوازم آرایشی

 گفتنی است استفاده از کرم های ضد آفتاب به ویژه برای افرادی که پوست صورت خود را لیزر کرده اند و یا درمان های لایه برداری پوست انجام می دهند و یا دچار آفتاب سوختگی شده اند بسیار مهم و ضروری است.

 بررسی ها نشان میدهد کرم های ضد آفتاب نقش موثری در کاهش پیری زودرس پوست و همین طور ابتلا به سرطان پوست در افراد دارند.
پیشنهاد ویژه
شلف,نظم دهنده,استندایده خاص برای پذیرایی آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیدرمان خطوط سطحی و عمقی پوست*کرم ضدچروکخدمات زیبایی ، پوست و مو ,خدمات پوست مو زیباییناگفته های لیزرموزائد که نباید فراموش کنی!

 پزشکان توصیه می کنند تا افراد به ویژه بانوان به جای استفاده از مواد آرایشی برای پوست تنها از ضد آفتاب استفاده کنند و بدانند که کرم های آرایشی پوست جای کرم ضد آفتاب را نمی گیرد و با بستن منافذ پوست سبب عدم خروج سموم و عرق از پوست و در نتیجه پیری زودرس در افراد می شود.

ضد آفتاب یکی از ملزومات فصل تابستان برای مراقبت از پوست است که علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی هم داشته و از سرطان های پوست جلوگیری می کند. در این مقاله می گوییم که ضد آفتاب مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد

 

شُلی و پیری پوست، ایجاد لک بر روی پوست و ایجاد و تشدید سرطان پوست، ارتباط مستقیمی با تابش نور خورشید دارد، بنابراین در فصول گرم که تابش نور خورشید بیشتر است، محافظت از پوست امری ضروری به شمار می‌رود، همچنین استفاده از لباس‌های پوشیده با بافت مناسب، کلاه نقابدار، عینک آفتابی مناسب و کرم‌های ضدآفتاب توصیه می‌شود.

https://www.thebodyshop.in/skin-care/sun-protection-face.html

 
ارزان ترین گوشی موبایل با بهترین کیفیت
استفاده از کرم‌های ضدآفتاب بستگی به جنس پوست و سن فرد دارد و از دوران کودکی و نوزادی نیز این کرم‌ها قابل استفاده است و آنچه که حائز اهمیت بوده، تهیه این کرم‌ها از مواد استاندارد و دارا بون مجوز از وزارت بهداشت است.

 
 آرایش و زیبایی, لوازم آرایشی

مردم برای تهیه این کرم‌های ضد آفتاب باید تنها به داروخانه‌ها مراجعه کنند و افراد جوان به دلیل اینکه پوست چرب‌تری داشته و مستعد آکنه هستند، کرم‌های ضدآفتاب بدون روغن برای آنها توصیه می‌شود، همچنین افراد دارای پوست حساس، کرم‌های ضدآفتابی که حساسیت‌زدایی کمتری دارند پیشنهاد می‌شود.

 
پیشنهاد ویژه
افزایش قدآیا از کوتاهی قد خود رنج میبرید؟تیکبانرزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیفافزابش قد,عمل افزایش قد,کوتاهی قدعمل بلندکردن قد توسط بهترین متخصص ایران

افراد باید استفاده از کرم‌های ضد آفتاب را هر دو تا سه ساعت یکبار تکرار کنند و اس‌پی‌اف کرم ضدآفتاب نیز بهتر است برای محافظت بیشتر، عدد 50 به بالا باشد تا پوشش بهتری برای پوست در مقابل آفتاب ایجاد کنند.

  • ۰۰/۰۴/۲۱
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی