خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

به طور طبیعی ، پوست سر و مو نرم با سبوم ترشح از غدد سباسه نگهداری می شوند. این ترشح موهای چرب و پوست را در برابر از دست دادن آب محافظت می کند و به ظاهر شفاف می دهد. آلاینده ها به این لایه چرب پایبند هستند و باعث آلودگی پوست و مو می شوند. شامپو یکی از انواع محصولات است که برای از بین بردن این آلاینده ها پوست و پوست سر استفاده می شود.
چقدر شامپو استفاده می کنیم ؟ 
حجم شامپو شما باید برای قرار دادن بر روی موهای خود را بسته به اندازه مو از هر فرد ، به عنوان مثال ، آقایان که موهای کوتاه تر ، بنابراین یک بار شامپو به اندازه کافی برای آنها است.

اما از دست آن اجتناب مو است که معمولا اولین بار شامپو تنها به آلوده از سطح مو پاک می شود, شاید شما نیاز به یک زمان دیگر برای موهای خود را شامپو بزنند تا احساس پاک کردن آن را خوب به درک.

 

راه درست برای شستن مو با شامپو ، نحوه شامپو موی راست ، شامپو مناسب
چقدر شامپو برای استفاده

 

شامپو برای چند دقیقه بر روی مو? 
بدون نیاز به اقامت شامپو بر روی مو وجود دارد. در همان زمان که شما صرف برای شستن موهای خود را با ماساژ شامپو بر روی آن ، آن را به اندازه کافی است و شامپو بر روی سر خود را نگه ندارد. اما نامزدها باید بر روی مو برای برخی از زمان باقی بماند و سپس شستشو. برای شامپو درمانی شما نیاز به ماندن در سر برای 5-3 دقیقه اثر مواد مخدر و سپس شستشو.

https://elanza.com/product/LNZP-6027a6a5b75a5/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D9%88-%D8%A2%D9%84%D8%AA%D8%B1%DA%AF%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-arganikare-%D8%AD%D8%AC%D9%85-950-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

چگونه به درستی شامپو مو 
آماده شدن برای شستن

همیشه قبل از اینکه به حمام بروید و موهای خود را بشویید ، یعنی قبل از موهای مرطوب ، ابتدا نوع مو خود را بدانید و از شامپو مناسب برای موهای خود استفاده کنید. شستن موهای چرب با شامپو معمولی یا شستن موهای خشک با شامپو چرب به پوست سر و مو شما آسیب می رساند. موهای چرب نیاز به پاک کردن و پاکسازی نیروهای ، در حالی که موهای خشک باید نور و شامپو مرطوب کننده استفاده کنید. موهای نرم و نرم ، مبتلا به شوره سر ، نازک و لاک الکل هر محصولی که می خواهند. علاوه بر این ، شامپو های مختلف باید بر روی سر برای زمان کمتر یا بیشتر نگه داشته شود و دانستن نوع مو شما را در این مورد راهنمایی می کند.

 

نخ از مو 

شانه موهای خود را با یک شانه درشت دندانه دار به طوری که هیچ گره در وجود دارد. هرگز موهای خود را در حالت مرطوب شانه نکنید ، زیرا در این مورد قدرت بیشتری برای شانه مصرف می کند و در نهایت موهای شما ممکن است شکسته شود.
ما تخفیف برای دوستان روجا! خرید در حال حاضر و یک کیسه هدیه رایگان!

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


 

شامپو صحیح ، نحوه شامپو موهای صحیح ، شامپو صحیح
آموزش راه درست برای شستن مو با شامپو

 

شستشو اولیه با آب ولرم 

در مرحله بعد موهای خود را با آب ولرم شستشو. این مرحله برای حذف آلاینده های محلول در آب و گرد و غبار انجام می شود. هرگز از آب گرم استفاده نکنید زیرا موهای شما را خشک می کند.

 

شامپو را به کف دست بریزید 

پور برخی از شامپو را در کف دست خود را و مالش دست خود را با هم به گسترش شامپو در دست شما (گرمایش دست خود را کمک می کند تا شامپو بهتر). در واقع کف شامپو باید در دستان شما باشد.

 https://www.purplle.com/product/good-vibes-onion-hairfall-control-shampoo-with-keratin-for-shine-corn-for-hair-health-wheat-protein-for-strength-and-soy-for-moisture-300-ml-75
 آرایش و لوازم آرایشی

شامپو ماساژ بر روی پوست سر با نوک انگشتان 

شامپو تمام بخش ها از سر بازی با نوک انگشتان خود به آرامی روی پوست سر و مو را ماساژ دهید (توجه داشته باشید که ناخن ها استفاده نمی شود) برای جلوگیری از گره خوردن و شکسته به آرامی و به تناوب انجام دهید.

 

شستشو مو پس از شستن مو
پیشنهاد ویژه
افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع ، افزایش ارتفاع معضل ارتفاع کوتاه زندگی شما است?Tikbanban به خرید بلیط برای اولین بار در اینجا جذب سقوط ، افزایش سقوط ، خرید دوست داشتن و kamentun سقوط واقعی و فعال شما؟

در نهایت ، مو در فوم یا شامپو مایع تحت آب ولرم خیس ، به آرامی با سر انگشتان دست خود را ماساژ. اجتناب از حرکات مالش تیز و ثابت برای شستن شامپو با آب ، زیرا موهای مرطوب بسیار مضر است و احتمالا مجسمه می شوند.

 

شامپو مناسب ، آموزش راه درست برای شستن موهای خود را با شامپو ، شامپو مناسب
شامپو صحیح

 

توصیه های مهم هنگام شامپو مو پس از حمام:
از شامپو در پایین موهای بلند استفاده نکنید

اگر شما موهای بلند شما باید اجتناب از مالش شامپو به پایین مو برای شستن مو به درستی و در عوض ماساژ ریشه مو و بیشتر با شامپو. دلیل این است که مقدار بیشتری از چربی در بخش ریشه وجود دارد. در پایین مو شما نیاز به یک شامپو کمی. شما حتی می توانید از شامپو برای مو استفاده کنید ، زیرا قدیمی ترین و خشک ترین مو است.

 

موهای خود را در حین خشک کردن ماساژ ندهید

بسیاری از زنان ماساژ موهای خود را به آرامی با یک حوله یا پوشش استفاده از یک حوله خشک. تمام این شیوه های خشک کردن. این شوک به این دلیل که دلیل به وجود آمدن گره مو انقباض و مو می توانید روش صحیح این است که یک دستمال یا حوله میکرو فیبر به آرامی به خشک کردن آب اضافی مو را به استفاده و بقیه رطوبت با هوای آزاد خشک شود.

 

اجتناب از سشوار

گرمای سشوار می تواند مو را آسیب برساند و باعث ریزش مو شود و بنابراین بهتر است از آنها تا حد امکان اجتناب کنید تا از استفاده استفاده کنید.

  • ۰۰/۰۴/۱۳
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی