خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

وجود آرایش و زیبایی همیشه و در همه جا توسط انسان مورد نیاز است ، به ویژه خانم ها ، نمی توان آن را فقط برای شادی در نظر گرفت. در بسیاری از موارد شما نیاز به آرایش برای حضور در مراسم رسمی و اداری و یا حتی در محل کار خود را.

دانستن اینکه هر گونه لوازم آرایشی باید برای نوعی از مناسبت های خاص برای خانم ها ضروری است . مراسم رسمی نیازی به آرایش متمرکز نیست ، زیرا صورتی ساده با آرایش کوکتل و ساده و شسته و رفته با لباس مداد چشم  الانزا اعتماد به نفس خانم ها را افزایش می دهد.

مراحل آرایش رسمی
کرم صورت

پس از شستن صورت ، هنگامی که پوست کمی مرطوب برای جلوگیری از خشکی پوست حساس صورت ، از کرم های مرطوب کننده پوست استفاده کنید.

کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب یکی از لوازم آرایشی اساسی برای حفظ طراوت پوست و جوانان است . البته باید با توجه به استفاده از یک بار در روز و در صبح شما نمی توانید دفاع از پوست شما در برابر اشعه های مضر برای 8 ساعت.

همین دلیل است که استفاده مجدد از کرم های ضد آفتاب بر روی پوست مهم است, حتی اگر آن است که محل کار خود را به طوری که هیچ نور خورشید وجود دارد. به منظور مراقبت از زیبایی و سلامت پوست, کرم های ضد آفتاب در محل کار یکی از نکات کلیدی است.

کرم های ضد آفتاب

استفاده از لوازم آرایشی لاغر

پوست مهم ترین بخش از صورت ، که باید توجه زیادی به داده شده است . برای بزرگ و شفاف, پوست حداقل مقدار از آرایش نیز فراهم می کند زیبایی صورت, بنابراین استفاده از کرم های ضد آفتاب حاوی برخی از کرم پودر یا نرم کننده آرایش بسیار مناسب است. برای ایجاد پایه ای که پوست بر اساس آن است ، پودر کرم می تواند بهترین گزینه باشد زیرا غلظت بیشتری دارد . استفاده از یک اسفنج به درخواست کرم پودر.

آرایش لب

استفاده از یک قلم مو به مالش دادن رژ لب بر روی لب های خود را . پس از گرفتن لکه ها بر روی لب, استفاده از دستمال کاغذی به فشار لب بر روی آنها .پودر بر روی لب . رنگ خط لب نباید با رنگ رژ لب متفاوت باشد . در دکوراسیون رسمی از رنگ های ملایم استفاده کنید و رنگ خط لب و رژ لب را تقریبا هماهنگ انتخاب کنید.

رنگ هلو ، عسل ، صورتی و مرجانی برای رنگ رژ لب مناسب است . اگر رنگ موی شما سفید است-بور یا خاکستری ، یک رژ لب صورتی یا نارنجی روشن را انتخاب کنید.

برای موهای قرمز ، رژ لب هلو ، صورتی ، روشن و شفاف قرمز بهترین گزینه برای انتخاب خانم ها با موهای مس و شراب می تواند از رنگ قرمز تیره برای رژ لب استفاده کند.

رژ لب صورتی و قرمز, مرجان قرمز و قهوه ای روشن و... این نیز یک گزینه خوب برای موهای قهوه ای سبک و متوسط است . رنگ موهای قهوه ای تیره و سیاه نیز در هماهنگی با رنگ های تیره در رژ لب هستند.

آرایش لب

https://www.snapdeal.com/products/make-up-eye-liners

اهمیت استفاده از پرایمر

به احتمال زیاد شما برخی از حزب رسمی آرایش است که چند ساعت بر روی پوست آخرین نیاز دارند . پرایمر مناسب را انتخاب کنید می تواند به عنوان یک بستر آرایش برای صورت و پشت پلک ، طول آرایش خدمت کند.

لب های نازک را ضخیم نکنید

اگر شما لب نازک, شما باید از خط طبیعی لب و یا در گوشه ای از لب برداشت نیست, خط لب. برای چانه زنی بر روی لب ها ، از رژ لب در رنگ های روشن یا متوسط استفاده کنید ، زیرا رگه های تیره لب های کوچکتر را نشان می دهند . در وسط لب پایین تر لب کمی برق.

آرایش چشم

ترتیب و آرایش ابرو با سایه ابرو . آرایش formal't تیره ابرو خود را به هیچ وجه ، چرا که این وقایع نیاز به آرایش خوب . استفاده از رنگ های خنثی برای سایه چشم . استفاده از قلم مو به رنگ سایه به طوری که سایه به نظر نمی رسد بیش از حد ضخیم است.

بهترین گزینه این است که از طیف رنگ سبز و طلایی بدر استفاده کنید و البته تنهای دودی نیز برای آرایش رسمی مناسب هستند . در این نوع آرایش نیازی به خط چشم نیست ، اما مطمئن باشید که از ریمل مژه و ابرو برای مژه ها استفاده کنید.

استفاده از ترکیب

هرگز یک ابزار آمیخته شدن بدون استفاده از کرم چشم ، زیر چشم خود استفاده کنید . پس از زدن کرم در اطراف چشم کمی صبر کنید تا خشک شود . لازم به ذکر است که ضخامت و خشکی یکنواخت باعث ترک خوردگی پوست می شود.

رتبه بندی دفاتر رسمی

آرایش چشم های کوچک

برای اینکه چشم بزرگتر ، بهتر است به استفاده از خط چشم پایین و بالا چشم به دلیل کشیدن خط چشم پایین چشم واضح تر خواهد شد.

استفاده از خط چشم سفید راه دیگری برای درشت است . قرعه کشی یک خط با یک مداد سفید در داخل پلک پایین .زیتون ، نیلی و خط چشم قهوه ای نیز گزینه های خوبی برای چشم های خشن هستند.

در مژه های پایین نیز از ریمل مژه و ابرو استفاده کنید . یکی از راه های دیگر را به چشم خود را نگاه بزرگتر است به حلقه مژه با فر مژه.

روژ

استفاده از سرخ شدن رنگ پریده صورتی یا هلو طبیعی به رنگ گونه . این زیبایی ویژه به صورت و آرایش خود را با پوشش صورت خود را اضافه کنید.

نکته مهم :

قبل از آرایش ، ابرو باید تمیز و مرتب باشد ، و صورت نیز بدون مو و تمیز است. ریشه های مو نباید سفید یا بدون رنگ دیده شوند . اما اگر شما می خواهید به رنگ مو خود را و سپس شما نیست و سفید طبیعی رنگ مو خود را مانند شما باید مطمئن شوید که این سفیدی به دلیل تنبلی و shalkhtگy شما نیست و در واقع هدف خاص از این سفید نگه داشتن موهای خود را . بهداشت و پوست سالم نیز بسیار مهم است.

توجه داشته باشید که ابرو درهم و برهم هستند, و غیره. بر این اساس ، جوشکاری صورت و لب های ترک خورده و غیره ریشه های رنگ مو ، پوست خشک صورت یا پوست برای زمان پوست نیست. خود را به غفلت از بهداشت و زیبایی صورت به نشان می دهد که این داستان به مخاطبان روانی یک فرد که برای این موضوع از عزت نفس و احترام است نه یک حرفه ای نیز ممکن است به آن احترام بگذارند.

  • ۰۰/۰۴/۱۲
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی