خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

چشم ها زیباترین قسمت صورت هستند که در وهله اول مشاهده می کنیم و روش های مختلفی برای زیبایی چشم وجود دارد و یکی از این راه ها سایه زدن است که با دانستن روش صحیح سایه زدن می تواند چشم ها را زیباتر کند. بنابراین ما باید هنر سایه زدن را یاد بگیریم.
سایه چشم یک محصول محبوب است و با هر نوع پوستی سازگار است و جلوه زیبایی را در صورت ایجاد می کند ، در حالی که رنگ پوست را صاف می کند ، همچنین رنگدانه تری ایجاد می کند. با این حال ، برای کسانی که بدنبال انعطاف پذیری بیشتر در آرایش و هماهنگی بین اجزای صورت و پوست خود هستند. سایه چشم یک محصول آرایشی است که روی پلک ها و زیر ابروهای همه استفاده می شود.

 

هنگام خرید سایه چشم ، اگر مطمئن نیستید که چه رنگی رنگ چهره شما مناسب است ، می توانید از یک مشاور پوست که اغلب در فروشگاه های لوازم آرایشی یافت می شود کمک بگیرید. همیشه سایه ای متناسب با رنگ پوست و رنگ چشم خود انتخاب کنید.

 

سایه های گران قیمت همیشه از کیفیت بهتری برخوردار نیستند ، اما در اکثر موارد این درست نیست زیرا سایه های گران تر ، که به طور کلی پودر مانند هستند ، حاوی رنگدانه های با کیفیت بهتری هستند و این سایه ها به طور کلی دوام بیشتری دارند.

  https://www.amazon.com/Best-Sellers-Beauty-Facial-Cleansing-Gels/zgbs/beauty/11061001

هنگام خرید ، از استاندارد و اصلی بودن محصول اطمینان حاصل کنید. بهتر است فروشگاه ها و فروشگاه های معتبری را انتخاب کنید زیرا لوازم آرایشی و بهداشتی ، به ویژه آنهایی که با چشم تماس می گیرند ، باید با دقت انتخاب و خریداری شوند.

 

سایه چشم
سایه ها در رنگ ها و انواع مختلف ، کرم ، پودر یافت می شوند

 

سایه ها در رنگ ها و انواع مختلف ، کرم ، پودر یافت می شوند.

  

سایه پودر یا کرم

سایه در نوع پودری و کرم موجود است ، استفاده از نوع کرم راحت تر است زیرا در یک حرکت می توانید سایه بزنید ، اما نوع پودر از دوام و پوشش بیشتری برخوردار است و اگر به نوع کرم علاقه مند هستید ، می توانید آن را افزایش دهید تا دوام آن افزایش یابد و با پودر سایه مخلوط شود. بیشتر خانم ها از این دو رنگ ترکیبی را انتخاب می کنند که استفاده از آن راحت تر و ماندگارتر است. با این حال ، انتخاب به خود شما بستگی دارد ، هر دو را امتحان کنید و بفهمید کدام یک مناسب پوست شما است و سپس انتخاب کنید.

  
تو از ماه زیباتر هستی! لوازم آرایشی روجا با تخفیف! ما را ملاقات کنید

از تور ارمنستان قدردانی کرد! خرید کنید تا پر نشود!


نکاتی برای انتخاب نوع رنگ سایه:

اگر چشمان شما روشن است مراقب باشید از سایه های همرنگ چشم و سایه چشم با رنگ متفاوت یا روشن تر از رنگ چشم استفاده نکنید. به عنوان مثال ، اگر چشم های شما سبز یا آبی است ، از سایه چشم سبز یا آبی استفاده کنید ، این کار را نکنید ، اگر چشم های شما قهوه ای است ، می توانید از بیشتر رنگ های سایه چشم استفاده کنید ، اما اگر چشم های شما روشن یا آبی باشد ، بنفش و سرخابی می تواند مناسب باشد.

 

بهتر است در روز از سایه های مات روشن استفاده کنید و شب ها سایه های براق بر جای بگذارید ، این سایه های براق برای مهمانی های شب بسیار مناسب است.

 

- هنگام استفاده از چندین سایه ، حتما برس آرایش را تمیز کنید یا از چندین برس استفاده کنید ، در غیر این صورت آرایش شما آسیب می بیند و رنگ های سایه با هم مخلوط می شوند.

 

- اگر می خواهید چشمان شما در مرکز توجه باشد ، می توانید از سایه های چشم تیره استفاده کنید و وقتی آرایش شما تمام شد ، می توانید روی لب ها و سایر قسمت های صورت خود که سبک تر هستند آرایش کنید.

 

- هنگام استفاده از سایه های تک رنگ ، یک رنگ بسیار روشن را زیر ابرو قرار دهید و از رنگ تک رنگ پشت پلک استفاده کنید.
 آرایش ، زیبایی و لوازم آرایشی

بیشتر اوقات ، ترکیب اندازه و رنگ مناسب و کنار هم قرار دادن آنها با کمی ادغام می تواند چشم ها را زیباتر و جذاب کند.

 

سایه چشم
 بهتر است از سایه های روشن و مات برای روز استفاده کنید

 
پیشنهاد ویژه
 آرایش و زیبایی ، شستشوی لوازم آرایشی Adra برای پوست خشک و حساس افزایش طول جراحی افزایش قد / آرایش و زیبایی تضمینی ، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی Splash Body با بهترین قیمت

وقتی نوبت به انتخاب رنگ می رسد ، اولین قدم آزمایش رنگ های مختلف بر اساس رنگ پوست و رنگ لباس است.

 

پوست زرد:

از آبی ، خاکستری مایل به آبی ، بنفش روشن یا صورتی در مرکز چشم و سایه های تیره تر از همان رنگها در کناره های چشم استفاده کنید و قسمت بالای استخوان چشم را با رنگ کرم براق برجسته کنید.

 

پوست گندم سبک:

می توانید از اکثر سایه ها استفاده کنید. اما رنگ های روشن ، به خصوص اگر موهای تیره دارید ، می توانید از رنگ های تیره نیز استفاده کنید. استفاده از رنگ هایی مانند بنفش ، بنفش ، سبز یا آبی با خط چشم از همان رنگ بسیار مفید است.

https://elanza.com/category/face-washer-cleansers

پوست سبز روشن:

از سایه هایی یک سایه تیره تر از رنگ پوست یا طلایی استفاده کنید که به شما جلوه خاصی می بخشد. برای برجسته سازی چشمان خود از رنگ کرم براق زیر ابرو و بالای استخوان چشم استفاده کنید.

 

پوست تیره:

سعی کنید از رنگ های یک سایه روشن تر از پوست خود استفاده کنید. به سایه های خود طلا یا نقره اضافه کنید. اگر می خواهید از سایه های تیره استفاده کنید ، از خط چشم تیره نیز استفاده کنید.

 

پوست تیره:

سایه های براق قهوه ای شما را زیباتر می کند. اما از رنگ هایی مانند سبز ، آبی و بنفش نترسید ، رنگ های روشن آنها چشم شما را جذاب می کند.

  • ۰۰/۰۴/۰۸
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی