خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

بسیاری از خانم ها برای راحت شدن از شر موهای وز و آسیب دیده خود موهایشان را با استفاده مواد شیمیایی کراتینه می کنند . بعد از انجام این متد روی موها باید در مراقبت و نگهداری آن دقت کنید و موهایتان را صاف نگهدارید تا مواد کراتین روی آن بنشیند. در این بخش از دنیای مد نمناک مهم ترین موارد حفاظت از موهای کراتین شده را برای شما بازگو می کنیم .

https://elanza.com/product/LNZ-P-6322/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%AF%D9%84-acne-wash-%D8%AD%D8%AC%D9%85150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

رازهای مراقبت از موهای کراتینه شده
یکی از اشتباهات رایج خانم ها این است که برای مدتی طولانی مواد شیمیایی را روی موهای خود قرار می دهند و از محصولات لخت کردن مو بدون رعایت اصول آن استفاده می کنند.

درست است استفاده از محصولات لخت کردن مو در خانه راحت تر و ارزان تر است اما این مواد به موهای شما آسیب زیادی وارد می کنند و استفاده مداوم از مواد لخت کننده موها را شکننده کرده و سبب ریزش موها خواهد شد.

موهای کراتینه شده

سالم نگه داشتن موهای کراتینه شده
برای موهای کراتینه شده خودتان از مواد شیمیایی استفاده نکنید
شاید با لخت کردن موهایتان گمان کنید که همه پول خود را هدر داده اید کنید اما این هزینه ها زمان زدن هرگونه مواد شیمیایی به آن ارزشش را دارند. برای لخت کردن موهای خود فردی قابل اعتماد و کاربلد را بیابید تا بر لخت کردن موها، در مورد مدل موهای مناسب صورت شما و مراقبت های روزانه ی لازم از موهایتان به شما کمک کند.

آرایش موهای کراتینه شده
برای مراقبت از موهای خود مدل مویی را انتخاب نمایید که انتهای موهای شما را بالا و به دور از نور نگه می دارند تا موهایتان رطوبت خود را حفظ نماید و درخشش به موهایتان باز گردد . انتخاب این مدل مو به سلامت کلی موهای شما کمک خواهد کرد.

اتو کشیدن موهای کراتینه شده
استفاده ی روزانه از اتوی مو یا بابلیس ها سبب خشکی و آسیب به موهای شما خواهد شد بنابراین از وسایل حرارتی تا حدالمقدور استفاده نکنید .

اتو کشیدن موی کراتین شده

اجتناب از وسایل حرارتی برای موهای کراتینه شده
پیچیدن و محافظت از موهای کراتینه شده در شب
اگر می خواهید در شب تارهای ظریف موهای کراتینه و لخت  الانزا شما آسیب نبیندو محافظت گردد موهایتان را بپیچید ، پیچاندن موها سبب می شودصبح روز بعد نیزراحت باشید . همچنین شما می توانید از یک محافظ خارجی مانند رویه ی بالشت یا کاورهای مو برای مراقبت از موی خود در شب استفاده کنید.

به موهای کراتینه شده مرتباً نرم کننده بزنید
موادی که برای لخت کردن موها مورد استفاده قرار می گیرد سبب از بین رفتن روغن طبیعی مومی شود. برای برگرداندن رطوبت به موها از مواد چرب و مملو از وازلین استفاده نکنید بلکه بهتر است از یک نرم کننده و مرطوب کننده ی با کیفیت استفاده کنید تا رطوبت موهای شما را در سطح مناسبی حفظ کند. پس از شامپو زدن به موهایتان آنها را با نرم کننده بشویید و آب بکشید . میزان استفاده از نرم کننده به موی شما بستگی دارد.

نگهداری از موهای کراتین شده

مراقبت از موهای کراتینه شده با استفاده از نرم کننده مو
کوتاهی موهای کراتینه شده
آسیب پذیرترین قسمت مو انتهای مو می باشد که بدون مراقبت بسیار خشک می شود. اگر انتهای موی شما خشک بود و دارای موخوره بود ، خیلی زود اقدام به کوتاهی آن نمایید.

مراقبت از موی کراتینه شده هنگام شنا
همانطور که گفتیم آب شور و آب کلر دار کراتین موهایتان را از بین می برند پس اگر زمانی مجبوربه شنا شدید، اول موهایتان را با آب بشویید یا از یک نرم کننده ی بدون نیاز به آبکشی استفاده نمایید. این کارها سبب جلوگیری از نفوذ کلر و آب شور به بدنه ی موی شما می شود. بعد از شنا نیز فورا موهایتان را آب بکشید.

شامپو خود را با دقت انتخاب کنید
بعد از کراتینه کردن موهای خود شامپویتان را با دقت انتخاب کنید . برای موهای کراتینه شده از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید زیرا شامپوهای حاوی سولفات سدیم،کراتین موهای شما را ازبین می برند. همچنین آب شور و آب کلر دار نیز باعث از بین رفتن کراتین موهای شما می شوند .

شامپو موهای کراتینه شده

استفاده از شامپوهای بدون سولفات برای موهای کراتینه شده
مراقبت از موهای کراتینه شده بعد از خواب
اگر پس از بیدار شدن از خواب موی شما خم شد با یک اتو یا سشوارموهای خود را صاف کنید و تا 72 ساعت بعد از کراتینه کردن موهایتان را خیس نکنید و اگر موهای شما خیس شد آنها را فورا با سشوار خشک نمایید.

پیش از این هم در دنیای مد نمناک گفتیم که بهتر است برای مراقبت از موهای کراتینه خود و جلوگیری از شکنندگی آنها از بالش های ساتنی و ابریشمی استفاده کنید زیرا ساتن و ابریشم، میزان اصطکاک بین مو و بالشتان را در زمان خواب کاهش می دهند. همچنین ساتن و ابریشم رطوبت موهای شما را حفظ خواهند کرد و باعث خواهند شد که موی شما مدت بیشتری صاف و براق بمانند.

منبع: https://namnak.com/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87.p33949

  • ۰۰/۰۳/۱۱
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی