خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

۱/ اگر در سنی هستید که هنوز آثار جوشهای غرور جوانی بر روی پوست شما نمایان است و دوست دارید با کرم پودر و پنکیک آنها را بپوشانید و پوست صورت خود را صاف نشان دهید بهتر است از ضد آفتاب های مخصوص پوستتان (چرب،خشک،مختلط) که دارای کرم پودر هم هستند استفاده کنید،چرا که شاید الان شما با زدن هر کرم پودر یا پنکیکی پوستی صاف برای آرایش داشته باشید اما به مرور زمان و تنها در سه ،چهار سال آینده پوست شما این زیبایی راازدست خواهد داد و برای شل شدن و پیری زود رس آماده خواهد شد و لکه ها، خیلی زود تر از وقت خود بر روی پوست شما نمایان خواهند شد،پس توصیه می شودحتی المکان از کرم پودرو پنکیک ها دوری کنید وتنها کرم آرایشی خود را یک ضد آفتاب خوب انتخاب کنید.

https://elanza.com/mag/category/mode-and-fashion/

نکات آرایشی

مدل آرایش صورت

 
۲/در صورت علاقه ی زیاد به زدن کرم پودر و پنکیک می توانید در مجالس خاص بر روی ضد آفتابتان کمی از آنها بزنید و حتما بعد از تمام شدن مهمانی با شیر پاک کن آنها را از روی پوست پاک کنید و هیچگاه شب با آرایش نخوابید.

 
 

نکات آرایشی

مدل ارایش دخترانه

 
۳/ در مورد چشمها بهتر است در این سنین تنها از ریمل آن هم بدون خورده مژه وبا کشیدن چند بار آرام تنها بر روی مژه های بالا به طور کاملا طبیعی چشمانتان را جذاب تر کنید.

 
پیشنهاد ویژه
ارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیبا بهترین راهکارهای زیبایی دندان آشنا شویددستگاه جوجه کشی,کسب درآمدلذت نوشیدن آب سالم و گواراخرید ماسک,ماسک سلامت,ماسک پارچه ایماسک 5 لایه از الیاف نانو برای پوست حساس

نکات آرایشی

۴/ در صورت تمایل به خط چشم نیز بهتر است از یک خط بسیار نازک در پشت چشم که آن هم از چشم بیرون نزده باشد به چشمانتان به طور طبیعی فرم دهید.

 
۵/سعی کنید بعداز حمام به مژه ها فر مژه بزنید تا از شکستگی مژه ها جلوگیری شود واز بغل مژه ها زاویه دار به نظر نیایدوبعد چند بار ریمل را به آرامی به طور افقی وکمی هم به سمت بالا بزنید،در صورت چسبندگی مژه ها هم بهتر است از یک برس ریمل جداگانه که مخصوص شانه کردن مژه هاست و یا از سنجاق ته گرد استفاده کرده وتا کاملا خشک نشده اند آنها را از هم جدا کنید تا شکل طبیعی تری داشته باشد.

https://elanza.com/mag/male-face-makeup/

ساخت زیر ساز یا همان پرایمر سایه چشم در خانه 
روتین های بدون ارایش با یک سایه خانگی تکمیل می شوند، به نظرتان عاشق همچین محصولی با رنگ های متنوع نخواهید شد؟ تنها عیبی که این محصول دارد این است که زیاد روی پوست باقی نمی ماند، چربی یا روغن طبیعی پوست به راحتی این سایه را پاک می کند یا آن را به هم می ریزد ، الان دقیقا زمان استفاده از پرایمر است، تمام افرادی که در زمینه آرایشی دست دارند.

از اماتورها تا افراد خبره در این شغل همه بر این مورد اتفاق نظر دارند که پرایمر باعث یکدست شدن پوست و نگهداری آرایش تا چند ساعت می شود، حتی می تواند جذابیت ماده آرایشی و صورت شما را چندین برابر کند، یک پرایمر سایه، چربی اضافی پوست را به خود جذب می کند و سطحی صاف و یکدست را ایجاد می کند.، بهتر است برای ساخت یک ظاهر طبیعی و زیبا از سایه های ملایم تر استفاده کنیم .

طرز استفاده پرایمر

آیا شما هم از پرایمر سایه استفاده می کنید؟
در مورد پرایمر یا همان زیرساز سایه بیشتر بدانید
پرایمر سایه باعث می شود که سایه رنگی روشن تر را به خود بگیرد، پرایمرهای نود یا بی رنگ و سفید عمق سایه را افزایش می دهند، اگرچه بسیاری از مغازه های لوازم آرایشی محصولاتی دارند که به علت مواد سمی و مضر بکار رفته در آنها ، باعث آسیب به پوست می شوند،

اما این لوازم باعث آلرژی در فرد می شوند و یا بیماری های پوستی را ایجاد می کند، استفاده بیش از حد از این لوازم ارایشی ممکن است که پوست و پشت پلک را تیره کند، علاوه بر این که این محصولات واقعا گران قیمت هستند،

یکی از راه هایی که می تواند ما را از خرید چنین محصولات گران و مضری باز دارد، ساخت سایه و پرایمر سایه به روش خانگی است، در این بخش از دنیای مد نمناک دو روش ساده برای ساخت پرایمر سایه را به کمک مواد پایه ای معرفی می کنیم که در خانه یا مغازه های محل به راحتی یافت شوند.

ماندگاری سایه چشم

پرایمر سایه چه کاربردی دارد؟
روش 1:پرایمر سایه با آلوئه ورا
خواص زیبایی آلوئه ورا کاملا شناخته شده است و به همین دلیل است که برای بسیاری از موارد مراقبتی و زیبایی پوست استفاده می شود، ژل آلوئه ورا حاوی مواد آهنی، ویتامین ها، آمینواسید ها و دیگر مواد ضروری است که برای پوست عالی هستند، این ماده همچنین خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد باکتری و ضد خارشی دارد، آلوئه ورا یکی از پرطرفدار ترین مواد طبیعی برای مراقبت از پوست و مو و سلامت بدن است.

ژل آلوئه ورا می تواند خستگی و خشونت پوست را از بین ببرد و مشکلات پوستی را کاهش دهد و همچنین مانع از پیری زودرس، آفتاب سوختگی شود، همچنین این ماده پوست را مرطوب نگه داشته و زخم ها و سوختگی های کوچک را درمان می کند،

این ماده یک ماده طبیعی مناسب برای پاک کردن آرایش است، ژل آلوئه ورا پایه ای عالی برای ساخت پرایمر است، زیرا می تواند چربی اضافه پوست را بگیرد، خاک رس بنتونیت معمولا در پک ها و ماسک های صورت استفاده می شود که خواص پاک کنندگی دارد، این ماده منافذ پوست را از آلودگی، کثیفی و چربی اضافه پاک می کند، همچنین برای پوست عالی است و هیچ اثرات جانبی ندارد. 

مواد مورد نیاز برای ساخت پرایمر:
رس بتونیت _ 1 قاشق چایخوری
نشاسته ذرت _ 2 قاشق چایخوری
ژل آلوئه ورا _ نصف قاشق غذاخوری 
مرحله 1:مواد را با یکدیگر ترکیب کنید.

یک قاشق چای خوری رس بنتونیت را در یک کاسه شیشه ای بریزید، دو قاشق چای خوری نشاسته ذرت را به آن اضافه کنید، در نهایت نصف قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا به مواد اضافه کنید.

مرحله 2:مواد را کاملا با هم مخلوط کنید.

مواد را با قاشق پلاستیکی هم بزنید، پرایمر را داخل یک ظرف جداگانه بریزید.

دستور پرایمر خانگی

https://elanza.com/mag/oval-face-blush-training/

پرایمر سایه گیاهی برای ماندگاری سایه چشم
استفاده از پرایمر آلوئه ورا

مقداری از این پرایمر را به پشت پلکتان بزنید، 20 تا 30 ثانیه صبر کنید تا خشک شود، وقتی پرایمر کاملا خشک شد، سایه مورد علاقه تان را بزنید، این ماده را در یخچال نگهداری کنید، پرایمر سایه تا دو هفته سالم باقی می ماند. 

روش 2:پرایمر سایه و فوندیشن
فوندیشن، کانسیلر، یا کرم BB می توانند به عنوان پرایمر سایه استفاده شوند، مرطوب کننده نوعی بیس پرایمر است و پوست شما را تر و تازه نگه می دارد، تمام این مواد را می توانید به راحتی در مغازه های لوازم ارایشی پیدا کنید، اما چرا باید برای پرایمر پول زیادی خرج کنید، در حالی که می توانید رایگان از ان استفاده کنید؟

توجه:حتما این سه ماده را متناسب با تناژ پوستی خود ترکیب کنید و مقدار آن ها را بر همین اساس تعین کنید، مطمئن شوید که محصول نهایی بهترین زیرساز سایه برای شما خواهد بود. 

مواد مورد نیاز:

پودر بچه
فوندیشن
مرطوب کننده صورت
مرحله 1:مواد را با یکدیگر ترکیب کنید.

مقداری فوندیشن را داخل یک کاسه بریزید، کمی مرطوب کننده یا لوسیون به آن اضافه کنید، در نهایت پودر بچه را به این مواد اضافه کنید و در نهایت مواد را به خوبی هم بزنید.

مرحله 2:پرایمر را از کاسه بیرون اورده و در ظرف مخصوص خودش بریزید.

مخلوط پرایمر نباید هیچ نوع توده یا برجستگی داشته باشد. 

استفاده از فوندیشن_پرایمر

پرایمر را به پشت پلک بزنید و بعد از خشک شدن کامل شروع به آرایش کنید. 

توجه:چنانچه بخش دنیای مد نمناک می گوید مقدار این مواد بستگی به نتایج مورد انتظار شما دارد، اول از مقدار کم شروع کنید و بعد کم کم آن را اضافه کنید، پودر بچه پرایمر شما را ضخیم تر می کند.، افرادی که پوست خشک دارند، می توانند پرایمر بیشتری بزنند و افراد با پوست چرب باید پودر بچه بیشتری بزنند.

زیرساز سایه چشم

چگونه از پرایمر سایه خانگی استفاده کنم؟
راهنمایی هایی برای ساخت پرایمر یا زیرساز سایه در منزل
از نشاسته ذرتی استفاده کنید که فاقد GMO باشد.

می توانید از پودر پیکانریشه با جای نشاسته ذرت استفاده کنید.

به جای مرطوب کننده می توانید از کره استفاده کنید.

می توانید ذرت نشاسته را جایگزین پودر بچه کنید.

از لوسیون بیش از حد رقیق استفاده نکنید.

چند قطره روغن ویتامین E به پرایمر سایه بزنید، مخصوصا اگر پوست خشکی دارید. 

آیا میدانستید؟

پرایمر سایه را می توان به تنهایی برای یک دست کردن پشت پلک و رنگ دادن به آن استفاده کرد!

پرایمر را تا جایی که می توانید نزدیک به خط مژه بزنید.

برای ارایش می توانید کمی پرایمر به زیر پلک پایین نیز بزنید.

بهتر است که یک الی دو دقیقه صبر کنید تا پرایمر خشک شود و بعد سایه را بزنید. 

منبع:

https://namnak.com/%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87.p2966

  • ۰۰/۰۱/۳۱
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی