خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید به جای استفاده از مژه مصنوعی، مژه های خودتان را حالت دهید با ما همراه شوید.

https://elanza.com/mag/what-is-three-zero-hair-color/

اگر مایلید بجای استفاده از مژه مصنوعی ,مژه های خودتان را حالت دهید و با مژه طبیعی خودتان ظاهری زیبا داشته باشید باید از فرمژه استفاده کنید. در این مطلب به نکاتی درباره استفاده از فرمژه های گرمایی و فشاری پرداختیم.

1 - برای استفاده از فرمژه های فشاری باید فرمژه را در نزدیک ترین نقطه به پلک قرار دهید به نحوی که پوست شما را نگیرد سپس اهرم را فشار داده و کمی رو به بالا خم کنید و پس از حدود 10 ثانیه از پلک تان جدا کنید.اگر مژه ها به خوبی حالت گرفت نیازی به تکرار نیست.

2 - در فرمژه های گرمایی با استفاده از شانه های فرمژه , مژه هایتان را رو به بالا حالت میدهید که گرما باعث حالت دادن به مژه ها و فر خوردن آن ها خواهد شد, این نوع فرمژه نباید برای زمان زیادی روی مژه ها باقی بماند چون باعث سوختن آن ها خواهد شد. نزدیک کردن بیش از حد فرمژه گرمایی به پلک تان باعث سوختن پلک خواهد شد پس فاصله مناسب را هنگام استفاده از آن رعایت کنید.

https://elanza.com/mag/womens-accessories-increase-age/

زیبا شدن با آرایش کم
شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایبتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

برای آرایش از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید
با صورت و گردنتان که تمیزشان کرده اید شروع نمایید. یک مرطوب کننده ی روشن با میزان spf حداقل 15 برای محافظت از پوستتان در مقابل نور خورشید به پوست خود بمالید. این کار کمک خواهد کرد تا از بوجود آمدن چین وچروک جلوگیری بعمل آید.

مژه های خود را فر کنید
فرمژه


از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

زیر سازی کنید
از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

رژ گونه بزنید
رژگونه


یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ ها بنظر می رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش خواهد بود.

سایه چشم هم اضافه کنید
سایه چشم


یک سایه چشم صورتی کم رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

رژ لب آخرین گام
رژلب


 و برای لب هایتان، از یک رژ لب براق برای اضافه کردن کمی رنگ و درخشش به لب هایتان استفاده نمایید.

 

پروتز لب طبیعی در خانه
داشتن لب های بزرگ و گوشتی را میتوان یک شانس برای زیبایی بیشتر خانم ها دانست زیرا باعث زیبایی چهره و زیبایی لبخند میشود. اما بسیاری از خانم ها هم خوش شانس نیستند و از داشتن لب های زیبا محروم اند, اگر لب های باریکی دارید و میخواهید بدون عمل و تزریق ژل, لب هایتان را بزرگ کنید میتوانید از این روش های طبیعی در خانه استفاده کنید زیرا این روش ها هیچ عوارضی ندارند و شما را به خواسته تان میرسانند.

پروتز لب طبیعی

روش های پروتز لب طبیعی 
روش اول:اولین کاری که برای بزرگتر شدن لب ها باید انجام دهید لایه برداری است تا جریان خون در آن ها بیشتر شود, این کار باعث خوش رنگ شدن و همچین بزرگتر شدن لب ها میشود. برای لایه برداری از لب ها کمی شکر معمولی یا شکر قهوه ای به لب هایتان بزنید و سپس با مسواک روی آن ها بکشید.

https://elanza.com/mag/womens-trendy-accessories/

روش دوم:یکی از ساده ترین روش هایی که باعث حجیم تر شدن لب ها میشود استفاده از قالب یخ است, هر روز با یک قالب یخ لب هایتان را ماساژ دهید تا لب هایی قرمز رنگ و برجسته داشته باشید.

روش سوم:براق کننده های گیاهی را دریابید, این براق کننده ها با اسانس دارچین و زنجبیل باعث بزرگ و حجیم شدن لب ها میشوند .

پروتز لب طبیعی 

پروتز لب بدون جراحی
روش چهارم:داشتن لب هایی بزرگتر با مسواک کشیدن به لب ها, با یک مسواک خشک لب هایتان را برس بکشید تا لب های قرمز رنگ, نرم و گوشتی داشته باشید. کافیست این روش های ساده را امتحان کنید تا دیگر نیازی به عمل پروتز لب نداشته باشید.

پرپشت شدن مژه با آرایش
آرایش چشم ها باعث جذابیت چهره میشود که مهمترین لوازم آرایش مخصوص آرایش چشم ها ریمل است، ریمل زدن فوت و فن های خاصی دارد و اگر روش صحیح ریمل زدن را ندانید مژه های به هم چسبیده و زشتی خواهید داشت.

پرپشت شدن مژه

ترفندهای پرپشت شدن مژه ها
آرایش چشم و مخصوصا ریمل زدن باید با دقت و کاملا حرفه ای انجام شود تا شما مژه های پرپشت، فر و بلندی داشته باشید. در این بخش از دنیای مد نمناک ایده های خوبی برای خانم هایی که مژه های کم پشتی دارند داریم.

نگران کم پشتی مژه هایتان نباشید زیرا ترفندهای آرایشی به شما کمک میکنند تا مژه هایتان پرپشت و بلند شود، فقط باید بتوانید یک ریمل خوب انتخاب کنید و بصورت حرفه ای از آن استفاده کنید.

آموزش ریمل زدن

آموزش ریمل زدن حرفه ای
- قبل از ریمل زدن باید مژه هایتان را با فرمژه فر کنید، هرگز بعد از ریمل زدن از فرمژه استفاده نکنید زیرا مژه هایتان آسیب میبینند همیشه این کار را قبل از ریمل زدن انجام دهید. سه مرتبه فرمژه بزنید و هر بار حدود 5 ثانیه فرمژه را نگه دارید.

- ریمل باید کاملا مشکی باشد نه سرمه ای و خاکستری، ریمل مشکی تاثیر بیشتری در پرپشت کردن مژه ها دارد. میتوانید برای مطمئن شدن از رنگ ریمل قبل از خرید آن را روی دستمال کاغذی امتحان کنید.

ارایش مژه کوتاه

روش خرید و انتخاب ریمل خوب
- از ریمل های حجم دهنده و خرده مژه دار استفاده کنید زیرا این ریمل ها به صورت شگفت انگیزی مژه ها را پرپشت میکنند و برای کسانی که مژه های کم پشتی دارند بسیار مناسب اند.

- روش صحیح ریمل زدن را یاد بگیرید که البته خیلی هم سخت نیست، قبل از زدن برس ریمل به مژه ها ریمل های اضافی را از روی آن پاک کنید و یک لایه ریمل بزنید به مژه ها سپس بعد از 30 ثانیه یکبار دیگر ریمل بزنید و اجازه دهید تا خشک شود. برای اینکه بعد از ریمل زدن مژه هایتان به هم نچسبند باید بعد از هر دور ریمل زدن اجازه دهید تا خشک شود . هرگز از ریمل کسی استفاده نکنید و ریمل خود را به کسی قرض ندهید.

 

 

منبع:

https://namnak.com/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B2-%D9%84%D8%A8-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C.p67651

 

  • ۰۰/۰۱/۲۸
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی