خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

اسپری عرق بدن

نگاهی به دوش ، خشک بدن و مو ، قلم مو ، موضوع ، درخواست زیر بغل یا اسپری ، لباس پوشیدن و رفتن سر به کار و زندگی روزمره. این روال آغاز روز میلیون ها نفر در سراسر جهان است. این روال ساده و مکرر که با استفاده از زیر بغل مادر است که یکی از مراحل اصلی است به این دلیل است که صنعت تولید ضد عرق کردن محصولات در ایالات متحده کسب و کار, 18 میلیارد دلار است. اگر چه اطلاعات دقیقی در مورد ارزش این تجارت در ایران وجود ندارد ، نگاهی به میز توالت خانه نشان می دهد که چقدر این محصول در زندگی روزمره ما بازی می کند. بسیاری از ما ، بدون استفاده از رول ضد عرق یا مام ، خانه را ترک نکنید.

 

https://elanza.com/product/LNZ-P-5fddf263db61b/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D9%85%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-burberry-brit-rhythm-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اما به چنین کالا مهم با چنین نقش پررنگ در زندگی روزمره ، آن را نه تنها جلوگیری از عرق کردن بیش از حد و یا کنترل بوی بد ؟  مضرات و منافع چیست, مامان? آیا این محصول ، همانطور که در برخی از مقالات پزشکی یا وب سایت ها یا مجلات علمی در زمینه سلامت گفته می شود ، هیچ نشانه ای از سرطان نیست ؟ 

اگر این پرسش ها نیز سوال خود را به عنوان خوانده شده این مطلب به پایان. برای کمک به با سرفصلهای زیر. اول برای شما در مورد مضرات و مزایای مادر ما می گویند سوال از مام و ارتباط آن با سرطان پستان قانون را به طور کامل. تشخیص انواع Mam.
عرق کردن یک واکنش طبیعی است و البته برای بدن انسان حیاتی است. بدن ما به تدریج گرم به دلیل فعالیت بدنی شدید و یا هر کار سخت دیگر. در این مورد ، غدد عرق شروع به کار و تولید قطره عرق و سطح پوست می کنند. قطره عرق جذب گرما بدن پس از جلسه بر روی پوست به تبخیر. به این ترتیب ، بدن به آرامی گرما را از دست می دهد و شروع به خنک شدن می کند.

عرق کردن باعث می شود درجه حرارت بدن در سطح نرمال باقی می ماند. این کمک می کند تا انسان به ادامه فعالیت های خود را هموار و هموار برای دیگر. بدیهی است ، اگر بدن بیش از حد گرم شود ، روند انجام فعالیت های عادی آن مربوط به آن است.

به عنوان نشان داده شده توسط برخی از مطالعات بر روی بدن انسان به مواد شیمیایی سمی است که بدن در طول روز از مواد غذایی, و غیره., نوشیدنی و محیط اطراف را به خود جلب کرده اند ... از شرشون خلاص شو عرق کردن نیز تنظیم سطح آب در بدن کمک می کند.

چرا ما استفاده از مادر ? 
شکی نیست که عرق برای بدن انسان مفید است. اما این باعث نمی شود که ما در هر صورت از عرق کردن زیاد فرار کنیم. همه ما می خواهیم در محیط های عمومی تزئین کنیم ، مانند جایی که شما کار می کنید یا تحصیل می کنید. عرق کردن بیش از حد باعث اعتماد به نفس کافی برای پیدا کردن حضور در این فضاها. از آنجا که هر لحظه ما در مورد لباس های مرطوب از شدت عرق کردن یا بوی بدن ما نگران هستیم. به همین دلیل ما همان رول مام یا ضد عرق یا ضد عرق یا اسپری استفاده می شود کمتر مستعد ابتلا به مشکلات ناشی از تعریق بیش از حد در بدن.

اما استفاده از مام یا رول ضد عرق ، علاوه بر مزایای آنها ، شامل معایب است. خواندن و هر چیز دیگری. که استفاده عمومی از ضد عرق کردن در جهان رایج است خوب است یا نه. برای بررسی مزایای مادر زیر بغل و مضرات از محصول توصیف شده استفاده کنید.چرا ما استفاده از مادر ? 

مزایای زیر بغل مامان چیست ? 
کنترل افزایش تعریق از زیر بغل
یک قسمت از بدن که در آن تجمع ضد عرق بالا منطقه زیر بغل است. مقدار عرق در بدن فرد بسته به شرایطی مانند ژنتیک و فعالیت بدنی بدن متفاوت است. با این حال ، زیر بغل بخشی است که اغلب عرق زیادی است. استفاده از کم نر یا مادر زن باعث می شود غدد عرق کردن در این منطقه برای یک دوره معینی از فعالیت باز باقی می ماند خواهد بود که بدن انسان تقریبا خشک است.

جلوگیری از بوی بد دهان از عرق در بدن
لایه روکش فلزی که مام مردانه و مادر, لباس زیر, بر روی پوست, آن را ایجاد کنید. علاوه بر این ، عرق کردن موقت ، به علت بوی که می تواند از ایجاد بوی ناخوشایند عرق در بدن جلوگیری کند و همچنین برای جلوگیری از آن.

البته وظیفه اصلی ایجاد بوی در بدن این است که محصولاتی مانند اسپری ها و مادر را برای جلوگیری از ایجاد عرق ایجاد کنیم. اما عطر مورد استفاده در نوین گراش تا حدی می تواند بدن را از بوی پس از عرق کردن جلوگیری.

اجتناب از گرفتن لباس مرطوب
بدن شما ممکن است تمیز و عرق کردن بلافاصله بدن خود را به بوی شود. اما اگر بدن شما خیلی عرق کند که زیر بغل اغلب مرطوب است ، روشن است که شما باید از یک محصول استفاده کنید که مانع از این ناخوشایند می شود. رطوبت از لباس به دلیل عرق کردن بیش از حد ، دکوراسیون خوش تیپ و به شدت تحت تاثیر قرار. بنابراین یکی از مزایای مامان زیر بغل این است که اجازه نمی دهد لباس ها از طریق عرق کردن زیر بغل خیس شوند.

اجتناب از گرفتن لباس مرطوب

پوست زیر بغل را روان کنید
بعضی از استیک های مردانه ، زنانه یا ضد عرق حاوی موادی هستند که به علت استفاده مکرر و منظم ، پوست ناحیه زیر بغل را نرم می کند. بنابراین اگر از پوست تیره این قسمت از بدن شما خجالت بکشید ، می توانید از مامی استفاده کنید که در لیست مزایای آن قرار دارد.

افزایش اعتماد به نفس
اگر شما احساس می کنید که بدن شما بوی عرق در نیم روز, شما برای اولین بار به ناراحت با این. هیچ دوست یا مشارکت کننده می خواهم به صحبت کردن با کسی که به اندازه کافی بد بوی نیست. بنابراین یکی از مزایای زیر بغل مام این است که شما را از عرق کردن بیش از حد در طول روز جلوگیری می کند. برای این کار شما اعتماد به نفس بیشتری به صحبت کردن با دیگران داشته باشد.

افزایش اعتماد به نفس
https://www.bathandbodyworks.com/c/body-care/body-sprays-mists

امکان استفاده از لباس بیش از حد روشن یا بیش از حد تاریک
برای کسانی که عرق زیادی و به طور مداوم عرق لباس های خود را, پوشیدن لباس های بیش از حد روشن و یا بیش از حد تیره است که اغلب غیر ممکن. از آنجا که لباس های روشن شوره سر به علت عرق کردن بیش از حد ، لباس های زرد و تاریک است.

یکی از مزایای زیر بغل مام خشک است, حفظ بدن اجازه می دهد آن را به افرادی که با خیال راحت می توانید لباس های خیلی روشن و یا خیلی تیره بپوشند و اضطراب-زرد یا حتی شوره نیست.

مادر آسیب زیر بغل است? 
امکان ایجاد واکنش های آلرژیک در بدن با استفاده از زیر بغل mam
یک نقطه ضعف استفاده از زیر بغل مام است که ممکن است که بدن شما حساس به یک یا چند جزء مام است. آلرژی خود را در قالب یک واکنش پوستی نشان می دهد. برای مثال اگر پس از مصرف مام زیر بغل رنج می برند از ورم مفاصل, درد, احساس درد در ناحیه زیر بغل و آغوش خارش و قرمزی پوست, لکه های خشک و زخم و تورم و غیره., کهیر, سوزاندن, مطمئن, تمام کسانی که علائم که بدن خود را به مادر زیر, بعد شما با استفاده از. آلرژی. علت اصلی مشکل در پوست به علت وجود آلومینیوم در مام است. اما بد نیست که بدانید این تنها عامل یا حساسیت موجود در مامان زیر بغل نیست.

بسیاری از درمان برای مشکلات پوستی وجود دارد. اما شاید بهتر است از یک محصول استفاده نکنید که چنین واکنش بر روی پوست ایجاد کند. با این حال ، حتی پستانداران که ادعا می کنند از مواد طبیعی بر روی پوست ساخته شده ممکن است منجر به یک واکنش.

6 موارد آسیب و مزایای Mam + ارتباط با سرطان 1

عطر شیمیایی و رایحه مورد استفاده در زیر بغل مام
عطر مورد استفاده در مام زیر بغل و اسپری شیمیایی است. این رایحه ها در واقع مصنوعی هستند و زیر مجموعه های پتروشیمی هستند. بدن شما به خوبی به این مواد شیمیایی واکنش نشان می دهند ممکن است.

جلوگیری از همه چیز بر روی پوست بدن توسط زیر بغل مام
همچنین پیش از این ، این موضوع کاملا آنچه ما می توانیم مواد داخل غدد زیر بغل mam عرق کردن در حالی که برای ، فلج ، منافذ پوست بسته قطرات عرق کردن نیست. اما همچنین نباید نادیده گرفته شود که به جز منافذ ، سلول های مرده و ذخایر بدن ، که عوامل محیطی و سموم موجود در هوا بر روی پوست هستند ، نیز زندانی می شوند. به همین دلیل پوست کمتر احتمال ابتلا به سلول و خود پاکسازی است. این یکی از معایب مهم استفاده از مامس است.

استفاده از فتالات در زیر بغل mam
یکی از مواد مورد استفاده در مام زیر بغل فتالات است. فتالات یک ماده چرب بی رنگ است که در اکثر لوازم آرایشی استفاده می شود تا فرم خاصی از چربی و روانگردان ایجاد شود. در تحقیقات علمی متعدد در مورد فتالات ، دانشمندان به وضوح ارتباط بین این ماده با دیابت و انواع سرطان را ایجاد کرده اند.

اگر چه مقدار فتالات مورد استفاده در مام زیر بغل بسیار کم است ، در حالی که این مواد از طریق پوست جذب نمی شوند. با این حال ، این ماده مصرف سمی و مکرر محصولاتی است که در ترکیبات آن استفاده می شود توصیه نمی شود.

جلوگیری از عرق کردن پوست سالم
البته افزایش تعریق آزار دهنده و مشکل ساز است. اما واقعیت این است که منافذ برای عرق کردن طراحی شده اند. و غدد عرق برای تامین عرق به منظور خنک کردن بدن. استفاده از مام زیر بغل باعث می شود این منافذ برای بستن و حرارت داخل بدن. در عین حال ، یکی از مسیرهای اصلی دفع سموم در بدن مسدود شده است ، که عرق می کند. در هر صورت ، پوست باید نفس بکشد و مادر زیر بغل این امکان را می گیرد.

امکان آسم ناشی از استفاده مکرر از زیر بغل mam
اشکال دیگر که باید با توجه به استفاده از زیر بغل اشاره کرد امکان توسعه آسم در افراد است. آسم با توجه به حضور فتالات و بسیاری دیگر از مواد مضر که در مام زیر بغل استفاده می شود. بنابراین اگر شما این مشکل و یا احساس نفس بعد از استفاده از مادر مرد یا زن, شما باید به دکتر بلافاصله بروید و متوقف کردن مصرف مادر خود را.

6 موارد آسیب و مزایای Mam + ارتباط با سرطان 2

آیا امن برای استفاده از مادر در دوران بارداری? 
این یک سوال است که ذهن بسیاری از زنان باردار را درگیر می کند. آیا استفاده از مام در دوران بارداری به آنها اجازه می دهد و مشکلات خود و جنین را ایجاد می کند ؟ 

به طور کلی استفاده از مام در دوران بارداری بی خطر و عاری از مشکل است. مگر اینکه شما یک حساسیت خاصی به مواد خاصی مانند آلومینیوم در مام قبل از بارداری. در واقع اکثر پزشکان بر این باورند که مواد شیمیایی در زیر بغل و دئودورانت پوست نفوذ و بر روی سطح پوست باقی می ماند. حتی اگر شما کاهش در بدن شما. در عین حال ، ماهی در این محصولات بسیار زیاد نیست که بدن وارد می شود و می تواند به مادر و جنین آسیب برساند.

از آنجا که بارداری بهتر از در این دوره از زمان مهم است, به طور کلی از محصولات حاوی پارابن, و غیره. سیلیس و غیره داداش، سدیم لوریل سولفات ، زغال سنگ ، سنگ ، محصولات نفتی و غیره، پروپیلن گلیکول و غیره این پلی اتیلن است, استفاده نکنید.

کی نباید مام رو بزنه؟
اگر شما به آلومینیوم در مام یا هر عنصر دیگر در این محصولات بهداشتی دست حساسیت دارند در میان کسانی که باید مام ندارد.

مام سرطان زاست ؟

  • ۰۰/۰۵/۱۷
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی