خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

مراسم عروسی آن جشن است که شما باید در پیشبرد برنامه ریزی برای کسب و کار شما هستند و یکی از مهم ترین وظایف عروسی آرایش عروسی است. ترفندهای بسیاری برای آرایش و آرایش عروسی وجود دارد که به زیبایی شما کمک زیادی می کند و برخی از مهمترین ترفندهای آرایش عروسی در wet ادامه مطلب.

https://elanza.com/product/LNZ-P-1231/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85-%D9%84%D8%A8-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-honey-shine

کلاهبرداری لوازم آرایشی و بهداشتی

آرایش عروسی

آرایش زیبا و شیک برای عروس
آماده سازی پوست

پس از آرایش قرار است به ماندن تمام روز بر روی صورت خود را باید بالا عمر مفید تا قبل از عروسی پوست خود را باید آماده و زیر لایه. توصیه به رفع تمام مشکلات پوستی از جمله جوش ، لکه ها و موهای زائد قبل از عروسی توسط مراجعه به دکتر.

آرایش پوست صورت

به پوست زیبا تر و طبیعی کرم آرایش پودر تیره و برنزه کنار و مطمئن شوید که به استفاده از پودر کرم نور به دلیل پودر کرم را آرایش دائمی.

ترفند آرایش چشم

پس از پوست ، داشتن چشم های زیبا برای عروس مهم ترین چیز است. مطمئن باشید که به استفاده از سایه چشم پرایمر چشم خود را دو بار زیبا. برای سایه های چشم برای رنگ های آبی و سبز نمی روند ، زیرا آنها مد روز نیستند و با رنگ لباس عروسی همخوانی ندارند ، سایه های تیره چشم مناسب تر هستند.

آرایش لب عروسی

آرایش لب آخرین مرحله از آرایش عروس ، کامل با بوش لب و رژ لب است. البته بهتر است قبل از رژ لب از مومیایی کردن لب استفاده کنید تا لب های شما نرم و ناپایدار باشند.

با استفاده از خط لب ، شکل لب ها را با دقت آن را با همان رژ لب رنگی در داخل خطوط پر کنید ، اضافه کردن یک لب براق کوچک ، آرایش شما را زیبا تر می کند.لوازم آرایشی باید مشترک استفاده نمی شود
بسیاری از وسایل شخصی و لوازم آرایشی است که شما باید آن را فقط برای خودتان استفاده کنید وجود دارد. لوازم آرایش یکی از چیزهای بسیار مهم است. البته برخی از لوازم جانبی شما می توانید به اشتراک گذاری آن را با هر یک از دیگر, اما برای به اشتراک گذاشتن برخی از کسانی که دقیقا همان است که در این بخش از دنیای مد و مرطوب برای تعدادی از خواهد شد.

ناخن گیر
از آنجا که ناخن با بسیاری از آلاینده ها مواجه است ، شما باید مراقب باشید که قیچی ناخن را با یکدیگر به اشتراک نگذارید ، زیرا باکتری ها را به ناخن های شخص دیگر منتقل می کند. اگر شما مجبور به قرض گرفتن قیچی ناخن هستید ، بهتر است آنها را ضد عفونی کنید ، سپس از آنها استفاده کنید و بعد از استفاده از آنها ، دوباره آنها را ضد عفونی کنید.

ناخن گیر

موچین.
موچین می تواند یک عامل حمل و نقل برای باکتری ها ، جرم زیر جلدی و سایر ابزارها باشد. همچنین می تواند زخم به افراد دیگر انتقال ، بنابراین شما هرگز نباید با هر کسی به اشتراک بگذارید.

تراشیدن
به اشتراک گذاری کدهای یک کار ممنوع است. اصلاح خدمت مو بر روی صورت خود و سلول های پوست دشوار است. همچنین سطح باکتری ها و آلودگی را افزایش می دهد ، بنابراین شما هرگز نباید یک ریش تراش صورت خاص با هر کسی ، حتی اعضای خانواده خود را به اشتراک بگذارید.

حوله
شما باید حوله خود را با هر کسی به اشتراک بگذارید. اگر شما نیاز به قرض گرفتن یک حوله ، مطمئن شوید که آن را در داخل آب ضد عفونی کننده قرار دهید ، اما آن را انجام ندهید تا زمانی که مجبور شوید.

حوله

لیو
آسانسور احتمالا یک جزء لوازم آرایشی و بهداشتی, اما مهم ترین بخش از مراقبت های بهداشتی است که شما هرگز مجاز به استفاده از آن را با کسی. حوله به طور کامل بر روی بدن, به شما خواهد شد به شما کشیده شده. سلول های مرده پوست با خود در, بنابراین به اشتراک گذاری آن را با فرد دیگری برای پوست شما خواهد بود آسیب از طرف دیگر.

ریمل مژه و ابرو و سایر دستگاه های متصل به آرایش چشم
قرض گرفتن ریمل مژه و ابرو از شخص دیگری یک عامل برای مشکلات بینایی است و باعث می شود شما را به عفونت های پوستی باکتریایی آسیب پذیر. بنابراین شما نباید از ریمل مژه و ابرو، خط چشم و سایه استفاده کنید.

برس لوازم آرایشی و بهداشتی
آرایش قلم مو که هرگز نباید برای به اشتراک گذاشتن با دیگران به دلیل خطر آلودگی جرم و باکتری ها را بالا می برند و پوست شما مستعد ابتلا به عفونت آنها می توانند. بنابراین این خطر را ندارد.

برس لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات داخل قوطی
کرم چشم ، ساتر و گچ که در داخل محفظه قرار دارند ، نباید با هیچ کس دیگری به اشتراک گذاشته شود ، زیرا شما با انگشت خود لمس می کنید زیرا آلودگی روی پوست شما به دیگری منتقل می شود.

https://www.myntra.com/lip-gloss/benefit-cosmetics/benefit-cosmetics-set-of-lip-stain-benetint---rose--the-porefessional-pore-primer-mini/14652808/buy

مومیایی کردن لب و رژ لب
آرایشی و بهداشتی در برخورد با دهان عامل انتقال باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها است. بنابراین مومیایی کردن لب خود را به اشتراک بگذارید, رژ لب, با کسی به دلیل آن را آلاینده در بزاق به شخص دیگر جلوگیری.

رژ لب

مسواک و خمیر دندان
مسواک و خمیر دندان هرگز نباید با کسی به اشتراک گذاشته شود. شما ممکن است در مورد مسواک قبل از شنیده, اما خمیر دندان نیز بسیار مهم است زیرا زمانی که شما مسواک زدن تمام خمیر دندان ممکن است مسواک خود را ضربه. در نتیجه ، جرم دهان را به شخص دیگری منتقل می کند.

اسپری روتاری
اسپری باکتری ها در عرق به شخص دیگر انتقال می تواند و زیرا آنها ضربه پوست خود را به طور مستقیم به عنوان یک نتیجه شما آنها را با کسی به اشتراک بگذارید باید.

  • ۰۰/۰۵/۱۳
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی