خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

کراتین عمدتا یک روش صاف کردن مو است و برای استفاده در موهای شدید آسیب دیده توصیه نمی شود. از سوی دیگر ، موهای بوتاکس به عنوان یک درمان احیا کننده عمیق عمل می کنند که موهای آسیب دیده را با تبدیل شدن به موهای سالم و براق تصحیح می کند.
مرجع خرید آنلاین انواع تسمه و تایمر نقدی XLتفاوت بین کراتین مو و بوتاکس
با تغییرات فصل ، موهای ما در معرض آب و هوای مختلف است که بر سلامت و درخشش آن تاثیر می گذارد. همراه با افزایش آلودگی ، ما به مشکلات موهایمان اضافه کردیم ، به این معنی که داشتن موهای بد طبیعی است. بنابراین ، متخصصان زیبایی برای موهای سالم و براق درمان می کنند.

دو تا از اپیدمیولوژیک ترین درمان بوتاکس ، مو و کراتین است. اما کدام بهتر است ؟  و مزایای استفاده از موهای بوتاکس در مقابل کراتین و بالعکس چیست؟
در این مقاله ما توضیح کراتین مو بوتاکس و کمک به شما بین دو درمان یکی پس از دیگری را انتخاب کنید.
 آرایش و لوازم آرایشی


چه مشکلاتی بوتاکس و کراتین مو را درمان می کند ؟ 
بوتاکس مو و کراتین دو روش مختلف درمان مو است که ادعا می شود مفید برای بازگرداندن مو و موهای زیبا و سالم و براق را به شما هستند. هر دو از این درمان صاف مو فرفری ، که یکی از مشکلات اصلی مو زنان امروز است. این شهر همچنین دارای اثر صاف بر روی مو ، که به طور قابل توجهی کاهش می دهد زمان شکل دادن به موهای خود را.

تفاوت بین بوتاکس مو و کراتین چیست؟
حتی اگر هر دو درمان ارائه نتایج کاملا مشابه, برخی از تفاوت های معنی دار وجود دارد.

اولین تفاوت در ترکیب شیمیایی آنها است. یکی از مواد شیمیایی مضر موجود در کراتین فرمالدئید است. فرمالدئید سمی است و سازمان حفاظت محیط زیست فرمالدئید OSHA به عنوان سرطان زا انسان طبقه بندی شده است. مو بوتاکس از این و دیگر مواد شیمیایی مضر است.

تفاوت دوم این است که کراتین عمدتا وسیله ای برای صاف کردن مو است و استفاده از آن در موهای شدید آسیب دیده توصیه نمی شود. از سوی دیگر ، موهای بوتاکس به عنوان یک درمان احیا کننده عمیق عمل می کنند که موهای آسیب دیده را با تبدیل شدن به موهای سالم و براق تصحیح می کند.

بوتاکس مو در مقابل کراتین ، درمان مناسب چیست،
درمان کراتین بهترین کار برای موهای ضخیم ، فرفری و سرکش (وزوز). موهای درمان شده با کراتین به طور طبیعی صاف ، بدون فر ، براق و به طور کلی قابل کنترل است. این درمان مو است و نه حتی هنگامی که در معرض محیط مرطوب گذاشته و موها می شود اما اثر آن بر روی مو و درمان با مواد شیمیایی و متخلخل(پانوراما به جذب رطوبت ضعیف خشک و شکننده) است و دوام نمی آورد.

این درمان برای موهای نازک ، کمر و یا موهای خوب مناسب نیست.
همچنین درمان کراتین برای زنان باردار و شیرده و کودکان زیر سن 12 توصیه نمی شود.

بوتاکس مو درمان مناسب برای هر نوع مو در اشکال مختلف مجعد, صاف, سفید و یا, سرزرد, ضخیم یا کم پشت و یا هر نوع دیگر از مو. به خصوص برای کسانی که موهای بسیار طولانی دارند ، با موهای فرفری شکننده.

چگونه می توانم اقدام? 

https://elanza.com/product/LNZ-P-4773/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D9%85%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%AD%D8%AC%D9%85-80-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-3-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C
برخی از درمان های کراتین شکاف در کوتیکول مو (کوتیکول) است که ترک خورده ، و غیره. پر آسیب دیده و یا خشک ، در حالی که درمان های دیگر کراتین در سطح مو گسترش می یابد و وارد کوتیکول نخواهد بود.سپس این مواد با گرم کردن صاف کننده مو بر روی سطح مو بسته می شوند.

فرمالدئید در درمان کراتین کراتین را حفظ می کند و موهای شما را ظاهر صاف می کند. درمان کراتین طول می کشد حدود 90 دقیقه یا بیشتر و طول می کشد برای 2 تا 2 و نیم ماه. این باید در سالن های معتبر توسط یک آرایشگر حرفه ای انجام شود زیرا شامل برخی از اثرات ایمنی است.
پیشنهاد ویژه
پنجه hoshmandaino ماهیگیری در. Paw nogir * paw hoshmendchampo لوسیون بدن کودک ، پودر کودک، بینی behepoar. پاک کننده بینی فیروزه ای 20 ٪ رقت ، ارائه دهنده سفارش ، کیسه های istandawiz در داخل کابینه


مو بوتاکس بر روی موهای تمیز انجام می شود ، با شامپو شسته می شود ، اما رقیق نشده (یا رقیق شده). سپس موها شانه می شوند تا کاف ها برداشته شوند و سپس قسمت بخشی است و ماساژ می شود تا محصول ، مو را جذب کند.https://www.amazon.com/Coating-Collagen-regeneration-moisture-Cosmetics/dp/B01N1G7RAW

پس از آن محصول به مدت 45 دقیقه بر روی مو ظاهر می شود و سپس به خوبی شستشو می شود. سپس آن را خشک می کند و فرم را می دهد. مرحله نهایی استفاده از آهن مو و سرامیک است. درمان ، بوتاکس ، مو با مواد مغذی ضروری مانند آنتی اکسیدان ها و غیره، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، ketd پر کردن که بازگرداندن پروتئین مو سالم و براق آن کمک می کند. نتیجه کار حدود چهار هفته طول می کشد.

  • ۰۰/۰۴/۲۹
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی