خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

شاید سشوار، اتوی مو و بابلیس یکی از پر استفاده ترین لوازمی باشد که برای حالت دادن موهای خود از آن ها استفاده می کنید . این لوارم می توانند در سریع ترین زمان ممکن ، یک استایل و حالت زیبا به موهای شما ببخشند اما بهتر است که بدانید این لوازم بدترین دشمن موی شما می باشند و باعث ایجاد آسیب های جدی خواهند شد . آیا مایل هستید که موهای خود را بدون استفاده از هیچ کدام از این لوازم حالت بدهید ؟ پس بهتر است که در این قسمت از دنیای مد الانزا با ما همراه باشید.

https://elanza.com/product/LNZP-6044a28121e5b/%DA%98%D9%84-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D9%88-%D9%85%DA%98%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3

راهکارهای حالت دادن مو بدون حرارت
از محصولاتی استفاده کنید که مخصوص خشک شدن مو در معرض هوا می باشد.

یک موی زیبا و سالم در صورتی سالم خواهد ماند که از محصولاتی مخصوص خودش استفاده کند که آن را آماده نگه دارد . به این معنا زمانی که قرار است موی شما در معرض هوای آزاد خشک شود ، باید محصولی را انتخاب کنید که آن را برای این کار آماده کند ؛ بدون این که مجبور باشید لوازم داغ را به کار ببندید.

این محصولات در انواع و برند های مختلف در دسترس هستند و با اسپری کردن آن ها روی موی خود ، باعث لطافت و رطوبت رسانی به مو می شوید در نتیجه بعد از این که مویتان در معرض هوای آزاد خشک شد ، نتیجه عالی آن را می بینید . این محصولات از هرگونه وز شدگی و یا خشکید موی شما جلوگیری می کنند.

از اسپری نمک استفاده کنید.

موهای ویو شده معمولاً بدون اتوی مو ایجاد نمی شوند . بهترین راه جایگزین برای این کار ، این است که موهای خود را خشک نکنید . اسپری های نمک مخصوص مو وجود دارند که از نمک دریا ساخته شده اند و همچنین روغن های طبیعی و آلوئه ورای ارگانیک در آن ها به کار رفته که یک موی ویو و جذاب را به شما تحویل می دهند و همچنین باعث نرم کنندگی عمیق آن می گردند.

موهای خود را ببافید.

تجربه نشان می دهد که اگر کمی اسپری مرطوب کننده به موهایتان بزنید و سپس بعد از شانه کردن آن را ببافید ، زمانی که بافت موهای خود را باز کنید ، با موهای حالت داری مواجه خواهید شد. بهتر است که بافت مو شب تا صبح روی موی شما بماند و صبح روز بعد بافت مو ها را باز کنید.

بافتن موها

با موی نم دار به رختخواب بروید

ابزارهای مخصوص حالت دهی مو به جلوگیری از وز شدن مو کمک می کند اما می توانید این لوازم را با محصولات مناسب استفاده کنید . مثلاً محصولات مناسبی برای جلوگیری از ضد وزی مو وجود دارند که موی شما را مرطوب می کنند. بعد از استفاده از آن ها باید موهای خود را شانه بزنید و سپس با همان موهای نمدار به رختخواب بروید.

از تکه های پارچه استفاده کنید

می توانید تکه های پارچه را جایگزین بیگودی کنید. پس از شستن موهایتان و استفاده از نرم کننده با یک حوله نرم موها را کمی خشک کنید و پارچه ای نخی و مناسب را به شکل نوارهای دراز ببرید .موهایتان را به چند قسمت تقسیم کنید.

هر قسمت را شانه بزنید و دور نوارلوله شده بپیچید. بعد از پیچیدن موها به دور پارچه دو سر پارچه را به هم گره بزنید. دقت کنید که اگر موهایتان را از زیر بپیچید فرها زیباتر می شوند . می توانید شب تا صبح در این حالت باقی بمانید و بعد پارچه ها را باز کنید تا موهایتان فر زیبایی شود.

ریشه های موی خود را ضخیم کنید.

افزایش حجم مو می تواند زیبایی آن را چند برابر کند ؛ بدون این که مجبور باشید از لوازم داغ و حرارتی استفاده کنید . از محصولاتی استفاده کنید که باعث تقویت ریشه موی شما و ضخیم تر کردن آن ها می شود . این محصولات پلیمرها را منعطف می کند و در نتیجه ضخامت مو را افزایش داده و به آن استحکام می بخشد.

از پنکه استفاده کنید

پس از شستن موها و استفاده از نرم کننده ، موها را با حوله خشک کنید تا کمی نم دار شود سپس می توانید کمی از سرم صاف کننده مو روی موهایتان بمالید. موهایتان را جمع کنید و فقط قسمتی را که می خواهید صاف کنید ، باز بگذارید.

یک پنکه باید پشت سرتان قرار بگیرد سپس با یک برس بزرگ و نرم موهایتان را از ریشه موها به سمت بیرون به طور مداوم برس بکشید تا موها صاف شوند.

حالت دادن موها

از فر و ویو طبیعی موی خود استفاده کنید

سعی کنید که همیشه بافت طبیعی موی خود را حفظ کنید ؛ بدون این که به آن حرارت دهید . بیشتر استایلیست ها حداکثر زیبایی خانم ها را در موهای طبیعی شان می دانند . بهتر است که در حمام کمی نرم کننده استفاده کنید.

از محصولاتی استفاده کنید که مخصوص موی شما می باشند و سپس اجازه دهید که موهایتان در معرض هوای آزاد خشک شوند تا زمانی که موهای شما خشک نشده ، با آن ور نروید.

موهای خود را بپوشانید.

یکی از انواع روش های قدیمی و موثر بدون استفاده از حرارت دادن مو برای حالت دهی مو ها این است که کناره های موی خود را به پشت گوشتان انتقال دهید و سپس آن ها را به سمت جلو شانه کنید.

زمانی که موهای شما خیس است ، آن را به هر طرف که می خواهید سنجاق کنید و ببندید و سپس صبر کنید تا موی شما به طور کامل خشک شود. بعد از خشک شدن کامل مو ، سنجاق ها را باز کنید . آن وقت خواهید دید که موهایتان به همان سمتی که سنجاق کرده بودید ، حالت گرفته است.

از بیگودی استفاده کنید

از بیگودی فقط برای فر کردن موها استفاده نمی کنند . پس از شستن موهایتان و استفاده از نرم کننده مناسب ، از محصولاتی را که برای موهای چرب تولید می شوند و موجب حجیم شدن موها می شود دوری کنید . سپس موهایتان را با حوله کمی خشک کنید و موها را به دور بیگودی ها بپیچید. بیگودی بزرگتر برای صاف کردن مو، بهتر است.

موها را به سمت داخل بپیچید. موهای شما باید نم دار باشد ، اگر موها خشک شدند، کمی آب به آنها اسپری کنید و پس از پیچیدن موها به دور بیگودی ها، کمی موس یا کرم مخصوص مو بزنید تا موها در جای خود ثابت بمانند. سپس بگذارید موها خشک شوندیا برای خشک شدن موها از سشوار با حرارت سرد استفاده کنید و سپس موها را باز نید و برس بکشید.

بیگودی برای حالت دادن مو

از باد سرد سشوار استفاده کنید

برای صاف کردن موها پس از شستن موها و استفاده از نرم کننده مناسب، با یک حوله نرم آب اضافی مو را بگیرید به طوری که موها نم دار باشند . سپس برای صاف شدن موها از انواع سرم و کرم استفاده کنید.

درجه سشوار را بر سردترین حالت قرار دهید و موهایتان را شانه کنید تا خشک شود. برای ثابت ماندن حالت موها پس از خشک شدن کامل موها دوباره از یک محصول استفاده کنید.

از محصولات مناسب برای فر کردن مو استفاده کنید

محصولاتی هستند که بدون حرارت ، به فر شدن موی شما کمک می کنند . کافی است که آن ها را به انتهای موی خود بزنید و شاهد فر شدن انتهای موی خود باشید که کاملاً حالت دار می شود . هنگام بافت مو نیز می توانید از آن ها استفاده کنید.

از پیشانی بند استفاده کنید

برای فر کردن موها بدون حرارت، یک پیشانی بند نرم را دور سرتان و بر روی موهایتان ببندید. موهایتان را کم کم از سمت خارج به داخل به دور پیشانی بند ببندید تا همه موهایتان جمع شود و با سنجاق سر موها را ثابت کنید.

بگذارید موهایتان کاملا خشک شوند. برای خشک شدن موها از باد سرد سشوار استفاده کنید. سپس پیشانی بند را باز کنید و از موس یا اسپری مو برای ثابت نگه داشتن فرها استفاده کنید.

موهای خود را دم خرگوشی ببندید

قبل از اینکه اقدام به این کار کنید ، باید موهای خود را به محصولات رطوبت دهنده مو آغشته کنید . همچنین موهایتان باید کاملاً تمیز باشد و سپس مو را به دو قسمت تقسیم کرده و دم خرگوشی ببندید.

همچنین می توانید قسمت های بیشتری ایجاد کرده و به جای دو عدد دم خرگوشی ، چند تا از آن ها ایجاد کنید و در نهایت یک روسری سرتان گذاشته و به رختخواب بروید . صبح که بیدار شدید ، موهای خود را باز کنید.

منیع: https://namnak.com/%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D9%85%D9%88.p47265

  • ۰۰/۰۳/۲۲
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی