خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

 

آرایش کردن برای خانم هایی که به صورت روزانه از لوازم آرایشی استفاده می کنند، تبدیل به یک سبک زندگی شده است. هر خانمی متناسب با سلیقه و نوع شرایطی که دارد سبک های متنوعی از آرایش را به صورت روزانه امتحان می کند. چه برای حضور در میهمانی ها چه برای داشتن یک ظاهر آراسته در محل کار! 

اما وقتی در مورد کمبود زمان صحبت می شود دیگر نقطه اشتراک همه خانم ها این است که در کوتاه ترین زمان ممکن ظاهری آراسته پیدا کنند و در محل مورد نظر حضور پیدا کنند. اما واقعا چطور می توان یک آرایش زیبا و مناسب را در کمتر از 15 دقیقه انجام داد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا این آرایش دقیقه نودی را به شما آموزش دهیم.

 

1-زیرساز آرایشی را به هیچ عنوان حذف نکنید
بسیاری از افراد وقتی زمان کافی برای آرایش کردن ندارند، برخی از مراحل آرایش کردن را مانند استفاده از پرایمرها را کنار می گذارند، در صورتیکه با این حرکت صدمه بزرگی به LOOK آرایشی خود زده اند. 

 

اسنفاده از زیر ساز مناسب آرایشی موجب می شود تا آرایش شما در زمان بیشتری روی صورت بنشیند و به عبارتی از سر جای خود تکان نخورد. این زیرسازها که گاهی با عنوان پرامیر، مرطوب کنند و یا آبرسان ها نقش خود را ایفا می کنند از جمله محصولات قابل دسترسی هستند که در بیشتر آنلاین شاپ ها و فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی قابل دسترسی هستند. 

 

2- از براش های آرایشی برای سرعت بخشیدن به کار استفاده کنید 
شاید تاکنون به این نکته فکر نکرده باشید ولی BLEND کردن مواد آرایشی با دست و بدون ابزارهای آرایشی به شدت زمان بر هستند به همین دلیل اگر زمان کافی برای آرایش کردن ندارید و دوست دارید چهره ای زیبا با یک آرایش حرفه ای داشته باشید، حتما از براش های تخصصی آرایش برای بلند کردن کرم پودر، رژ گونه و حتی کانسیلر استفاده کنید. 

 

به صورت کلی با توجه به اینکه محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت تخصصی تولید می شوند بایستی به نحوه استفاده صحیح آنها هم توجه داشته باشید. همانطور که این مورد در محصولات آرایشی دیده می شود در محصولات بهداشتی هم صدق می کند. به عنوان مثال شامپو ضد ریزش توپاز یک شامپو تخصصی در حوزه ریزش مو است در صورتیکه افراد با موهای وز و خشک نیاز دارند تا از تایپ های دیگر از شامپوهای تخصصی استفاده کنند. 

 

3- از معجزه رژ گونه برای جلا دادن به صورت خود استفاده کنید 
اگر کارمند و یا دانشجو باشید، حتما نیاز دارید تا روزانه یک آرایش ملایم و سنگین داشته باشید اما هیچ کارمندی صبح ها زمان کافی برای آرایش ندارد، علاوه بر این با توجه به محدودیت های ادارات و دانشگاها، توانایی استفاده از رنگ ها و توناژهای مختلف برای افراد مقدور نیست. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای سرعت بخشیدن به کار آرایشی خود از ترفند رژ گونه سه کاره استفاده کنید. 

 

در این ترفند تنها کافی است یک رژ گونه با رنگ طبیعی متناسب با صورت خود انتخاب کنید و پس از پخش کردن رژ گونه روی قسمت استخوان گونه خود، کمی براش رژ گونه خود را آغشته به رژگونه کرده و براش را به عنوان سایه پشت پلک خود، روی تیغه بینی و قسمت بیرونی پیشانی خود بکشید. 

 

توجه داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب رژ گونه برای انجام این تکنینک مهم ترین راز آن است. به عنوان مثال رژگونه مدل PEACH برند اینلی می تواند مناسب ترین گزینه برای انجام این ترفند برای خانم های ایرانی باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست به راحتی تهیه کنید.

 

آرایش صورت,ترفندهایی برای آرایش صورت,لوازم آرایشی
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی

 

4- مراحل غیر ضروری آرایشی را حذف کنید 
جذف کردن مراحل غیر ضروری آرایشی برای هر فردی متناسب با نوع پوست و حتی سلیقه ای که دارد متفاوت است. به عنوان مثال افرادی که فاقد گودی زیر چشم هستند می توانند استفاده از کانسیلر را نادیده بگیرند یا افرادی که چشم های درشت تری دارند می توانند ریمل زدن را برای آرایش های سرعتی فراموش کنند. 

 

اما به صورت مراحلی آرایشی از قبیل کانتورینگ می تواند از جمله مواردی باشد که همه افراد می توانند در زمان های دقیقه نودی از آن چشم پوشی کنند.

https://elanza.com/product/LNZP-60409fd6225a0/%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%AF-3-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%AC%D9%85-100-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

عدم استفاده از هایلایتر و برانزها هم می تواند از جمله مواردی باشد که حذف شدنشان در فرایند آرایشی تاثیر چندانی ندارد. 

 

5- از آرایش چشم و لب صرفه نظر نکنید 
بدون شک آرایش چشم و لب از مهم ترین و حتی زمان بر ترین فرایندهای آرایشی به حساب می آید. اما توجه داشته باشید که بی توجهی به آن ها می تواند روی LOOK نهایی تاثیر منفی بگذارد. 

 

به جای خط چشم از مدادهای پر رنگ استفاده کنید

 

خط چشم کشیدن فرایند زمان بر اما ارزشمندی است اما وقتی زمان کافی برای انجام این کار وجود ندارد آیا باید این مرحله آرایشی را حدف کرد؟ 

 

به هیچ عنوان، به جای حذف این مرحله آرایشی تنها کافی است تا از یک مداد مشکی پررنگ استفاده کنید و خط مژه خود را تیره تر کنید. این کار باعث می شود چشمان شما درشت تر و سرحال تر دیده شود و جایگزین سریعتری برای خط چشم کشیدن باشد. 

 

آرایش صورت,ترفندهایی برای آرایش صورت,لوازم آرایشی
لوازم آرایشی

 

از ریمل ابرو برای آرایش ابروها استفاده کنید 
آرایش ابروها هم زمان زیادی را از خانم ها می گیرد. اما بهترین راه برای انجام آرایش ابروها در کوتاه ترین زمان ممکن این است که از ابزارهایی مانند ریمل ابروها استفاده کنید. ریمل ابروها به دلیل فرچه های قلمی ای که دارند به نسبت مداد ابرو دقت بیشتری دارند و در سریعترین زمان ممکن ابروها را زیبا و پر می کنند. 

در این مقاله در مورد ساده ترین ترفندهای برای آرایش دقیقه نودی با شما صحبت کردیم. توجه داشته باشید که ما به شما ایده های ساده و کاربردی را ارائه کردیم اما دقت داشته باشید که بعد از انجام هر آرایشی حتما فرایند روتین پاکسازی پوست در خانه را فراموش نکنید تا بتوانید شادابی و سلامت پوست خود را بعد از هر دفعه آرایش کردن هم حفظ کنید. 

 

منبع: https://www.beytoote.com/news/medical-news/trick1-facial-makeup.html

  • ۰۰/۰۳/۱۰
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی