خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

ابروها نقش زیادی در زیبایی صورت و به‌ ویژه چشم‌های ما دارند، ابروهای زیبا می‌توانند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهند، متاسفانه بعضی وقتها پیش می‌آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می‌دهند و برخی الانزا قسمت‌هایشان خالی می‌شوند و به همین علت دیگر نمی‌توان آنگونه که زیباست آن‌ها را حالت داد. ولی راهکارهایی وجود دارد که می‌توان رشد موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.
چطور ابروهایتان را بردارید؟
ابروان را به طرف بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمتهای اضافه آن را قیچی کنید. آنگاه، روی شکل و کمان ابرویتان کار کنید. در خاطر داشته باشید که فاصله بین ابروان شما باید به اندازه پهنای چشمتان باشد. و بخش داخلی ابرو باید از بالای سوراخ بینی شروع شود. برای اینکه این نقطه به آسانی معلوم شود، مدادی را در کنار بینیتان به سمت بالا به صورت عمودی نگه دارید تا نقطه ابتدای ابرو معلوم شود.

 

برای اینکه طول ابرویتان معلوم شود، مداد را از کنار ابرو طوری نگهدارید تا ادامه آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد و به ابرویتان برسد. به این ترتیب نقطه پایانی ابرو معلوم می شود. آنگاه، باید معلوم کنید که بالاترین نقطه ابرو یا کجاست.

 

برای این کار مداد را در کنار بینی قرار هید تا ادامه آن از کنار قسمت خارجی عنبیه چشم بگذرد و به ابرو برسد.این کار را روز پیش از مهمانی انجام دهید زیرا آثار سرخی را به سختی میتوان با کرم پودر پنهان کرد و اگر روی جای تحریک شده کرم پودر بزنید مجال جوش زدن و زخم شدن آن خواهد بود.

 

ابرو, چشم ابرو زیبا, مدلهای ابرو, مدل ابرو
ابروهایی زیبا

نحوه برداشتن ابرو
-ابروانتان را با یک برس کوچک مثل مسواک به صورت طبیعی برس بکشید.

-یک پارچه لطیف گرم روی ابروی خود بکشید تا برداشتن ابرو آسانتر شود.

-بهترین حالت چک کردن ابروها پس از برداشتن آن با چشمان بسته است که حتما توسط شخص ثالث میتوان انجام داد.

-ابروها باید به نسبت شکل صورتی که مایل هستید برداشته شوند نه به توصیه دوستان یا دنباله روی از مد.

-موها را یک به یک بچینید. آنها را محکم و در سمت رویش مو بکشید.

-برداشتن ابرو را از داخل ابرو به طرف خارج ابرو انجام دهید.

-هماهنگی ابروهایتان را در آیینه چک کنید و در نهایت یک پارچه لطیف سرد روی ابروهایتان بگذارید تا سرخی پوست را کاهش دهد.

-چنانچه درد این کار زیاد بود پیش از ادامه مقداری خمیر دندان بر روی ابرویتان بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. این کار حالت بی حسی به پوست می دهد.

-ابتدا از وسط ابرو، بالای بینی، آغاز کنید تا به درد آن عادت کنید. زیرا این قسمت از پوست نسبت به پوست بالای چشم حساسیت کمتری دارد.

 

از موچین جنس خوب و دارای لبه های نازک و کیپ استفاده کنید تا به هنگام برداشتن ابرو موی ابرو را نشکند. این کار امکان دارد سبب عفونت شود.

 

چنانچه میخواهید چهره بازتری داشته باشید فاصله ابروها را کمی بیشتر کنید و اگر چشمان کشیده میخواهید بگذارید ابروهایتان به هم نزدیکتر باشند.

 

ابرو, چشم ابرو زیبا, مدلهای ابرو, مدل ابرو
زیبا ساختن ابروان

 

چطور شکل درست ابروی خود را پیدا کنیم؟
ابروی هرکس با دیگری فرق دارد. ابروهای برخی از خانم‌ها دقیقا متقارن نیست. برخی هم ابروهای کم‌پشت یا نامنظمی دارند. با قدری آموزش، مهارت و دقت، به آسانی می‌توان به ابروها شکل و مدل داد.

 

  بیشتر بخوانید: "میکروبلیدینگ" ابرو چیست؟
 

پیش از هر چیز حالت چهره‌تان را معلوم کنید
این استخوان‌بندی صورت است که نحوه درست برداشتن ابرو را تعیین می‌کند. مدل ابروی مناسب بر پایه ساختار صورت تعیین می‌شود، پس گام اول در آموزش برداشتن ابرو، تعیین حالت چهره‌تان است.

 

صورت گرد
چنانچه گونه‌ها بیشترین حجم صورت شما را تشکیل می‌دهند و اگر طول و عرض آنها تقریبا برابر و خط فک خمیده است، یعنی صورت گردی دارید.

 

در صورت گرد باید بر کشیده‌تر و لاغرتر نشان‌دادن چهره تمرکز شود؛ بنابراین ابروهای گرد را فراموش کنید، زیرا چهره شما را گردتر نشان می‌دهند. در عوض باید قوس ابروها را بالاتر ببرید. با به وجود آمدن لیفت عمودی، نگاه دیگران به بالا و پایین حرکت می‌کند و این تصور را در ذهن آنها به وجود می آورد که چهره شما کشیده‌تر و لاغرتر است.

 

صورت بیضی
در چهره بیضی‌شکل، استخوان‌های گونه‌ مشخص و پیشانی بلند است. نیمرخ چهره به‌زیبایی در قسمت چانه باریک می‌شود. خط فک خمیده و کوتاه‌تر از عرض پیشانی است. 

 
پیشنهاد ویژه
 آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیپوستی صاف و یکدست با پنکیک لودرامد و پوشاک,زیور آلات ، طلا وجواهر (سنگ های قیمتی،گردنبند، گوشواره ، دستبند و..)خرید زیورآلات زیباوخیره کننده بااجرت پاییناستخراج بیت کوین بدون دستگاه

در چهره بیضی مقصود باید ساده نگه‌داشتن ابروها باشد. شیوه ای عالی برای رسیدن به این هدف داشتن ابروهایی با قوس ملایم است. برای داشتن هایپر نچرال ابرو از نازک‌کردن ابروها دوری و شکل طبیعی ابرو را حفظ کنید تا چهره‌ای تحسین‌برانگیز داشته باشید.

 

ابرو, چشم ابرو زیبا, مدلهای ابرو, مدل ابرو
داشتن ابروهای زیبا

 

صورت کشیده
این صورت‌ها از پیشانی تا چانه حالتی کشیده و بلند دارند. از جمله کسانی که صورت کشیده‌ای دارند .

 

چنانچه صورتی کشیده دارید، باید چهره‌تان را کمی کوتاه‌تر نشان دهید تا تعادل برقرار شود. بهترین شکل ابرو برای صورت‌های کشیده ابروی صاف است. این مدل ابرو مثل خطی افقی چهره را تقسیم می‌کند و باعث می‌شود که چهره متناسب‌تر به نظر برسد. چهره‌های کشیده معمولا تخت به نظر می‌رسند. با کاهش قوس ابروها به چهره خود عمق می‌دهید.

 

صورت مربعی
شاید برجسته‌ترین ویژگی صورت مربعی داشتن خط فک مشخص، استخوانی و تقریبا هم‌پهنا با پیشانی باشد.

 

در چهره مربعی‌، پهنای پیشانی، خط فک و استخوان‌های گونه تقریبا یکسان است. چهره مربعی بدون ایجاد تعادل، خشن به نظر می آید؛ بنابراین بسیار مهم هستند. تمرکز شما باید بر ملایم‌کردن جلوه خط فک و برقراری تعادل در چهره باشد. بگذارید چهره‌تان شکل ایده آل ابروها را معلوم کند.

 

با ابروهای خمیده آغاز کنید و به آرامی زاویه بیشتری به وجود آورید، تا هنگامی که شکل ابروها با خط فک متناسب شود. به‌طور کلی هرچه خط فک مشخص‌تر باشد، ابروها باید زاویه‌دارتر باشند. قوسی آشکار در بالای ابروها مربع‌بودن چهره را خنثی و ظاهرتان را ملایم‌تر می‌کند.

 

ابرو, چشم ابرو زیبا, مدلهای ابرو, مدل ابرو
راز داشتن ابروهای زیبا

 

صورت لوزی
این شکل صورت چندان متداول نیست. منحنی‌های زاویه‌دار در چهره که در قسمت شقیقه‌ها و خط اتصال گونه‌ها بیشترین پهنا را دارد و چانه نوک‌تیز از خصوصیت‌های این نوع چهره است. در چهره لوزی، باید تلاش کنیم شیوه برداشتن ابرو طوری باشد که پهنا و گستردگی شقیقه‌ها قدری کمتر به نظر برسد. با ابروی خمیده می‌توانید این کار را انجام دهید.

 

صورت قلبی‌شکل
چنانچه پهنای پیشانی‌تان کوتاه‌تر از خط فک است و‌ چهره شما به‌ طرف چانه باریک می‌شود.

چهره‌های قلبی‌شکل پیشانی مشخص و پهنی دارند. هدف، متعادل‌کردن چانه نوک‌تیز و دورکردن توجه‌ها از پیشانی است. بهترین راه برای رسیدن به این هدف، ایجاد ابرویی خمیده با قوسی ملایم، زنانه و اندک است. تا وقتی که احساس کنید چانه و پیشانی به‌اندازه کافی متعادل شده است، به افزودن حجم ابروهای خود ادامه دهید.

منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/beautiful2-abrvhayy-role.html

 

  • ۰۰/۰۳/۰۹
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی