خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

استفاده از خط چشم

به علل ظرافت بالایی که در کشیدن خط چشم وجود دارد ، استفاده از خط چشم برای برخی از خانم ها قدری سخت است؛ به همین علت، امروزه برای آسانی بیش تر خط چشم با تنوع بالایی در بازار موجود هست ، بسته به سبک آرایش میتوان از خط چشم های ژله ای، مایع، ماژیکی و مدادی استفاده کرد.

https://elanza.com/category/face-brushes
چشم ها نقطه عطف صورت افراد و مرکز زیبایی صورت هستند. در واقع نخستین عضوی که در صورت جلب توجه میکند چشم است. خط چشم یکی از ابزارهایی است که زیبایی چشم ها را برجسته تر کرده و به رخ میکشد . ولی این ابزار قدرتمند چنانچه از مواد خوب ساخته نشده باشد و شما تسلط کافی برای استفاده از خط چشم نداشته و نسبت به خط چشم مناسب چشمان خود بی توجه باشید، ظاهر شما را نا موجه و غیر زیبا خواهد کرد.

به علل ظرافت بالایی که در کشیدن خط چشم وجود دارد ، استفاده از خط چشم برای برخی از خانم ها قدری سخت است؛ به همین علت، امروزه برای آسانی بیش تر خط چشم با تنوع بالایی در بازار موجود هست ، بسته به سبک آرایش فروشگاه اینترنتی میتوان از خط چشم های ژله ای، مایع، ماژیکی و مدادی استفاده کرد.

 

امروزه کشیدن خط چشم برای افزودن به زیبایی و جذاب جلوه دادن چشم ها استفاده میشوند و در نافذ جلوه دادن چشم نقش دارد. موقع خرید خط چشم باید فرم و وضعیت چشم را معیار خرید قرار داد و حتی استفاده از مواد آرایشی مرغوب هم یکی از این معیار ها خواهد بود. چنانچه شیوه استفاده از خط چشم را ندانیم نه تنها در حالت و بزرگ و کوچک جلوه دادن آن نقش نخواهیم داشت بلکه سبب از بین رفتن حالت طبیعی چشم خواهیم شد.

 

انواع خط چشم 

خط چشم ماژیکی، ژله ای یا ژلی وخط چشم مدادی سه نوع خط چشم موجود در بازار لوازم آرایش هستند.

 

خط چشم مدادی

این مدل از خط چشم، کلاسیک ترین مدل خط چشم است که از سالها قبل خانم‌ها از آن استفاده میکردند. اگر شما در کشیدن خط چشم حرفه ای نیستید، خط چشم مدادی برای شما بهترین انتخاب است.

 

خرید خط چشم ,خط چشم,استفاده از خط چشم
خط چشم سایه ای

 

دو مدل خط چشم مدادی در بازار یافت میشود : 

خط چشم های مدادی خشک

خط چشم های مدادی روغنی

 

مدل روغنی این محصول برای کشیدن خط چشم های ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد و مدل خشک آن برای کشیدن خط چشم های نازک استفاده می شود. ولی نکته دارای اهمیت برای استفاده از خط چشم های مدل خشک این است که در صورت کشیدن مداوم و پاک کردن آن امکان دارد مشکلاتی جدّی برای چشم و بالاخص پلک ها به وجود  بیاید . پس اگر دارای چشمان حساسی هستید استفاده از خط چشم های مدادی خشک را به شما توصیه نمی کنیم.

 

یک مدل دیگر از خط چشم مدادی مدل وکسی میباشد . به افرادی که به دنبال کشیدن خط چشم های پهن هستند پیشنهاد می کنیم که حتماً این مدل از خط چشم ها را در فهرست خرید خود قرار دهند. بهترین خط چشم های مدادی که پایه وکسی دارند از نرمی فوق العاده بالایی بهره مند هستند. این مدل از خط چشم ها معمولاً ضد آب هستند و این یک خصوصیت مثبت در بهترین خط چشم هاست که سبب میشود در اثر عرق کردن و یا خیس شدن احتمالی صورت، خط چشم پاک نشود. اما این را هم بگوییم که بعضی از اینگونه خط چشم ها امکان دارد بعد از گذشت چند ساعت بر روی پلک پخش شوند که این بستگی به برند مورد استفاده و مدل پوست شما دارد.

 

خط چشم ماژیکی 

مدل دوم خط چشم ها، خط چشم ماژیکی است که در استفاده از آن نسبت خرید اینترنتی قاب ابرو   به خط چشم مدادی باید حرفه ای تر باشید. این مدل خط چشم برای کشیدن مدل گربه ای خیلی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

خرید خط چشم ,خط چشم,استفاده از خط چشم
خط چشم ماژیکی

 

خط چشم ژله ای

این مدل از خط چشم دوام بالایی دارد بدین ترتیب آرایشگرهای حرفه ای، مخصوصاٌ افردی که کار عروس انجام می دهند چون میزان دوام آرایش برایشان اهمیت زیادی دارد، از این مدل خط چشم استفاده ی زیادی می کنند.

 

خط چشم سایه ای:

درصورتی که جزء افرادی هستید که به آرایش دودی علاقه دارید، استفاده از این مدل خط چشم را در دستور کار آرایشی خود بگذارید تا یک آرایش بی مانند را تجربه کنید. تنها نقطه ضعفی که این مدل از خط چشم دارد ناپدید شدن سریعتر آن نسبت به دیگر خط چشم هاست.

 
پیشنهاد ویژه
فروشگاه تخصصی لوازم زناشوییارسال محرمانه محصولات جنسیلیزر هموروئید و بواسیرهرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانیدجذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتبهترین ترفند افزایش فالور،کامنت و لایک

خط چشم مایع مویی:  

شاید مشکل ترین کار در روند ارایش کردن برای خانم‌ها استفاده از خط چشم مویی و کشیدن یک خط چشم به وسیله این مدل از خط چشم ها بر روی پلکشان باشد. ولی افرادی که دارای مهارت بالایی در کشیدن خط چشم هستند استفاده از این خط چشم را به انواع دیگر ترجیح می‌دهند . با استفاده از بهترین خط چشم های مایع مویی میتوانید یک خط چشم زیبا را ساعت ها بدون پاک شدن، پوسته شدن و یا ترک خوردن بر روی پلک خود داشته باشید و اما در کنار تمام این ها در موقع نیاز میتوانید به آسانی آن را پاک کنید.

 

خرید خط چشم ,خط چشم,استفاده از خط چشم
خط چشم مویی

 

معایب استفاده از خط چشم: 

با توجه به اینکه خط چشم یکی از وسایل آرایشی پر کاربرد در دنیای امروز میباشد بهتر است بدانید که استفاده نادرست از آن ممکن است سبب بروز اسیب های جدّی به چشم شود.

در اول باید توجه داشت که استفاده مداوم از این وسیله سبب الوده شدن چشم به انواع باکتری ها شده و در نهایت سبب بروز عفونت در چشم میشود . همچنین به گفته پزشکان متخصص چشم، امکان دارد رنگدانه های موجود در این وسیله در غدد اشکی موجود در چشم و یا لنزهای آرایشی و بهداشتی مورد استفاده فرد گیر کرده و سبب اسیب به چشم و یا تاری دید گردد.

 

در طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شده است که ذرات موجود در خط چشم های مدادی وارد چشم میشوند اما این ذرات بعد از گذشت ۲ الی ۳ ساعت از چشم خارج می شوند ولی امکان دارد برای افرادی که پلک های خشک و حساسی دارند مشکلاتی را به وجود آورد .

 

از طرفی به علت وجود ماده های شیمیایی هم چون سیلیکون ها، روغن ها و موم ها در این محصولات استفاده مجدد از آن ها توصیه نمی شود به دلیل آن که این مواد تراکم ذرات داخل چشم را افزایش داده و در طولانی‌مدت اسیب هایی جدّی به چشم وارد میکند .

 

به منظور جلوگیری از این مشکلات بهتر است که از خط چشم فقط برای قسمت بیرونی چشم استفاده شود و همچنین قبل از خواب آرایش چشم ها بطور کامل شسته شود. درصورتی که از خط چشم مدادی استفاده میکنید بهتر از قبل از هر بار استفاده مداد را بتراشید تا از بروز عفونت های احتمالی جلوگیری شود.

 

نکته هایی که گفته شد به معنای منع استفاده از خط چشم نیست. ولی سعی کنید برای مناطق حساسی مثل چشم از برند ها، کمپانی ها و فروشگاه های معتبری که مواد آرایشی مرغوب، با کیفیت و معتبر را به فروش می رسانند خریدهایتان را انجام دهید.

آموزش رژلب زدن برای زیبایی هرچه تمام تر لبها
برای رسیدن به یک ظاهر چشم گیر شما نیاز دارید تا چگونگی رژلب زدن را بیاموزید، یک راه ساده این است که برای انتخاب رژلب دقت کنید، در حالی که سایه های روشن می توانند ظاهر شما را کاملا تغییر دهند و خطایشان کمتر است، اگر نمی توانید به سادگی رژلب بزنید ظاهر خود را خراب می کنید، طبیعی است که فکر کنید رژلب زدن نیاز به هیچ ترفندی ندارد اما رژلب زدن بی عیب و نقص نیاز با هدف پرحجم شدن لبها به آموختن چند نکته دارد، اکثر زنان امروزی نحوه رژلب زدن را می دانند اما برای انجام این کار مراحل گفته شده در این بخش از دنیای مد نمناک را در ذهن داشته باشید.

ابتدا با لایه برداری از لب ها شروع کنید.

یک لب صاف به داشتن یک ظاهری شیک کمک می کند، از ماسک لب برای مرطوب کردن آن استفاده کنید، شما حتی می توانید از یک بالم لب فوق العاده استفاده کنید و مطمئن شوید تا پایان آرایش کردن شما از روی لب هایتان پاک نشود و تا جای ممکن به خوبی جذب شود، سپس بالم لب را از روی لب هایتان پاک کرده و خشک کنید .

آموزش رژلب زدن

آموزش تصویری رژ لب زدن برای زیبایی و پرحجمی لب
قبل از هر چیز از کرم پودری مات استفاده کنید.

این کرم پودر به نگه داشتن رژلب شما کمک می کند، از خط لبی به رنگ پوستتان استفاده کنید، رژلب خود را برداشته و ابتدا برروی ناحیه کمان دار لب هایتان قرار دهید و سپس به گوشه های پایین و بیرونی لب بروید و در نهایت بقیه لب را پر کنید.

حالا با یک قلم موی کوچک پودر فیکس را برروی لب قرار دهید.(از انگشت حلقه نیز می توانید استفاده کنید).

مجدد رژلب بزنید و پس از انجام این کار از کانسیلر برای جاهایی که نیاز است پاک شود، استفاده کنید، یک گوش پاک کن نیز به خوبی عمل می کند.

مراحل رژلب زدن

آموزش رژلب زدن با استفاده از کرم پودر
مقداری واریاسون برروی رژلب خود قرار دهید.

اگر می خواهید لب هایتان گوشتالو(حجیم) به نظر برسد از دو سایه متفاوت رژلب استفاده کنید،

برای این کار ابتدا رژلب معمول خود را بزنید و سپس سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید درست مثل تصویری که در دنیای مد نمناک مشاهده می کنید. اگر دقت کنید در اکثر تصاویر قبل از استفاده از رژ لب با یک فرچه لب ها بی رنگ می شوند و بعد زیرسازی لب و در انتها رنگ نهایی را به لب ها میزنید.

داشتن لب های حجیم

آموزش رژلب زدن زیبا و حرفه ای
برای برجسته تر کردن از خط لب استفاده کنید

خط لب برای مشخص کردن شکل و فرم لب و در عین حال برای اینکه رژ لب شما تمیزتر از آب درآید استفاده می شود. شما باید یک طرح کلی حدود شش دهم سانتی متر بااستفاده از خط لب اطراف لب های خود بکشید و سپس این منطقه را با رژلب پر کنید و در پایان از براق کننده لب استفاده کنید.

پر حجم شدن لب ها

برجسته کردن لب ها با طرز صحیح رژلب زدن
از رژگونه به دقت استفاده کنید.

با استفاده از یک رژگونه همرنگ با رژلبتان می توانید رژلب خود را مات کنید، از خط لب و رژلب به طور عادی استفاده کنید و سپس با مالیدن رژگونه به انگشت و اعمال آن روی لب به کار خود پایان دهید، از قرار دادن رژگونه به طور مستقیم برروی لب خودداری کنید، زیرا رژگونه با تمامی رنگ های رژلب به خوبی کارنمی کند و جواب نخواهد داد.

روش های صحیح رژلب زدن

آموزش رژلب زدن با استفاده از رژگونه
از یک خط لب مناسب برای ایجاد سایه استفاده کنید:

خط لبی با سایه تیره تر از رژلب خود انتخاب کنید، برای ایجاد طرح اولیه ابتدا از خط لب و سپس از رژلب استفاده کنید، استفاده از یک سایه روشن تر کمک می کند تا رژلب شما چشم گیر و جذاب باشد، در انتها از براق کننده لب استفاده کنید و به خوبی روی لب هایتان بمالید.

حجم دادن به لب ها

آموزش رژلب زدن برای پرحجم شدن لب
لب هایتان را غنچه ای کنید:

یک طرح کلی وسط لب هایتان ایجاد کنید و سپس گوشه ها را رها کنید، از یک رژلب قرمز روشن برای پر کردن این طرح استفاده کنید.

از یک خط لب سبک برای سایه معکوس استفاده کنید:

از رژلب خود به طور معمول استفاده کنید، اما با خط لب طرحی کلی بزنید و از خط لب تیره تر برای ایجاد سایه معکوس استفاده کنید.

آرایش صحیح لب ها

آموزش رژلب زدن برای لبهای کوچک
یک نمای گوتیک را به آسانی ایجاد کنید:

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از رژلب تیره مانند زرشکی ،سیاه ویا خرمایی استفاده کنید، یک خط لب مناسب با این رنگ پیدا کرده و از رژلب برای پر کردن لب هایتان استفاده کنید.

یک رنگ مناسب انتخاب کنید:

در حال حاضر نحوه رژلب زدن را برای دست یافتن به یک چهره جذاب آموختید، اما انتخاب یک رنگ مناسب نیز به همان اندازه مهم است، برای مثال شما می توانید همیشه از رژلب قرمز استفاده کنید، به شرط آن که یک سایه مناسب برای آن انتخاب کرده باشید، اگر شما دختری دارای پوستی با زمینه صورتی هستید با انتخاب رژلب قرمز گیلاسی عالی به نظر خواهید رسید، اگر دارای پوستی با زمینه زیتونی هستید از رژلب قرمز استفاده کنید، رنگ های قرمز پررنگ برای دختران با پوست تیره عالی هستند.

انتخاب رنگ رژ لب

انتخاب رنگ مناسب رژ لب بر اساس رنگ پوست
اگر در انتخاب گیج شدید به رنگ طبیعی لب های خود دقت کنید و سایه ای تیره تر از رژلب خود انتخاب کنید، این امر کاملا خوب جواب می دهد.

اگر شما دارای پوستی بسیار روشن هستید، از رنگ های هلویی ،مرجانی روشن و صورتی برای رژلب خود استفاده کنید و از رنگ های قهوه ای دوری کنید.

اگر دارای تن پوستی متوسط هستید، از رنگ های ارغوانی روشن ،سرخ و توتی(به رنگ توت فرنگی) برای رژلب استفاده کنید و از رنگ های قرمز روشن دوری کنید.

برای پوست های تیره و یا سیاه بهترین سایه رژلب شکلاتی و قرمز است.

همانطور که رنگ رژلب تان را انتخاب میکنید به آرایش چشم هایتان نیز دقت کنید، اگر آرایش چشمی سنگین دارید هرگز از رژلب تیره استفاده نکنید، برای این که رژلب قرمز بزنید باید آرایش چشمی تان نیز روشن و کاملا لایت باشد.

انواع کانسیلر و نحوه استفاده از آن ها
کانسیلر (Concealer) نوعی وسایل آرایشی است که برای پوشش دادن تیرگی های پوست ، جای جوش ، گودی و سیاهی دور چشم ، آکنه و لک های پوستی و دیگر عیوب به کار می رود . کانسیلر یک نوع فونداسیون فشرده با غلظت بالا است که قابلیت پوشش دهی بالایی برای رفع نواقص پوست دارد.

تولید کنندگان لوازم آرایش مانند برند پرستیژ ، انواع مختلفی از کانسیلر را تولید می کنند . انتخاب نوع کانسیلر باید متناسب با رنگ پوست باشد . برخی از کانسیلرها برای بازسازی پوست به کار می روند یعنی برای پوشش دادن لکه های جدید پوست انتخاب ایده آلی می باشند.

پیش از انتخاب و استفاده کانسیلر با انواع آن آشنا شوید
کانسیلرهای استیکی

این نوع کانسیلر مانند رژ لب طراحی شده اند و حالتی شبیه کرم دارد . هرگز نباید مستقیما این استیک ها را بر روی پوست استفاده کنید . همیشه با برس یا براش کانسیلر را روی صورت بزنید.

برخی از کانسیلرهای استیکی که قیمت ارزانی دارند ، دارای ماندگاری زیادی نمی باشند بنابراین در طول روز باید چندین بار از آنها استفاده کرد .این نوع کانسیلر ها برای مسافرت ، یا گذاشتن در کیف های دستی و کوچک مناسب هستند.

کانسیلر استیکی

کانسیلرهای مدادی

کانسیلر مدادی شباهت بسیاری به نوع استیک دارد با این تفاوت که کمی چسبناک تر است و شبیه خط چشم های مدادی می باشد . این نوع کانسیلر برای افرادی که تمایل دارند پوشش متوسطی روی صورت خود ایجاد کنند ، مناسب است.

کانسیلرهای مدادی در شرایط آب و هوایی گرم نیز حالت جامد خود را حفظ می کند به همین دلیل برای فصل تابستان انتخاب خوبی است . از کانسیلرهای مدادی می توان برای مسافرت نیز استفاده کرد.

کانسیلر کرم

کانسیلرهای فشرده شده و قوام دار به عنوان کانسیلرهای کرم شناخته می شوند که توسط براش یا انگشت مورد استفاده قرار می گیرند . کرم های کانسیلر دارای پوشش دهی مناسبی هستند و برای افرادی که نیاز به پوشاندن لک های پوستی دارند انتخاب ایده آلی است .این نوع کانسیلرها ، ماندگاری طولانی دارند یعنی چروکیده ، خشک و پوسته پوسته نمی شوند.

کانسیلر مایع

کانسیلرهای مایع مانند کرم پودرهای مایع هستند و هنگام استفاده توسط قلم های آرایشی و اسفنج ، تاثیر بسیار عالی دارند . چنانچه در دنیای مد نمناک گفته ایم کانسیلرهای مایع برای ایجاد پوشش و لایه ای روی پوست استفاده می شوند، و برای ایجاد این پوشش به زمان زیادی نیاز دارند.

برخی از کانسیلرهای مایع را به سختی می توان با دیگر لوازم آرایشی ترکیب کرده و استفاده نمود .بنابراین پیش از خشک شدن این نوع کانسیلر بر روی پوست باید با کرم پودر ترکیب شوند . نوع ارزان تر این کانسیلرها ممکن است در طول روز بر روی صورت ، به حالت پوسته پوسته شوند.

کانسیلر مایع

کانسیلر رنگی
معمولا کانسیلرها در رنگ های مختلف مانند زرد، سبز، صورتی و .. نیز وجود دارند.

کانسیلر زرد :

این رنگ برای هر پوستی انتخاب خوبی است که لک های تیره را محو می کند . برای رفع تیرگی اطراف چشم بهتر است از کانسیلر زرد رنگ استفاده کنید .علاوه بر این کانسیلر زرد پوشش دهی خوبی را برای انواع لکه ها و تیرگی ها را بر روی پوست ایجاد می کند.

کانسیلر سبز :

این رنگ کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست به کار می رود . برای پوشاندن لکه های قرمز مادر زادی یا محو کردن جوش های قرمز و هر نوع لک پوستی قرمز رنگ استفاده می شود.

کانسیلر نارنجی :

افرادی که پوست سبزه دارند بهتر است از این رنگ استفاده کنند . البته بهتر است قبل از خرید ، آن را در اطراف دهان تست کنند.

کانسیلر صورتی یا بنفش :

افرادی که پوست صورت آنها مایل به زرد است می توانند از کانسیلر صورتی یا بنفش استفاده کنند.برای پوشاندن لک های تیره و بنفش مانند کبودی یا تیرگی زیاد اطراف چشم از این کانسیلر انتخاب بسیار خوبی است .کانسیلرها را معمولا قبل از کرپ پودر پایه استفاده می کنند تا پوشش دهی بهتری برای لکه های پوستی ایجاد کند.

کانسیلر صورتی

کانسیلرهای پودری

بهترین نوع کانسیلرها، انواع پودری آنها است. این کانسیلرها برای استفاده با لوازم آریشی معدنی مورد مصرف قرار می گیرند .برخی از کانسیلرهای پودری ممکن است در ظروفی مخصوص مانند پودرهای صورت فشرده شوند.

پوشش دهی کانسیلرهای پودری در سطح متوسطی است اما می توان به همراه کرم پودرهای مایع و انواع کرم پودرها به راحتی از این کانسیلرها استفاده کرد. بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از کانسیلرهای پودری و ترکیب آن با کرم پودرها استفاده کنند.

روش انتخاب یک کانسیلر خوب
افراد با پوست چرب و دارای منافذ بزرگ نباید از کاسیلرهای کرمی یا استیکی استفاده کنند .چرا که این نوع کانسیلرها منافذ پوست را مسدود می کنند و موجب بزرگتر و مشخص تر شدن آنها می شوند . همچنین این کانسیلر ها نوعی درخشش و براقیت روی پوست ایجاد می کنند که باعث چرب تر دیده شدن پوست می شوند.

مانند هر محصول آرایشی ، کانسیلر نیز باید متناسب با نوع پوست انتخاب شود . مثلا افرادی که پوست خشک دارند نباید از یک کانسیلر مایع استفاده کنند زیرا یک حالت مات بر روی پوست ایجاد می کند که موجب تشدید خشکی پوست می شود . بنابراین جلوه زیبایی در نهایت نخواهد داشت.

برای زدن کانسیلر به زیر چشم باید نوعی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست باشد در غیر این صورت اگر رنگ کانسیلر بسیار روشن تر باشد ، قسمت های بسیار سفید و روشنی در زیر چشم ایجاد می کند که ظاهر زیبایی نخواهد داشت!

 

منبع:

https://namnak.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D8%B2%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%AD%D8%AC%D9%85%DB%8C-%D9%84%D8%A8.p9398

  • ۰۰/۰۲/۱۵
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی