خرید و فروش انواع مختلف انگشتر

  • ۰
  • ۰

یکی از علل اصلی درد واژن در هنگام رابطه جنسی خشک شدن واژن است

 

خشکی واژن یک عارضه جنسی شایع در میان زنان است که توسط افراد 1 در 3 در میان زنان تجربه می شود
تقریبا 90 درصد از زنان یک اضطراب شایع پس از ازدواج در اولین نزدیکی خود را, و ترس از نفوذ و درد است. این درد اگر آن را ناشی از مشکلات جسمی مادرزادی نیست مشکل از استخوان لگن و یا چسبندگی لبه های بیرونی واژن یا پرده های اضافی... به سه دسته تقسیم, ممکن است:

 

دسته اول سوزاندن ناشی از پاره شدن پرده بکارت است که پس از 2 تا 3 برابر نزدیکی تعمیر عمومی است.

 

دسته دوم یک نگرانی است, استرس می تواند ... استرس باعث می شود لذت ناشی از گوش دادن نیز به kmtro کمتر باشد بنابراین دیواره های واژن به هم نزدیک محیط تری تنگ نیست که این مورد با چند بار نزدیکی تعمیرات و جملات, و غیره. اندازه آلت تناسلی خود را مطابق با عملکرد.

 

دسته سوم به دلیل خشکی واژن ، خشکی واژن یک عارضه جنسی شایع در میان زنان است که توسط افراد 1 در 3 در میان زنان تجربه می شود. یکی از علل اصلی درد واژن در هنگام رابطه جنسی خشک شدن واژن است.

 

شایع ترین عوارض یائسگی آتروفی واژن است که باعث ایجاد علائمی مانند خشکی و خارش واژن ، درد هنگام نزدیک شدن می شود. یائسگی. زایمان ، تغذیه با شیر مادر و غیره پرتو درمانی و شیمی درمانی., حذف تخمدان, و غیره.  - کاهش داروهای استروژن و غیره، آلرژی ، استفاده از آنتی هیستامین ها ، استفاده از دوش واژن و مهمان نوازی ناکافی قبل ، در نزدیکی علت خشکی واژن در طول کار می تواند باشد.

https://elanza.com/product/LNZ-P-4694/%DA%98%D9%84-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B1-%DA%A9%D8%AF-1-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

این مشکل می تواند به طور کامل با استفاده از روان کننده ها مانند ژل حل شود.

 

نحوه استفاده: قبل از نزدیکی ، و مقدار خوبی از گرمایش ژل در مناطق بیرونی داخل واژن و همچنین آلت تناسلی شریک زندگی خود را اعمال کنید.

 

استفاده از ژل
هر زن و شوهر باید یک ژل روان کننده در اتاق خواب خود داشته باشند

نکاتی در مورد ترکیب ژل

- برای پیدا کردن عوارض ژل است که وعده های شما آسیب برساند یا نه برخی از ژل به لب Witan ضربه بزنید اگر لب های شما باید سوزش یا ناراحتی بهتر بود این ژل استفاده نکنید و اگر ناراحتی در لب های او این کار را انجام نمی, شما می توانید با خیال راحت از این ژل که شما آماده برای استفاده است .

 

به یاد داشته باشید برای اولین بار در هنگام رابطه جنسی از چیزی استفاده نکنید . بهتر است قبل از آن آزمایش کنید . بهتر است برای تست و مقایسه انواع ژل برای خودتان و کشف ژل مناسب برای بدن شما است .
خرید کاندوم کاندوم تاخیر کاندوم

https://www.amazon.com/Womens-Health-Gel-Care/s?rh=n%3A386373011%2Cp_n_format_browse-bin%3A389638011

 

- برخی از همسران در مورد استفاده از روان کننده ژل فکر می کنند. زوج بر این باورند که آنها یک مشکل در بدن استفاده از عوارض ژل است و البته نمی دانم .

 

اگر استفاده از ژل در طول رابطه جنسی کاملا طبیعی باشد ، بسیاری از زنان متاهل روزانه از آن استفاده می کنند .

 
پیشنهاد ویژه
ارتودنسی ، ارتودنسی ، ارتودنسی نامرئی به دنبال ارتودنسی برتر در تهران هستید؟خرید کیسه های چرم طبیعی برای دریافت تخفیف برای اولین بار خرید کلیک کنید دنده جایگزینی کلاچ هوشمند بدون استفاده از کلاچ

- هر زن و شوهر باید ژل روان کننده در اتاق خواب خود را به طوری که آنها می تواند بازگرداندن راحتی و راحتی به روابط خود را هنگامی که آنها به آن نیاز دارید .

 

- ژل همان ژل هنگام گرفتن نوار قلب در قفسه سینه است. این ژل کاملا بی خطر است و برای ورود به واژن و رحم بی ضرر است.

 

- هنگام خرید یک ژل مایع یا روان کننده ، مطمئن شوید که به اجزای مورد استفاده در ساختار آن نگاه کنید.

 

- از روان کننده روغنی با کاندوم استفاده نکنید.

شما ممکن است یک سر به استفاده از روغن بچه یا روغن های دیگر. همیشه توصیه می شود هنگام استفاده از کاندوم از روان کننده های چرب استفاده نکنید. ترکیب روغن با لاتکس ، که از آن کاندوم ساخته شده است ، کاندوم را تضعیف می کند و احتمال سوراخ شدن را افزایش می دهد.

 

- بعد از هر واژن نزدیک به دقت بشویید. به هر حال, مطمئن شوید که شما در نزدیکی حمام قبل از رفتن و یا حداقل شستن ناف به زانو.این کمک خواهد کرد که شوهر خود را سالم ماندن.

 

- بهتر است قبل از استفاده از ژل با پزشک مشورت کنید.

  • ۰۰/۰۵/۰۹
  • اسماعیل سحاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی